מזג אוויר בדובאי

מזג אוויר בדובאי באוקטובר

דובאי חווה שינוי בתנאי מזג האוויר באוקטובר, מכיוון שחודש זה מסמל את המעבר מחודשי הקיץ הלוהטים לעונת החורף הקרירה והנעימה יותר לחופשה. הטמפרטורה מתחילה לרדת, מה שהופך תקופה זו השנה לטובה מאוד לטיול ולמעשה חודש זה מייצג את פתיחת עונת התיירות בעיר.

הטמפרטורה הממוצעת בדובאי במהלך אוקטובר נעה בין 26°C  ל-34°C, עם רמות לחות נמוכות יחסית, מה שהופך לכיף יותר להסתובב בחוץ ולהנות מהאטרקציות שיש לעיר להציע.

לדובאי יש מגוון רחב של אפשרויות לינה שמתאימים לעונה ועונות על תקציבים והעדפות שונות. כמה אפשרויות פופולריות כוללות את בורג’ אל ערב, אטלנטיס דה פאלם והריץ-קרלטון דובאי.

אטרקציות מומלצות באוקטובר בדובאי

באשר לאטרקציות, יש הרבה מה לראות ולעשות בדובאי, החל מפלאים מעשה ידי אדם ועד לנופים טבעיים. חלק מהאטרקציות שחובה לבקר בהן כוללות:

בורג’ ח’ליפה – הבניין הגבוה בעולם, המציע נופים עוצרי נשימה של העיר ממרפסת התצפית.

קניון דובאי – יעד קניות ברמה עולמית עם למעלה מ-1,200 חנויות, פארק שעשועים מקורה, אקווריום ואפשרויות אוכל רבות.

מזרקת דובאי – מופע מים מדהים בכוריאוגרפיה המושמעת, הממוקמת בבסיס הבורג’ ח’ליפה.

גן הנס של דובאי – גן רחב ידיים ומלא מעל 45 מיליון פרחים מסודרים בדוגמאות ועיצובים מורכבים.

ספארי מדברי – טיול הרפתקני שלוקח אתכם אל לב המדבר, בו תוכלו ליהנות מנגיחה בדיונות, טיולי גמלים ובידור ערבי מסורתי.

מוזיאון העתיד – אחת מהאטרקציות המיוחדות של העיר שמשלבת מסע אל העתיד עם המון הפעלות ורובוטים.

מזג אוויר בדובאי באוקטובר וטיול בעיר – שורה תחתונה

טיול בחודש אוקטובר נחשב למומלץ מאוד וכפי שציינו זו תחילת עונת התיירות בעיר. כדאי מאוד לשריין לינה מראש לחודש זה כי בתקופה זו בשנה המלונות מתחילים להתמלא מהר מאוד והטובים שבהם נתפסים מהר. כמו כן אל תשכחו לשריין אטרקציות מראש כי גם הן נתפסות ולא תמיד אפשר להזמין במקום, אלא בהזמנה מראש בלבד.

כמו כן יש להזמין מלונות מראש בעיר על מנת להבטיח מחירים נוחים יותר ולסגור דילים עם המלונות המומלצים, לרשימת מלונות זולים בדובאי לחצו כאן

רוצים לשמוע פרטים על השכרת רכבי יוקרה בדובאי? פנו עוד היום לחברה הישראלית שמשכירה רכבים בדובאי, תגידו להם שאנחנו הפננו אותכם ותקבלו גם הנחה! קוד קופון: Dubai5 קוד קופון

4.7/5 - 11 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×