אטרקציות בדובאי

כדור פורח בדובאי

טיסה בכדור פורח בדובאי

יש מגוון אטרקציות בדובאי וללא ספק טיסה בכדור פורח בדובאי נחשבת לאחת המיוחדות שיש לעיר להציע.

יש כמה דברים מאוד חשובים שכדאי להכיר לפני שמגיעים לאטרקציה המיוחדת, כרטיסים, מה רואים, איך להתכונן ועוד.. ליקטנו עבורכם את המידע שכדאי להכיר לפני שמגיעים לחווית הטיסה בדובאי.

מה בטיסה ?

הטיסה מתבצעת מעל המדבריות של דובאי עם הסברים של מדריך ונופים מרהיבים במיוחד של החולות האדומים של דובאי, זה הזמן להכין את המצלמות לתמונות בלתי נשכחות של מדבריות אזור דובאי, בסוף הטיסה למי שמזמין את החבילה עם ארוחת הבוקר, מסיעים אותך לאזור הארוחות ומקבלים ארוחת בוקר גורמה טעימה ומיוחדת.

כרטיסים לכדור פורח בדובאי 

יש כמה אופציות להזמנה של כרטיסים ומומלץ להזמין מראש, הבאנו לכם כמה אופציות להזמנה באינטרנט, שימו לב שכל הזמנה נותנת לפעמים הטבות כמו תוספת של ארוחת בוקר בכדור הפורח ועוד.

הקלידו קוד קופון: TRDUBAI5 ותהנו מ-5% הנחה על כל כרטיס

לבדיקת זמינות ודילים לחצו כאןticket

אטרקציה חדשה – כדור פורח בדובאי במרכז העיר

בספטמבר 2023 יצאה אטרקציה חדשה של טיסה בכדור פורח בדובאי ממש במרכז העיר! המחיר הוא 180 ש”ח בממוצע ויתן לכם טיסה של 10 דקות מעל אזור חוף הדקלים בגובה של 300 מטר. תוכלו לעשות תמונות עוצרות נשימה.

להלן אופציות להזמנת כרטיסים:

סרטון של כדור פורח בדובאי 

צירפנו לכם גם סרטון קליל של 3 דקות שמראה את הטיסה בכדור הפורח ואת האטרקציה הייחודית:

שאלות תשובות על הטיסה

ליקטנו עבורכם שאלות שעולות בדרך כלל לפני שמזמינים את הטיסה בכדור הפורח, אם יש לכם שאלה נוספת מוזמנים ליצור איתנו קשר.

loader-image

מומלץ להביא משקי שמש ומצלמה עם מעמד חזק, שימו לב לא לשים כל דבר שאתם לא צריכים ויכול לעוף, להתלבש טוב ומומלץ לעשות פיפי לפני הטיסה.

הטיסה היא מגיל 5 ועד גיל 80, שימו לב שלכבדי משקל תתכן תוספת של תשלום.

טיסה בבלון פורח נחשבת למאוד בטוחה ובעשרות שנים שבדקו תאונות אוויריות נמצא כי זה ללא ספק אחד מאמצעי התחבורה הבטוחים שיש, כן מומלץ להזמין בחברה עם ניסיון ושפעילה הרבה זמן בעיר.

שורה תחתונה

ללא ספק מדובר באטרקציה מיוחדת מאוד בעיר, שימו לב שמי שמפחד מטיסות עשוי לקבל פוביה מטיסה זו, לכן לא מומלץ ללכת לאטרקציה למי שמפחד, בנוסף בהזמנת הכרטיסים יש בדרך כלל 2-3 חבילות שחלקן גם כוללת צילומים, אם אתם לא מסתדרים בהזמנה – צרו איתנו קשר ונעזור לכם – והכי חשוב תעשו חיים!

שימו לב שבין שאתם בוחרים בטיסה באזור המדבר, או טיסה במרכז העיר מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש על מנת להבטיח את המקום שלכם – זו אחת מהאטרקציות המבוקשות ביותר בעיר, בעיקר בעונה שמתחילה מאוקטובר ועד אפריל.

4.8/5 - 26 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×