מזג אוויר בדובאי

מזג אוויר בדובאי בנובמבר

דובאי היא יעד פופולרי בכל ימות השנה, אבל נובמבר נחשב לתקופה נהדרת במיוחד לטיול בעיר עם מזג אוויר טוב וטמפרטורות נעימות, לחות נמוכה יותר ושלל אירועים ואטרקציות מרגשים, נובמבר הוא החודש המושלם לגלות את כל מה שיש לדובאי להציע. במאמר זה, נסקור מקרוב את תנאי מזג האוויר בדובאי בחודש נובמבר, נמליץ על כמה אטרקציות מובילות, מלונות ונספק טיפים למטיילים.

מזג אוויר בדובאי בנובמבר וטמפרטורה

זכרו שבחודשי הקיץ שלנו חם מאוד עד בלתי נסבל בעיר. בנובמבר מתחילות לרדת הטמפרטורות מהחום הלוהט של הקיץ, וגם רמות הלחות יורדות. הטמפרטורה הגבוהה הממוצעת בדובאי בחודש נובמבר היא בסביבות 31°C , בעוד שהטמפרטורה הנמוכה הממוצעת היא בסביבות 20°C (68°F) שזה בעיקר בשעות הערב המאוחרות.

בעוד שמזג האוויר בחודש נובמבר הוא בדרך כלל חם ושטוף שמש, חשוב לציין שיכול להיות קריר למדי בערבים ובבקרים המוקדמים. מומלץ לקחת שכבה נוספת (לא עבה מדי) כי יכול להיות קצת קריר בערבים.

אטרקציות בדובאי בנובמבר.

שיא עונת התיירות בפתח ויש המון אטרקציות בעיר. מומלץ לשריין לרובן מקום מראש מהסיבה שלא תמיד תוכלו להזמין בהגעה למקום. הנה כמה המלצות לאטרקציות שאסור לפספס בעיר.

  1. ספארי במדבר.
  2. מוזיאון העתיד.
  3. מופע לה פרל.
  4. פארק ההרפתקאות IMG .
  5. גן הפרחים.
  6. הגן הזוהר.
  7.  קניון דובאי.
  8. סקי דובאי.
  9. הגלגל הענק.
  10. מסגרת דובאי.
  11. שייט ביאכטה לוטוס.
  12. פארק מים אטלנטיס אקווה ונצ’ר
  13. המוזיאון התת ימי.
  14. אקווריום דובאי.

יש עוד הרבה אטרקציות טובות בעיר ואלה חלק מהן.

מלונות מומלצים בדובאי בנובמבר

ככל זו שיא עונת התיירות ובעיר יש עשרות מלונות נהדרים שמתאימים לכל סוגי המטיילים. מומלץ לשריין כ-3 חודשים מראש לפחות חדר במלון. המחירים מתחילים לעלות בתקופה זו של השנה עקב הביקוש הרב מכל העולם. יש מלונות יוקרה נהדרים, מלונות פשוטים יותר, מלונות עם פארק מים, למשפחות, זוגות ועוד.

אז שווה לבקר בדובאי בנובמבר ?

כמו שציינו זו ללא ספק אחת התקופות הטובות ביותר בשנה לטיול בעיר. כל האטרקציות נפתחות. מזג האוויר קיצי ונעים ואם אתם שוקלים לטייל בתקופה זו של השנה זכרו שזה אחד הזמנים המומלצים לטיול בעיר.

רוצים לשמוע פרטים על השכרת רכבי יוקרה בדובאי? פנו עוד היום לחברה הישראלית שמשכירה רכבים בדובאי, תגידו להם שאנחנו הפננו אותכם ותקבלו גם הנחה! קוד קופון: Dubai5 קוד קופון

4.8/5 - 22 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×