אטרקציות בדובאי

כוכב הלכת הירוק דובאי – אטרקציה מעולם אחר !

כוכב הלכת הירוק דובאי

הכוכב הירוק הוא אטרקציה פופולרית הממוקמת בעיר דובאי ויש המון מה לראות בה. מדובר למעשה ביער גשם מקורה ייחודי המספק לכם את ההזדמנות לחקור וללמוד על חיי הצמחים והחיות המגוונים המצויים ביערות הגשם הטרופיים ברחבי העולם.

הכוכב הירוק משתרע על שטח של למעלה מ-13,000 רגל מרובע והוא ביתם של למעלה מ-3,000 צמחים ובעלי חיים, כולל מגוון רחב של ציפורים אקזוטיות, זוחלים ויונקים. האטרקציה העיקרית בכוכב הלכת הירוק היא הביודום (biodome), חלל גדול וסגור המשכפל את התנאים של יער גשם טרופי. בתוך הביודום, המבקרים יכולים ללכת לאורך שבילים מוגבהים ולצפות בצמחים ובבעלי החיים מקרוב.

סיור בעץ החיים במקום

אחד המאפיינים העיקריים של כוכב הלכת הירוק הוא עץ החיים, עץ מאסיבי ומלאכותי המשמש כחלק המרכזי של הכיפה הביולוגית. עץ החיים הוא ביתם של מגוון בעלי חיים, כולל ציפורים טרופיות, לטאות וקופים. המבקרים יכולים גם ללמוד על התפקיד שממלאים עצים במערכת האקולוגית של יערות הגשם באמצעות תערוכות אינטראקטיביות ותצוגות חינוכיות.

בנוסף לעץ , The Green Planet מציע גם מספר אטרקציות ופעילויות נוספות שתוכלו להנות בהם בין אם אתם מגיעים כזוג או עם ילדים. למשל גן הפרפרים, שבו  תוכלו ללמוד על מחזור החיים של פרפרים ולראות מגוון מינים שונים מקרוב. יש גם בית זוחלים מיוחד, בו יכולים אפשר לראות מגוון זוחלים, כולל נחשים, לטאות וצבים.

כרטיסים לכוכב הלכת הירוק בדובאי

יש מגוון רחב של אופציות הזמנת כרטיסים לכוכב הלכת הירוק מדובאי, מחיר כרטיס ממוצע נע בטווחים של 30-35 דולר, מאוד תלוי בעונה. ניתן לשריין מראש כרטיסים דרך האינטרנט, לאחר ההזמנה מקבלים את הכרטיס לנייד ונכנסים בקלות עם הצגה שלו. להלן כמו אתרים מוכרים שמוכרים כרטיסים למקום:

קופון הנחה!! רק דרך אתר Tiqets, הזינו קוד קופון TRDUBAI5 ותהנו מ-5% הנחה על כל כרטיס.

לבדיקת זמינות כרטיסים דרך GetYourGuide לחצו כאן

 לבדיקת זמינות כרטיסים דרך Tiqets לחצו כאן

לבדיקת זמינות כרטיסים דרך Viator לחצו כאן

  • כתובת:City Walk – Al Wasl
  • שעות פתיחה: כל יום מ-10:00-18:00, עשר בבוקר עד 6 בערב. מומלץ להקדיש לפחות שעתיים למקום.

הכדור הירוק דובאי – סיור וסדנאות

הכוכב הירוק מציע גם מגוון תוכניות חינוכיות וסדנאות למבקרים בכל הגילאים. תוכניות אלה נועדו ללמד את המבקרים על חשיבות השימור והתפקיד שהם יכולים למלא בהגנה על הסביבה.

הסיור מאוד מתאים למשפחות שמגיעות עם ילדים ויכול להעשיר את החוויה שלכם במקום ולהכניס קצת ערך מוסף מעבר ליופי המיוחד ועולם החי.

  • למה לשלם יותר? שריינו מקום בעולם הירוק עם 5% הנחה עלינו – בחרו תאריך והזמינו:

שורה תחתונה

ללא ספק טיול בעולם הירוק שבנו בדובאי הוא חוויה ייחודית ומהנה לכל המשפחה, הטיול במקום מעשיר את הדעת על עולם החי. מציג ארכטיקטורה מרשימה שתצטלם היטב בתמונות שלכם ויתן לכם לגלות חווית טיול ירוקה במדבר הזהוב של העיר.

הכוכב הירוק דובאי – שאלות תשובות

לאחר שהרבה מבקרים שאלו אותנו כל מיני שאלות על המקום, החלנו לצרף עבורכם את השאלות והתשובות המרכזיות על מנת שכל המידע יהיה מרוכז עבורכם:

ילדים מתחת לגיל 3 לא צריכים לשלם כניסה למקום, מעל כבר צריך לקנות להם כרטיס כניסה.

הזמן הכי טובה להגעה למקום זה בשעות הבוקר, גם כדי שלא תהיו לחוצים בזמן וגם על מנת שלא תתיקלו בעומס של אנשים.

תוכלו למצוא במקום חיות מעניינות ומגוונות: מאות מינים שונים של ציפורים, חתולים, ציפור מקאו, נחש האנקונדה העצום, למור, קוף עצלן, דוב נמלים ועוד..

 

צירפנו לכם גם סרטון נחמד של 3 דקות שמציג את החוויה במקום:

 מפת הגעה למקום דרך גוגל מפות:

צילום תמונת המקום: WikiSilky מווקימדיה.

4.9/5 - 28 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×