אטרקציות בדובאי

גלובל וילג’

מידע מרכזי בכתבה
  • אטרקציות במקום
  • הזמנת כרטיסים לכפר הגלובלי
  • מידע למטייל

גלובל וילג’ דובאי הכפר הגלובלי של דובאי

הכפר הגלובלי של דובאי (Global Village) – הגלובל וילג’ נחשב לאחת מהאטרקציות המסעירות והמיוחדות ביותר שיש לעיר המדהימה להציע. הכפר מכיל בתוכו שלל מופיע תרבות חובקי עולם, מוסיקה ומופעים, אורות בשלל צבעים ופשוט חוויה מיוחדת לכל מי שמגיע אליו, הבאנו לכם את כל המידע על הכפר המיוחד – ואלה הם הדברים המרכזיים שיש לעשות בו:

להזמנת כרטיסים לגלובל ויליג’ לחצו כאן

מה רואים בכפר הגלובלי

להלן האטרקציות והדברים המרכזיים שיש לראות ולעשות בכפר הגלובלי:

שופינג

הכפר הגלובלי של דובאי הוא מקום מצוין לחווית שופינג מיוחדת, המון מותגים, עסקים, אוכל, תבלינים מכל רחבי העולם עם מאות ביתנים ייחודיים – חובבי השופינג ללא ספק יזכרו את המקום טוב טוב בראש שלהם.

ביתנים על פי מדינות

אחד הדברים המיוחד בגלובל ויליג’ הוא הביתנים שמחולקים על פי מדינות ועל פי התרבות וההיסטוריה שלהן.

ניתן למצוא שלל ביתנים של המון מדינות כמו: אפירקה, בחריין, סין, אמריקה, מצרים, יפן, הודו, סוריה, מרוקו, רוסיה ועוד רבים וטובים, כל ביתן מציג את התרבות של המקום בלבוש, באוכל ובאווריה – ללא ספק חוויה חד פעמית ומיוחדת!

אוכל

נו .. איך אפשר לעשות יריד מטורף בלי מקומות מזון מיוחדים ? במקום תמצאו שפע רכב של דוכני מזון יש כמעט -200 כאלו בו!מבחינת האוכל תמצאו כמעט את כל סוגי המזון, מהתאילנדי ועד הטורקי, שרימפס למי שלא שומר, שווארמה, גלידות ו.. פשוט הכל.במקום יש מעל 35 דוכנים שמתמחים רק בקינוחים ועוד שלל רחב של מסעדות, פשוט חוויה קולינרית מדהימה.

הופעות

ברוודוי בדובאי – במקום יש שלל הופעות מיוחדות של אומנים מכל הסוגים, מופעי רחוב, להטטונים, מופעי אש ועוד, אם אתם טסים עם ילדים אתם חייבים להגיע בשעות הערב – שזה השעות שבה מתחילים רוב המופעים.

בנוסף יש שלל מופעי זיקוקים מיוחדים והמון מזרקות בשילוב מדהים של אורות – המצלמה שלכם תעבוד שעות נוספות.

תערוכות מיוחדות

במקום תמצאו גם שלל תערוכות משתנות, אחת המומלצות היא “תאמינו או לא” שמציג כל מיני דברים מופלאים שבוצעו על ידי אנשים, או בכלל., בנוסף יש עוד גלריות של עתיקות, גלריות ב-4 ממדים וגלריות אפלות… שימו לב שהאירועים משתנים ויש להתעדכן מעת לעת מה המופעים שיש באותה עונה.

ticketכרטיסים לגלובל וילג’ דובאי

כניסה לכפר הגלובי עולה כסף (לא הרבה בדרך כלל) בסביבות 4-6$ לבן אדם, מומלץ להזמין כרטיסים מראש למקום לכל המשפחה, לפעמים יש הטבות באינטרנט וכך גם אפשר להמנע מתורים מיותרים.

הבאנו לכם כמה אופציות להשוואת מחירים כרטיסים ולשריון המקום שלכם במקום. מדובר באטרקציה זולה במיוחד בעיר והיא בין המומלצות ביותר שיש לדובאי להציע! להלן אופציות לשריון כרטיסים למקום:

לבדיקת זמינות כרטיס דרך Tiqets לחצו כאן

לבדיקת כרטיס דרך VIator (עוקף תורים) לחצו כאן

  • כתובת להגעה למקום: Global Village Dubai – Sheikh Mohamed Bin Zayed Road and Emirates Road – Exit 37 – E311, 0, Dubai
  • יש להציג את הכרטיסים בטלפון הנייד שלכם בהגעה.
  • לילדים מתחת לגיל 3 הכניסה בחינם.
  • בכניסה למקום יש מפה שמציגה את כל המדינות, מומלץ לקחת אותה על מנת להתמצא.

האזור העצום של הגלובל ויליג’ מהאינסטגרם של המקום:

שעות פתיחה של גלובל וילג’

שעות הפתיחה של המקום נכון ל-2023 הם:

חמישי -שישי: 16:00-01:00 (מ-4 בצהריים עד 1 בבוקר).

שבת – רביעי: 12:00-04:00 (מ12 בצהריים עד 4 לפנות בוקר).

ימי שני הם בדרך כלל ימי משפחות ומותר להכנס רק לנשים, זוגות ומשפחות.

הכפר הגלובלי של דובאי – שווה לבקר?

ללא ספק טיול בכפר הגלובלי של דובאי נחשב לאחת מהאטרקציות הכיפיות ביותר שיש לעיר להציע. מופע זיקוקים, מאות דוכנים של מדינות שונות, אוכל טעים, מופע מים ועוד המון מחכה לכם שמה.

בין אם אתם צעירים, או מבוגרים, משפחות כל אחד יוכל למצוא מה לעשות במקום ואנחנו ממליצים לשלב אותו בטיול הבא שלכם בדובאי!

להלן סרטון מהמקום:

הבאנו לכם כמה שאלות פופלריות ממטיילים ותשובות עליהן.

זמן הטיול במקום משתנה בין בן אדם לבן אדם והאם אתם רוצים לחוות הופעות, או מתעכבים על קניות. אנחנו ממליצים להקדיש למקום לפחות כ-3 שעות.

מסוף דצמבר ועד סוף חודש אפריל זו התקופה הטובה ביותר להגיע למקום.

לנשים מומלץ לשים שמלה שהיא מתחת לברך, או מכנסיים ארוכים.

אם לא ידעתם, יש מופע זיקוקים נהדר במקום שמתחיל בדרך כלל בשעה 21:00 בערב ,כל יום.

בכפר הגלובלי של דובאי ניתן לחוות תרבויות שונות, לצפות בתצוגות של מוזיקה, ריקודים ותחפושות מסורתיים, לטעום מאכלים אותנטיים מרחבי העולם, לרכוש מוצרים יוצאי דופן ולהנות מפארקי שעשועים ומתחמים בידוריים שונים.

חלק מהאזוריים המרכזיים הם: כפר איראן, הכולל מסגדים ואדריכלות פרסית עתיקה; כפר הודו, שמציג מקדשים צבעוניים ותרבות עשירה; כפר תאילנד, עם אגמים, סוכות עץ וסצנות טרופיות; כפר מצרים הקדומה, עם פירמידות ואנדרטאות מרשימות; וכפר טורקיה, עם מרחצאות עתיקים וארמונות.

כדאי לתכנן זמן ולשריין יום שלם לפחות כדי לחוות את הכפר כראוי. רצוי ללבוש נעליים נוחות כי יש הרבה הליכה. יש להתלבש בצניעות ולכבד את התרבויות השונות.

בהחלט! המקום הוא אטרקציה נפלאה למשפחות עם ילדים. קיימים פארקי שעשועים, אזורי משחקים, מופעים, ואירועים מרהיבים לכל המשפחה. ישנם אזורים נפרדים לתרבויות שונות, דבר שיאפשר לכולם למצוא עניין ולהעשיר את חווית הטיול.

כתובת להגעה למקום

 

 

4.7/5 - 109 הצבעות

חוות דעת טרוול דובאי

בידור וכיף
אוכל וקניות
מיקום והופעות
תמורה למחיר

סך הכל ניקוד

הגלובל ויליג' הוא אחד מאתרי החובה בעיר. הביתנים המרשימים, ההופעות, הטעמים והצבעים הופכים אותו לאחד מאתרי החובה בעיר גם לזוגות וגם למשפחות.

כתבות אחרונות

תגובה אחת

Back to top button
×