אטרקציות בדובאי

בורג’ ח’ליפה דובאי

בורג’ ח’ליפה הוא אחד הבניינים הכי מיוחדים שיש בעולם וללא ספק נחשב לאחת מהאטרקציות בדובאי שהכי שווה להגיע אליהם, ליקטנו עבורכם מידע על המקום המיוחד, איך מגיעים, כרטיסים, מידע למטייל וטיפים ששווה לכם להכיר – בואו נצא לדרך !

בורג' ח'ליפה דובאיהבורג’ ח’ליפה

אחד מאתרי הטיול הללא ספק מיוחדים שיש לדובאי להציע הוא גורד השחקים הגבוה ביותר בעולם (מעל 800 מטר) שפתחח לכניסה של קהל כבר לפני 10 שנים, במקום מבקרים אלפי אנשים.

יש לו את אחת המעליות הכי מהירות בעולם ותצפיות נוף פשוט עוצרות נשימה, ההמלצה היא למבקר במקום בערב ולתצפת על העיר המוארת – מראה עוצה נשימה, הכניסה למקום היא בתשלום ומומלץ לשריין כרטיסים מראש ולהבטיח את המקום שלכם.

שיאי עולם של בורג' ח'ליפהשיאי עולם שהבניין שבר

יש כמה שיאים מיוחדים שהבניין מתהדר בהם ואלו הם:

  • הבניין הכי גבוה שיש בעולם (828 מטר) ומעל 161 קומות!
  • המרספת הכי גבוהה בעולם.
  • המעלית עם מרחק הקומות הגבוה ביותר אי פעם.
  • המבנה עם הכי הרבה קומות בעולם.
  • מעלית עם מרחק הנסיעה הארוך בעולם.
המגלשה השקופה של הבורג' ח'ליפה
המגלשה השקופה המפורסמת בבורג’ צילום Tiqets

מחיר כרטיס לבורג’ ח’ליפה

מחיר הכניסה לבניין משתנה בהתאם לקומות בהם אנחנו רוצים לבקר, למשל עד קומה 48 המחיר ההמוצע הוא 44 דולר וככל שאנחנו רוצים להגיע גבוה יותר – צריך לשלם בהתאם, מחיר הכניסה לקומות הגבוהות יתחיל ב-150-190 יורו. מומלץ לשריין כרטיסים מראש!

  • כתובת: 1 Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd – Downtown Dubai

כרטיסים לבורג’ ח’ליפה קומות 124-125 (פופולרי)

מחירי הכרטיסים לבניין המפואר ולסיור בו משתנים בהתאם לגובה שאליו אתם רוצים להגיע, למשל בממוצע כרטיס עד קומה 120-130 יכול להגיע ל-30 דולר, מחיר הכרטיסים לקומות גבוהות יותר עשו אף לעקוף את ה-100 דולר.

ניתן ומומלץ להזמין כרטיסים מראש דרך האינטרנט או במקום אך לא תמיד יש זמינות, מומלץ לשריין מראש כי המקום עמוס, להלן אופציות להזמנת כרטיסים מספקי כרטיסים רשמיים של אטרקציות בדובאי:

  • הקלידו קוד קופון – TRDUABI5 דרך אתר Tiqets ותהנו מ-5% הנחה על כל כרטיס!

לבדיקת זמינות כרטיסים דרך אתר Tiqets לחצו כאן

לבדיקת זמינות כרטיסים דרך אתר Viator לחצו כאן

כרטיס לבורג' ח'ליפהכרטיסים לבורג’ ח’ליפה קומות 152-154

ניתן גם לקנות כרטיסים לקומות הגבוהות יותר שנחשבות גם ליוקרתיות. בהזמנה של כרטיסים אלו אתם זכאים גם לקפה, תה ונישנושים ותצפית על דובאי מאחד המקומות הכי גבוהים בעולם.

לבדיקת זמינות כרטיסים דרך Tiqets לחצו כאן

כרטיסים לבורג' ח'ליפהלבדיקת זמינות כרטיסים דרך Viator לחצו כאן

כרטיס לבורג’ ח’ליפה + sky views

אחד השילובים שהישראלים אוהבים זה בתוספת לכניסה לבורג’ ח’ליפה גם כניסה לתצפית והמגלשה השקופה והמפחידה בבורג’ (כמו שבטח כבר ראיתם באינסטגרם), יש כרטיס משולב ל-2 האטרקציות ביחד במחיר מוזל.

כרטיסים לבורג' ח'ליפהלהזמנת כרטיס משולב לחצו כאן

 

יש המון אופציות לשילוב והזמנת כרטיסים שונים לבורג’ ח’ליפה. מומלץ לתכנן מראש ולהזמין את הכרטיס שאתם רוצים על מנת לא למנוע הפתעות ולחסוך את התורים, להלן כל האופציות האפשריות שיש עם 5% הנחה על כל כרטיס:

 

שאלות תשובות

ריכזנו עבורכם את השאלות והתשובות שעלו ממטיילים ששאלו אותנו:

לא, יש לשלם כסף עבור כניסה למגדל המפורסם, המחיר משתנה בהתאם לקומה שבוחרים.

למי שרוצה, ניתן לשלב בביקור שלכם ארוחה במגדל, המחירים משתנים ובדרך כלל בטווחים של 300-700 שקל לסועד.

הכי מומלץ לבקר בבניין המפורסם בשעות השקיעה, תוכלו לראות את נופי הרקיע המדהימים של דובאי בצבעים עוצרי נשימה, כמו כן זה בדיוק הזמן הכי טוב לעשות תמונות בלתי נשכחות.

 

גובה של בורג’ ח’ליפה

הבורג’ ח’ליפה הוא גורד שחקים בדובאי שנחשב לגבוה ביותר בעולם.. הבניין תוכנן על ידי Skidmore, Owings & Merrill (SOM) והושלם בשנת 2010. הוא עומד על 829.8 מ’ (2,722 רגל), מה שהופך אותו למבנה מעשה ידי אדם הגבוה בעולם.

המגדל תוכנן להשתמש בפחות אנרגיה מבניין משרדים קונבנציונלי באמצעות שימוש בזיגוג כפול ואוורור טבעי; מיזוג האוויר מסוגל להכבות כאשר האוויר בחוץ קריר מספיק.

שורה תחתונה

היעד נחשב לאחד המקומות המתויירים ביותר בדובאי ולפחות בביקר הראשון שלכם מומלץ מאוד להזמין כרטיסים, כמו כן יש שלל מלונות באזור המקום ששווה ללון בהם במחירים משתנים, היעד מומלץ במיוחד לזוגות שרוצים רגע רומנטי במקום גבוה – אך יכול להיות גם יעד מוצלח במיוחד לילדים ואפילו קצת מאתגר עם הגובה… למי שיש פחד גבהים, זה הזמן שלכם לפתור את העניין 🙂

בורג’ ח’ליפה דובאי - כרטיסים, מידע למטייל וטיפים חשובים
בורג’ ח’ליפה בלילה – מרהיב!

מלונות באזור בורג’ ח’ליפה דובאי

האזור מוקף מלונות מעולים ומומלצים שמתאימים לכל סוגי המטיילים עם תצפיות למגדל, בריכות ועוד, מחיר של מלון 5 כוכבים ללילה משתנה ויכולה להיות מ-200 שקל ועד 1500 שקל  ולפעמים גם יותר, הכל תלוי בדרגת הלוקסס של המלון, ליקטנו עבורכם דילים חמים ללינה באזור ששווה לכם לראות דרך בוקינג עם מסננים מיוחדים – דרך הקישור המצורף:
Booking.com

סרטון תדמית על המגדל:

כתובת ומיקום של המגדל

להלן מפת הגעה למקום דרך מפות גוגל, הקליקו על המפה ובחרו את דרך הניווט הכי נוחה עבורכם!

 

4.7/5 - 43 הצבעות

חוות דעת טרוול דובאי

מיקום
בידור וכיף
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

בניין הבורג' ח'ליפה הוא יעד חובה בדובאי. אתם לא חייבים להכנס ולעלות את כל הקומות, אך אסור לפספס את הבניין הגבוה בעולם. לחובבי התמונות מומלץ להכנס לקומות הגבוהות ביותר (154-155).

כתבות אחרונות

Back to top button
×