אטרקציות בדובאי

פארק שעשועים דובאי – 4 פארקים שאסור לפספס בעיר !

אם אנחנו מחפשים פארק שעשועים בדובאי בטיול שלנו, חשוב לדעת שיש לעיר המיוחדת להציע כמה פארקים מעולים ומתוחזקים היטב שיכולים להציע בידור לכל המשפחה. הכנו לכם רשימה עם מידע כל אחד מהפארקים, תמונות, מה יש בהם והזמנה של כרטיסים לשריון המקום שלכם מראש, יוצאים לדרך!

4 פארקי שעשועים בדובאי – הרשימה המלאה.

להלן הרשימה ששווה לכם להכיר !

1. פארק מושנגייט

אחד מפארקי השעשועים הפופולריים ביותר בדובאי הוא Motiongate Dubai. הפארק כולל 27 טיולים ואטרקציות בהשראת סרטים הוליוודיים כמו שרק, קונג פו פנדה ומשחקי הרעב. אתם תוכלו גם ליהנות מהופעות חיות וחוויות אינטראקטיביות, כמו גם אפשרויות רבות של אוכל וקניות. מחיר: מתחיל מ-250 שקל לכרטיס.

בדקו זמינות כרטיסים במושנגייט

2. פארק בוליווד

פארק שעשועים פופולרי נוסף בדובאי הוא פארק בוליווד דובאי, שהוא הפארק הראשון מסוגו בעולם. הפארק כולל 16 רכיבות ואטרקציות בהשראת סרטי בוליווד, כמו גם הופעות חיות וחוויות תרבותיות. מקום מאוד טוב למשפחות עם ילדים, יש גם אתרי שופינג ומסעדות עם אוכל הודי. מחיר: מתחיל מ-250 שקל לכרטיס.

בדקו זמינות כרטיסים בפארק בוליווד

3. פארק שעשועים לגולנד דובאי

לגולנד הוא אפשרות נהדרת לפארק שעשועים למשפחות עם ילדים קטנים. הפארק כולל למעלה מ-42 רכיבות, מופעים ואטרקציות בהשראת קו הצעצועים הפופולרי של לגו. תוכלו  ליהנות גם ממגוון אפשרויות לאוכל מהיר וגם למוצרי לגו, חולצות ועוד, כמו גם מפעילויות אינטראקטיביות ואזורי משחקים לילדים.

בדקו זמינות כרטיסים לפארק לגולנד

4. עולם ההרפתקאות IMG

אחד מהפארקים הכי טובים של העי שנקרא באנגלית: IMG Worlds of Adventure, הוא אחד מפארקי השעשועים המקורה הגדולים בעולם. הפארק כולל ארבעה אזורים: Marvel, Cartoon Network, Lost Valley – Dinosaur Adventure, ו-IMG Boulevard. יש בו מעל 20 רכיבות שונות ואטרקציות מאוד מושקעות, מתאים גם למשפחות וגם לזוגות ובני נוער בוגרים, יש המון הופעות במקום וחוויות טכנולוגיות ייחודיות.

בדקו זמינות כרטיסים בפארק IMG

לקריאה נוספת: פארק ההרפתקאות IMG דובאי

עוד פארקים ואטרקציות בדובאי

בנוסף לפארקי השעשועים הללו, דובאי מציעה גם מגוון אפשרויות בילוי אחרות, כגון פארקי מים, אקווריומים וגני חיות. אלה כוללים את פארק המים Wild Wadi, הכולל למעלה מ-30 רכיבות ואטרקציות, ואת האקווריום והגן התת ימי של דובאי, הכולל למעלה מ-140 מינים של חיים ימיים.

איך נבחר פארק שעשועים בדובאי

בסך הכל, דובאי מציעה מגוון רחב של אפשרויות לפארקי שעשועים עבור מבקרים בכל הגילאים ותחומי העניין. בין אם אתם מחפשים רכבות הרים מרגשות, חוויות תרבותיות או פעילויות אינטראקטיביות, ללא ספק תוכלו למצוא אטרקציה לכל המשפחה שלכם.

הדרך הכי טובה לבחור זה בהתאם לגיל של האנשים שבאים איתנו ורמת האנדרנלין שלהם. פארק הלגו, בוליווד מתאימים לילדים קטנים יותר. לעומת זאת מושנגייט ופארק IMG מתאימים גם לקטנים וגם לבוגרים ולמבוגרים. מומלץ לבקר לפחות באחד מהפארקים בטיול שלכם.

 

 

4.9/5 - 24 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×