מזג אוויר בדובאי

מזג אוויר בדובאי באוגוסט

יש הרבה מה לעשות בדובאי בחודש אוגוסט ומזג האוויר בה אומנם לא הכי מסביר פנים ונחשב לחם ולוהט במיוחד. הבאנו לכם מידע על הטמפרטורה הממוצעת בחודש זה. מה האטרקציות שכדאי לשקול לעשות וטיפים חשובים לטיול בקיץ בעיר.

מזג האוויר בדובאי באוגוסט וטמפרטורה ממוצעת

אוגוסט בדובאי מאופיין בטמפרטורות חמות, לחות גבוהה וסופות חול מדי פעם. הטמפרטורה הממוצעת במהלך היום היא בסביבות 41 מעלות צלזיוס, בעוד שבלילה היא יורדת לסביבות 30 מעלות צלזיוס. גם הלחות גבוהה, מה שגורם לחום להרגיש חזק יותר. רצוי לשמור על לחות על ידי שתיית מים מרובה, לבישת בגדים רפויים ובהירים ולהימנע מחשיפה לאור שמש ישיר לתקופות ממושכות.

אטרקציות באוגוסט בדובאי

דובאי היא ביתם של מספר האטרקציות הגדול ביותר במזרח התיכון ויש המון דברים לעשות גם בקיץ. אתם יכולים לבקר בקניון דובאי, הקניון הגדול בעולם, ולהתפנק מחווית שופינג תוך כדי הנאה מהסביבה הממוזגת. בקניון יש גם אקווריום מקורה, משטח החלקה על הקרח ופארק מציאות מדומה, מה שהופך אותו למקום מצוין לבלות בו את היום.

פארקי מים

בדובאי יש מספר פארקי מים המציעים דרך מהנה ומרעננת לנצח את החום. Aquaventure Waterpark, הממוקם במלון אטלנטיס, הוא אחד מפארקי המים הגדולים במזרח התיכון, עם למעלה מ-30 מגלשות מים ואטרקציות. תוכלו גם לבקר בפארק המים Wild Wadi, הכולל למעלה מ-30 אטרקציות ואטרקציות, כולל מגלשת Jumeirah Sceirah המפורסמת.

סקי מקורה

לדובאי יש אתר סקי מקורה בשם Ski Dubai, הממוקם בקניון האמירויות. הוא מציע חווית סקי ייחודית עם מדרונות הנעים מרמות מתחילים ועד מתקדמים. באתר הנופש יש גם מפגש עם פינגווינים, בו תוכלו ליצור אינטראקציה עם פינגווינים חיים בסביבה מבוקרת.

מוזיאון העתיד

מוזיאון העתיד נחשב לאחת מהאטרקציות המלהיבות של העיר ומראה לנו מיצגים של איך הולך להראות העתיד, האלמנטים במוזיאון מוצגים בשיא הטכנולוגיה והמקום מתאים גם לזוגות וגם למשפחות.

מלונות

דובאי מציעה את המלונות הכי טובים בעולם ואפשר להתפנק גם במלון שלכם בחופשת בטן גב. יש מלונות עם פארק מים, מלונות יוקרתיים ומלונות ספא וזו דרך נפלאה להעביר את החופשה בקיץ.

דובאי באוגוסט – בשורה התחתונה

לסיכום, אוגוסט בדובאי הוא ללא ספק חם ולח, אבל זה לא אמור למנוע מכם ליהנות. עם אטרקציות מקורות, פארקי מים, מוזיאונים , סקי מקורה ועוד.., תמיד יש מה לעשות בדובאי, ללא קשר למזג האוויר. אז, ארזו את קרם ההגנה שלכם, שתו הרבה מים ותהנו מהשהייה שלכם בעיר המרתקת הזו.

רוצים לשמוע פרטים על השכרת רכבי יוקרה בדובאי? פנו עוד היום לחברה הישראלית שמשכירה רכבים בדובאי, תגידו להם שאנחנו הפננו אותכם ותקבלו גם הנחה! קוד קופון: Dubai5 קוד קופון

4.5/5 - 54 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button
×