אטרקציות בדובאי

גלגל ענק בדובאי

גלגל ענק בדובאי – עין דובאי

אטרקציה מרכזית בדובאי היא הגלגל הענק של דובאי (Ain Dubai) שנקרא גם עין דובר, אם אתם מחפשים אטרקציות בדובאי, ללא ספק מדובר על אחת החוויות המרכזיות שיש לעיר להציע והוא נחשב לגלגל עם התצפית הכי גבוהה שיש בעולם (הרבה יותר גדול מגלגל הענק של לונדון).

ליקטנו עבורכם את כל מה שצריך להכיר במקום, שעות פתיחה, מה רואים, קניית כרטיסים ומידע חשוב.

מה הגובה של הגלגל ?

עין דובאי נחשב לגלגל הענק הגדול בעולם ומגיע לגובה של מעל 240 מטר – מטורף! התצפית מהגלגל נחשב למרהיבה וניתן לראות ממנה את מגדל הבורג’ ח’ליפה ואת הקו הנוף המדהים של העיר.

כרטיסים לגלגל הענק של דובאי

יש מגוון רחב של אופציות כרטיסים ויש כמה סוגים של “תיבות” בתוך הגלגל עצמו, יש את התיבות הרגילות שטווח המחירים לכרטיס נע בין 35-45 דולר ויש את התיבות הפרטיות הגדולות שיכולות להגיע למחיר של 420 דולר, מומלץ להזמין מראש כרטיסים און ליין מהסיבה שבמקום לא תמיד יש והם נתפסים מהר, הבאנו לכם 2 אופציות טובות להזמנת כרטיסים ולהשוואות המחירים:

אתר טיקטס מציע מגוון אופציות הזמנה, חלקם גם עם ביטול עד ליום ההגעה.

להזמנה ובדיקת מחיר דרך טיקטס לחצו כאן

מומלץ להזמין כרטיסים מראש! לא תמיד יהיה אפשרות להזמין במקום, יש כמו מוגבלת של אנשים בכל פעם וגם לפעמים יש ימים שהוא סגור לכן כדי לבדוק תאריכים פנויים באתרי הכרטיסים.

גלגל ענק בדובאי
עצום ואטרקציה חובה – עין דובאי

שאלות תשובות על הגלגל הענק

loader-image

קניתם כרטיסים - אבל אתם לא סגורים איפה נמצא עין דובאי ? המקום נמצא באי המלאכותי Bluewaters ולשמה צריך להגי, אפשר להגיע לאי מהיבשה וגם ברגל מחוף ג'ומרייה  כ-15 דקות הליכה. אם אתם במלון פאלם ג'ומיירה - זה קרוב מאוד.

 

יש במקום כמה סוגי כרטיסים שונים עם בוקסים שונים שמקבלים: בקתות פרטיות, בקתות חברתיות ותצפית.

אם אתם מגיעים עם המשפחה שלכם, כדאי להזמין את הבוקסים של התצפית.

בנוסף הכרטיסים מגיעים עם חבילת משקאות נחמדה שנהנהים ממנה במסגרת הסיור, אם יש לכם אירוע מיוחד שאתם חוגגים עם קבוצה, מומלץ להשקיע ולקחת את הטבאים הגדולים והיקרים (1500 שקל בערך)

 

מכיוון שמדובר במתקן שמראה נוף בגובה רב על קו החוף, השעות המומלצות ביותר להגעה הן בשקיעה או בזריחה, לכן כדאי להתעדכן מתי השקיעה והזריחה בעיר בזמן שאתם נמצאים ולתאם סיבוב לפחות שעה לפני.

כמות האנשים שנמצאת בתוך בוקס אחד יכולה להגיע לעד 40 אנשים.

לא ניתן להביא אוכל שנקנה מחוץ למתקן, עם זאת במקום יש שירותי הסעדה שניתן לעלות איתם לגלגל הענק.

למעשה ניתן לעלות בכל גיל, מה שחשוב לזכור שכל צעיר מתחת לגיל 16 - חייב בליווי של מבוגר מעל גיל 21.

בסיבוב בגלל העצום הענק של דובאי, תוכלו לצפות בנוף עוצר נשימה שכמעט ולא קיים כמוהו בעולם, עם קו הרקיע היפה של העיר, בורג' אל ערב ותצפית אל חוף ג'ומיירה המפורסם.

 

צירפנו לכם גם סרטון של כמה דקות שמראה את האטרקציה מבפנים באיכות גבוהה:

שורה תחתונה

מדובר על אחת האטרקציות השוות במיוחד שיש לדובאי להציע וללא ספק חוויה רומנטית שמתאימה גם למשפחות עם ילדים, חשוב לבדוק את הזמינות של הכרטיסים לאתר דרך אתרי הכרטיסים כי לפעמים יש תאריכים שהוא סגור בהם, מומלץ להזמין מראש כי המקום נחשב לבעל ביקוש גבוה במיוחד.

4.8/5 - 22 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×