אטרקציות בדובאי

הסירות הצהובות של דובאי – שייט מעולם אחר

שייט במונית “אברה” מסורתית או במונית מים, המכונה גם  “הסירות צהובות של דובאי” ,נותנת לכם את האפשרות לגלות ולטייל בעיר בצורה ייחודית וכיפית. הסירות הללו, המופעלות על ידי רשות דובאי קריק, הן כלי עץ קטנים שצבועים בצהוב עז ויכולים להכיל עד 20 איש וזה כל מה שצריך לדעת על האטרקציה.

מדובר על אחת מהאטרקציות הפופלריות ביותר בעיר שנותנת לכם את האפשרות להגיע לכל המקומות המרכזיים ולעשות תמונות נהדרות.

כרטיסים לסירות הצהובות בדובאי

ניתן לשריין מקום מראש להפלגה דרך האינטרנט דרך אתרי כרטיסים מוכרים, להלן כמה אופציות לשריון, לאחר ההזמנה תקבלו את הכרטיס למייל שלכם עם הלוקשיין להפלגה.

  • בלעדי לטרוול דובאי – הקלידו קוד קופון TRDUBAI5 ותהנו מ-5% הנחה על כל כרטיס!

סוג שייט:

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיס:

שייט באזור אטלנטיס - 45 דקות

115 ש"ח

שייט באזור המרינה - 60 דקות

120 ש"ח

שייט פרימיום - 90 דקות כולל 3 נקודות עצירה וסיור מודרך.

290 ש"ח

ספקי כרטיסים נוספים

לבדיקת זמינות דרך GetYourGuide לחצו כאן

לבדיקת זמינות דרך VIator לחצו כאן

  • כתובת: Dubai Marina Walk, Marina Gate Next to The Coffee Club
  • שעות פעילות: 8:00-20:00

עוד כדאי להזכיר שבמהלך השייט נהג הסירה יספר לכם סיפורים ועובדות מעניינות על המקומות בהם תעברו, מה שיהפוך את החוויה ללימודית ומשעשעת. בנוסף, תוכלו גם להזמין סיור מודרך בו מדריך הטיולים ייקח אתכם לכל המקומות החשובים ביותר ויספקו מידע נוסף על ההיסטוריה והתרבות של העיר.

מסלול הסירות הצהובות בדובאי ויעדים

אחד היעדים הפופולריים עבור אלה המשייטים בסירות הצהובות הוא דובאי קריק, שהוא נתיב מים היסטורי שהיה לב ליבה של העיר במשך מאות שנים. הנחל מרופד בסוקים (שווקים) מסורתיים המוכרים הכל, מתבלינים וטקסטיל ועד זהב ואלקטרוניקה. אתם תוכלו  לעלות ולרדת מהסירות הצהובות כדי לבקר בשווקים ולהתרשם מהמראות, הקולות והריחות המיוחדים שלהם.

נמל דובאי קריק

יעד פופולרי נוסף הוא נמל דובאי קריק, פיתוח חדש על קו המים המהווה בית לבנייני מגורים יוקרתיים, מלונות ומגוון חנויות ומסעדות. הסירות הצהובות מציעות נופים של הארכיטקטורה המרשימה של פיתוח חדש זה כמו גם של קו הרקיע האייקוני של דובאי.

מוזיאון דובאי

למי שמתעניין בהיסטוריה של דובאי, הסירות הצהובות מציעות גם הצצה לעבר עם טיול למוזיאון דובאי, השוכן במבצר אל-פאחידי. מבצר זה מהמאה ה-18 מספר את סיפורה של המורשת התרבותית העשירה של דובאי והוא אתר לחובבי ההיסטוריה שרוצים לגלות את העבר המעניין של האזור.

המרינה

סיור בסירות מספק לכם גם הזדמנות להתרשם מהנופים המדהימים של קו הרקיע המודרני של העיר תוך כדי שיוט לאורך המרינה של דובאי. עיר התעלה המלאכותית הזו מרופדת במגדלי מגורים מפוארים, מלונות חמישה כוכבים ומסעדות וברים אופנתיים.

חוף גו’מיירה

יעד פופולרי נוסף הוא פאלם ג’ומיירה, אי מעשה ידי אדם בצורת עץ דקל המשמש ביתם של כמה מאתרי הנופש היוקרתיים ביותר של דובאי, כולל אטלנטיס, הדקל. המבקרים יכולים לחזות בנופים האייקוניים של האי ובתי המלון ואתרי הנופש המרשימים שלו תוך שיוט על הסירות הצהובות.

שימו לב שהעצירות ונקודות העגינה משתנות כל הזמן וכל טיול יכולות להיות נקודות אחרות.

שייט בסירות היא דרך יחסית זולה לעשות סיור בעיר והמחיר הממוצע הוא כ-120 שקל לבן אדם. זוהי דרך מצוינת לנצח את החום וליהנות מהמראות והקולות היפים של העיר תוך כדי שיוט על המים.

  • חסכו זמן וכסף – שריינו מקום בסירות הצהובות של דובאי עם 5% הנחה במתנה, בחרו תאריך ותפסו מקום:

לסיכום, השייט הוא דרך מרגשת, ייחודית ובמחיר יחסית סביר לחקור את דרכי המים ואת ציוני הדרך הפופלרים של העיר. השייט יתן לכם הצצה מעניינת לעבר ולהווה של דובאי, ומספק את הזדמנות להתרשם מהנופים המדהימים של קו הרקיע של העיר, הארכיטקטורה המודרנית והמורשת התרבותית.

הסיור מתחיל בדרך כלל במרינה של דובאי, לאחר הזמנת הכרטיס תקבלו עליו את הכתובת המדויקת.

בהתאם לסיור שתחברו, תוכלו לצפות לראות ציוני דרך מפורסמים כמו בורג' אל ערב, פאלם ג'ומיירה, אי הדקל, מרינת דובאי ועוד.

כן, השייט נחשב למאוד בטוח. המדריכים מספקים חליפות הצלה לכל הנוסעים, והסקיפרים שלהם מאומנים בפרוטוקולי בטיחות. בנוסף, הסירות מצוידות בציוד הניווט והבטיחות העדכני ביותר.

אמנם ייתכן שיהיו כמה מקומות פנויים לכניסה בהגעה שלכם, אבל מומלץ להזמין מקום מראש כדי להבטיח את משבצת הזמן המועדפת עליכם, במיוחד בעונת שיא התיירות שמתחילה באוקטובר - להזמנת כרטיסים לשייט לחצו כאן.

ניווט למקום עם מפה

ניתן להגיע לאזור שממנו יוצאת הסירה בקלות באמצעות המפות והוא נמצא ממש במרכז העיר, להלן מפת ההגעה:

 

4.7/5 - 24 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לראות גם
Close
Back to top button
×