אטרקציות בדובאי

גן הפרחים בדובאי

טיול בגן הפרחים של דובאי (או פארק הפרחים) הוא חוויה עוצרת נשימה ומשדרגת מאוד את החופשה שלכם בעיר, הבאנו לכם מידע שכדאי להכיר לפני ההגעה , כרטיסים, מחירים וכל מה שצריך לדעת על המקום הקסום של העיר.

פארק הפרחים דובאי כרטיסים לגן ועודגן הפרחים בדובאי – מידע כללי

פארק הפרחים של דובאי שגם נקרא גם גן הפרחים נחשב לאחת מהאטרקציות בדובאי השוות ביותר ויש לו שלל מראות מיוחדים ואווירה מחשמלת במקום יש מאות מיציגים מכל הסוגים של עיצובים שמתחוזקים על בסיס קבוע.

מדובר באחד מגני הפארקים הגדולים ביותר בעולם (כמו שאוהבים בדובאי) והוא משתרע על שטח של 72,000 אלף מטר מרובע וואוו!! האטרקציה נחשבת לבין הזולות בעיר והיא עונתית, במקום תוכלו לעשות תמונות נהדרות ולהתרשם מהיצירות המקסימות של מאות מיציגים.

בגן יש פרחים מיוחדים כמו: ציפורן החתול, שלל פטונויות ועד אלפים.העיצובים של הפרחים במקום מציגים טירות, מטוסים, דיסני, עיצוב של האמירויות ועוד שלל עיצובים בלתי נתפסים.

בפארק יש גם מסעדה  וקיוסקים – בנוסף יש גידול  של מעל 14,000 סוגי פרפרים מיוחדים בצבעים שונים.

ticketכרטיסים לגן הפרחים בדובאי

ניתן ואף מומלץ להזמין כרטיס מראש לגן הפרחים בדובאי, כי לא תמיד ניתן להזמין במקום, הבאנו לכם כמה דילים שווים להזמנה און ליין דרך אתרים מוכרים חשוב לבדוק טוב את התאריכים והזמנים שאתם יוצאים לטיול שלכם לפני ההזמנה .

להלן אופציות לשריון כרטיסים והשוואת מחירים:

הבאנו לכם מבצע מיוחד דרך אתר Tiqets הקלידו קוד קופון:  TRDUBAI5 ותהנו מהנחה של 5% על כל הכרטיסים, בלעדי לטרוול דובאי

מחיר ממוצע

הזמנת כרטיס

80 ש"ח

ספק: Tiqets

83 ש"ח

ספק: GTG

100 ש"ח 

ספק: Viator

  • ילדים מתחת לגיל שנתיים לא נדרשים לקניית כרטיס.
  • לילדים מגילאים 3-12 יש כרטיס הנחה (יש אופציה לכך במהלך ההזמנה)
  • לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו את הכרטיסים לאימייל שלכם, כל מה שיש לעשות זה להציג בכניסה את ההזמנה.
  • שימו לב שאסור להכניס לפארק ציוד צילום מקצועי! (אפשר לצלם בניידים)

ticketכרטיסים לגן הפרחים + גלובל ויליג’ בהנחה

אופציה נהדרת נוספת היא לשלב בין 2 האטרקציות המובילות בדובאי. הכפר הגלובלי וגן הפרחים במחיר מוזל. הכרטיס למעשה מקנה לכם אופציה להיכנס ל-2 הפארקים בהנחה (מחיר ממוצע של 120 ש”ח ל-2 הכרטיסים)

שעות פתיחה של גן הפרחים בדובאי

שעות הפתיחה של הגן הן קבועות והוא פתוח כל יום בין השעות: 9:00-23:00, אנחנו ממליצים להגיע למקום או בשעות הבוקר המוקדמות, או לקראת השקיעה, על מנת להמנע מעומסי חום ועומס תייירם.

  • חסכו זמן וכסף הזמינו כרטיסים לגן הפרחים עם 5% הנחה על כל כרטיס, בחרו תאריך ושריינו מקום:

מידע לפני ההגעה לגן הפרחים

מדובר על גן יפהפה שעוצב להיות מקלט חוויתי לאנשים שאוהבים פרחים. יש לו אזורים שונים המוקדשים לסוגים שונים של צמחים כולל כמה מינים נדירים של פרחים מרחבי העולם ואפילו כמה כאלה בסכנת הכחדה.

זה מקום שבו אנשים יכולים לשים את ידיהם על כמה פרחים אקזוטיים תמורת סכום כסף קטן בלבד, הכרטיסים לא יקרים. הכי חשוב תעשו תמונות, תהנו מהיופי ותעשו חיים.

גן הפרחים הוקם בשנת 2008 על ידי מוחמד אל-מנצורי בעזרת אביו ודודו. הגן גדל מאז ומתגאה כיום בלמעלה מ-10,000 צמחים מכל רחבי העולם.
להלן הכתובת וההגעה למקום דרך מפות גוגל

צירפנו לכם גם סרטון מעולה עם 10 המיציגים הכי יפים במקום:

התשובות לכל השאלות בטיול בפארק הפרחים

הבאנו לכם תשובות לשאלות פופלריות של מטיילים בפארק הקסום:

loader-image

הפארק העצום שנבנה בשטח של מעל 72,000 מטר מרובע מכיל מעל 50 מיליון סוגי שונים של צמחים, עצים פרחים ועוד.

גן הפרחים בדובאי פתוח בעיקר בחורף (שזה כמו קיץ בישראל), הסיבה לכך היא תחזוקה שעושים למקום בקיץ - וגם כי חם מדי להסתובב במקום בקיץ של דובאי.

סיור במקום המיוחד והאטרקציות שלו יתנו לכם לפחות 2-4 שעות של הנאה, לחובבי הצילום קצת יותר.

הכתובת של המקום היא: Street 3 - Al Barsha - Al Barsha South - זה מה שצריך לשים בוויז, או גוגל מפס, אפשר להגיע גם בתחבורה ציבורית.

גן הפרחים של דובאי שידוע גם בשם  גן הנס (Dubai Miracle Garden) של דובאי,הוא מקום קסום וציורי. גן זה מתהדר בלמעלה מ-45 מיליון פרחים, מה שהופך אותו לגן הפרחים הגדול בעולם. הגן מחולק למספר חלקים, כל אחד עם נושא ומאפיינים ייחודיים משלו. יש יותר מ-250 מיליון פרחים בגן, כולל ורדים, ציפורני חתול, חינניות ופטוניות, אם להזכיר רק כמה.

אחד מגולות הכותרת של גן הנס של דובאי הוא גן הפרפרים, המהווה בית למגוון רחב של מיני פרפרים. גן הפרפרים הוא אטרקציה פופולרית עבור מבוגרים וילדים כאחד, מכיוון שהוא מציע הזדמנות להתקרב עם היצורים היפים הללו. הגן כולל גם מספר שבילים ושבילים המאפשרים למבקרים לחקור את הקטעים השונים ולהתבונן מקרוב בפרחים.

זוהי אטרקציה תיירותית פופולרית בדובאי וידועה בפרחים הצבעוניים והריחניים שלה. אנשים רבים שביקרו בגן זכו לחוויה חיובית ונהנו מהיופי והמגוון של הפרחים המוצגים, הכניסה למקום היא בתשלום ומומלץ להזמין כרטיסים מראש בעיקר בעונת התיירות על מנת להמנע מתורים ובזבוז זמן מיותר בכניסה..

הזמנת כרטיסים מראש לגן הפרחים תחסוף לכם זמן של עמידה בתורים (בעיקר בשיא עונת התיירות) בנוסף לכך, בהרבה מהמקרים המחירים בהזמנה מראש נמוכים מאשר הזמנה במקום.

בשורה התחתונה – שווה לבקר?

מדובר על אחת האטרקציות הכי יפות ויזואלית שיש לדובאי להציע והמקום חובה לביקור לכל מטייל בעיר.

תוכלו להנות מששל עיצובים עוצרי נשימה של מטוסים, חיות ועוד והכל עשוי מפרחים, זה גם אחת מהמקומות שתעשו לכם את התמונות היפות ביותר בטיול.

בנוסף לכך מדובר על אטרקציה שנחשבת לזולה בעיר (רוב האטרקציות מתחילות מ-200 שקל לבן אדם) והמקום מדורג גבוה מאוד בחוות הדעת על ידי עשרות אלפי מבקרים.

 

4.7/5 - 86 הצבעות

חוות דעת צוות טרוול דובאי

קלות הגעה למקום
בידור וכיף
תמורה למחיר
מתאים גם לילדים

סך הכל ניקוד

פארק הפרחים של דובאי נחשב לאחד הפארקים הפופלריים לטיול, מדובר על אטרקציה זולה לכניסה יחסית ונחשפים לפארק שופע פרחים. ניתן לעשות תמונות נהדרות במקום ולהתרשם מעיצובים עוצרי נשימה.

כתבות אחרונות

כדי לראות גם
Close
Back to top button
×