אטרקציות בדובאי

טיסה במסוק בדובאי

מסוק בדובאי

השכרת טיסה במסוק בדובאי שנחשבת לאחת מהאטרקציות המיוחדות שיש לעיר להציע וכמעט ולא קיימת בשום מקום בעולם, בעיר קיימים מגוון סוכנויות שנותנת אופציה להזמנה של הכרטיסים במחירים משתנים, הבאנו לכם את כל המידע שצריך להכיר, מאיפה מזמינים את הטיסה און ליין לפני הטיול ומה הן הסוכניות הפופלאריות !

כרטיסים להזמנת טיסה במסוק מדובאי – כל האופציות

אז חשוב לדעת שיש כמה סוכניות וכמה אופציות להזמנת כרטיסים לאטרקציה המיוחדת. הבאנו לכם מידע על סוכניות, מה יש בכל נסיעה. וגם שריון כרטיסים לאטרקציה הפופלרית בעיר.

סוכנות ראשונה – Dubai Helicopter Tour

טיסה מהנה בסיור מסוק שעוברת מעל העיר, רואים את הפסטיבל של דובאי, עוברים דרך הפרברים וחוקרים את העיר המיוחדת בקו החוף והמלונות, במהלך הסיור יש הסברים על האתרים שרואים, כמו כן עוברים מול הבניין הגבוה בעולם – הבורג’ ח’לחיפה, בהגעה מספקים לכם כיבוד קל ויש כמה מסלולים שניתן לבחור.

מחירים: תלוי במסלול שבוחרים, לזוג זה יעלה בטווחים של בין 600-700 דולר.

הבאנו לכם 2 סוכניות להזמנה שניתן להשוות דרכן את המחירים:

להזמנת כרטיסים דרך טיקטס לחצו כאן

סוכנות שנייה – Dubai Helicopter Tour from Palm Jumeirah

סוכנות זו מציעה סקירה וטיול מול החוף היפה בדובאי – חוף ג’ומיירה שידוע במלונות היוקרתיים והזוהרים שלו.

מדובר על חווית טיסה זוהר וייחודית במיוחד, המסוק עצמו ממריא מהאי ועובר באזור החופים של דובאי ומראה גם את האטרקציות המובילות בעיר: בורג’ אל ערב, ובניין הבורג’ ח’ליפה, כמו כן יש קריינות לאורך הטיסה, טיסה במסוק זה נחשבת לפופלאריות במיוחדת והכרטיסים נגמרים מהר מאוד – יש להזמין ולשריין מקומות מראש!

להזמנת כרטיסים לטיסה דרך אתר ההזמנות Viator לחצו כאן.

טיסה במסוק בדובאי
טיסה בעיר – אטרקציה מיודת !

טיסה מאטלנטיקס דה פאלם – Atlantis The Palm

אם אתם רוצים חוויה של טיסה שמציגה את גורדי השחקים הגבוהים בדובאי וקו החוף – זו הטיסה בשבילכם, מדובר על סיור בין 15 דקות שמציג את העיר בנקודת מבט מיוחדת מאוד, עוברת בכל האתרים המוכרים, איי הדקל, הבורג’ ועוד.. הסיור מתאים לעד 5 אנשים במקביל.

צירפנו לכם גם סרטון נחמד של דקה וחצי שמראה את הטיסה עם תייר חביב:

שאלות ותשובות על טיסה בדובאי

loader-image

המחיר משתנה בהתאם לזמן האוויר - שאתם באוויר, ככל שלוקחים יותר דקות המחיר יותר יקר ויכול לנוע בטווחים של 500-1000 שקל לאדם.

ניתן להזמין כרטיסים דרך אתר viator וגם דרך אתר טיקטס, אפשר גם להזמין במקום אך יש לקחת בחשבון שבגלל שמספר המקומות מוגבל מאוד לטיסות יש להזמין מראש!

ברוב ההזמנות כמות האנשים שיכולים לעלות למסוק זה בין 3-5.

הטיסות כוללות הדרכות עם מדריך (בחלק הן מוקלטות לאוזניות) עם הסברים על המקומות והאתרים ההיסטוריים בעיר.

 

 

4.8/5 - 29 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×