אטרקציות בדובאי

מוזיאון הסלפי דובאי

מוזיאון הסלפי של דובאי הוא יעד תיירותי מיוחד במינו בלב דובאי, המציע למבקרים בו חוויה ייחודית ואינטראקטיבית. עם מגוון הזדמנויות הצילום והתערוכות המהנות שלו, המוזיאון הזה מושלם עבור מבקרים בכל הגילאים ומהווה ביקור בלתי נשכח שלא ספק ישדרג לכם את הפיד באינסטגרם.

הבאנו לכם את כל המידע שצריך להכיר במקום, מחירי כרטיסים, תמונות וטיפים חשובים לפני ההגעה ששווה להכיר!

תערוכות במוזיאון הסלפי של דובאי

המוזיאון מציע לכם בביקור מגוון של תערוכות ופעילויות אינטראקטיביות המוסיפות לחוויה הכוללת. מחדרים צבעוניים עם נושאים מגניבים ועד לאביזרים ותפאורות מושקעות במיוחד וכל אחד יוכל למצוא משהו להתחבר אליו. אפשר לעשות שלל תמונות מיוחדות שישאירו לכם זכרון חביב מהעיר.

סוגי הצילום שתוכלו לעשות באתר

מוזיאון הסלפי  מספק לכם המון אופציות צילום מאוד מיוחדות, מה שהופך אותו למקום המושלם ללכוד זיכרונות וליצור רגעים מדהימים לאינסטגרם. בין אם אתם מחפשים צילום סולו יפה או תמונה קבוצתית עם חברים ובני משפחה, התערוכות והפעילויות של המוזיאון מספקות הזדמנויות רבות ללכוד רגעים פשוט מצוינים.

כרטיסים למוזיאון הסלפי בדובאי כרטיסים למוזיאון הסלפי בדובאי ומחיר

ניתן לשריין כרטיסים מראש למוזיאון הסלפי של דובאי, מחיר כרטיס ממוצע נע בין טווחים של 21-30 דולר לבן אדם. הבאנו לכמה אופציות להזמנת כרטיסים והשוואת מחירים דרך אתרי כרטיסים מוכרים. לאחר ההזמנה תקבלו את הכרטיס לאימייל ויש להציגו בכניסה.

בדקו והשוו כרטיסים דרך אתר Tiqets לחצו כאן

בדקו והשוו כרטיסים דרך אתר viator לחצו כאן

בדקו והשוו דרך אתר Getyourguide לחצו כאן

כתובת: Behind Mashreq Bank – Sheikh Zayed Rd – Al Quoz – Al

שעות פתיחה: פתוח כל יום, בין השעות: 10:00-20:00

אז שווה לבקר בעולם התלת מימד של דובאי?

המוזיאון המיוחד של דובאי  שנקרא גם עולם התלת מימד, הוא יעד תיירותי ייחודי ובלתי נשכח בדובאי, המציע לכם בביקור הרבה סוגי לוקשיינים  ופעילויות אינטראקטיביות שנותנות הזדמנויות רבות ללכוד במצלמה רגעים נהדרים לאינסטגרם שלכם. בין אם אתם מחפשים צילום סולו מהנה או תמונה קבוצתית עם חברים ובני משפחה, המקום הוא יעד מלא כיף לכל הגילאים. אם אתם מחפשים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת בדובאי, כדאי לכם להוסיף את האתר הנהדר הזה לרשימת מקומות החובה שלכם בעיר!

4.8/5 - 22 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לראות גם
Close
Back to top button
×