אטרקציות בדובאי

בריכת אאורה

דובאי היא עיר שלא מצליחה להדהים עם השפע ואטרקציה לכל תרחיש, בריכת אאורה היא ללא ספק אחת מהם. מהבניין הגבוה בעולם ועד לקניון הגדול ביותר, בדובאי יש הכל. עם זאת, בעיר שלא מפסיקה לעצור לרגע, חשוב לקחת הפסקה ולהירגע. כאן נכנסת לתמונה בריכת אאורה (ההילה) . נווה מדבר מדהים זה הוא מקום בו תוכלו לטבול בשמש, לשחות במים הכחולים והצלולים ולצפות על נוף עוצר נשימה, הבאנו לכם את כל המידע על המקום, מחירי כרטיסים, איך מגיעים וכמובן תמונות!

בריכת אאורה דובאי – מידע כללי

הבריכה נחשבת לאחת המיוחדות והיפות ביותר שיש לעיר להציע. אזור הבריכה מוקף בגנים טרופיים שופעים ועצי דקל, היוצרים סביבה שלווה ונעימה. יש גם בר ומסעדה, כך שתוכלו ליהנות ממשקה מרענן או מארוחה טעימה תוך התבוננות מהנופים המדהימים של הבריכה וגם נוף לאי הדקלים.

דובאי ידועה באורח החיים שלה שהוא בקצב מהיר במיוחד, יום כיף בבריכה יכול להוות אופציה להימלט קצת מההמולה של העיר וליהנות משקט ושלווה ראויים. האווירה השלווה של הבריכה מספקת את התפאורה המושלמת לרגיעה ולהתחדשות. אז בין אם אתם מחפשים הפסקה מסיורים באתרים תיירותיים, או פשוט רוצים לספוג את השמש ולספוג את האווירה, אטרקציית הבריכה הזו יכולה להיות אחלה אפשרות עבורכם!

הבריכה נחשבת לבריכת האינסוף הגבוהה ביותר בעולם בגובה של 200 מטרים!

מחיר כניסה לבריכת אאורה

מחיר הכניסה למקום יכול להשתנות וזה מאוד תלוי בסוג האירוח אותו אתם בוחרים, טווח המחירים נא בין 250-500 שקל לבן אדם. ניתן לשריין מקום בבריכה דרך האתר הרשמי שלה.

 

שאלות נפוצות

כן, כל ילד מתחת לגיל 12 חייב להכנס לבריכה בליווי של מבוגר.

ללא ספק אחד הדברים הכי מיוחדים בבריכה זה הגובה שלה שהוא מעל 200 מטרים, בנוסף יש נוף של 360 מעלות על העיר, מה שהופך את המקום לאחד מיעדי הצילום הפופלריים ביותר בעיר.

4.3/5 - 15 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לראות גם
Close
Back to top button
×