אטרקציות בדובאי

תצפית אי הדקלים

אחת האטרקציות המיוחדות בדובאי היא תצפית אי הדקלים שנחשבת לחוויה ייחודית ויוצאת דופן. הבאנו לכם את כל המידע שצריך לדעת על התצפית. מה מחירי הכרטיסים, איך מגיעים למקום, מה רואים וטיפים חשובים לפני ההגעה!

תצפית אי הדקלים דובאי – מידע כללי

התצפית עצמה בנמצא באי שמעוצב בצורת דקל ונקרא פאלם ג’ומיירה (אי הדקלים). אחת האטרקציות המרכזיות שלו היא מרפסת התצפית. המבקרים יכולים לעלות במעלית לפסגה וליהנות מנופים פנורמיים של האזור שמסביב, כולל המפרץ הערבי, המרינה של דובאי ובורג’ אל ערב.

מרפסת התצפית מציעה נופים של 360 מעלות ומהווה מקום נהדר לצילום תמונות. זהו גם מקום פופולרי לצפייה בשקיעה, כאשר השמש שוקעת מעל המפרץ הערבי. הסיפון נגיש למבקרים בכל הגילאים ומותאם לכיסא גלגלים.

כרטיסים לתצפית אי הדקלים בדובאי

שימו לב שיש בעיר כמה תצפיות, יש בבניין הפאלם המוכר ויש גם בבניין בורג’ ח’ליפה (יקר יותר ובקומה גבוהה יותר)

הבאנו לכם אופציות להזמנת כרטיסים ל-2 המקומות, לאחר ההזמנה הכרטיסים מגיעים אלייכם ישירות לנייד באימייל, או למחשב וניתן להציגם בכניסה ולהכנס.

תצפית ראשונה – נמצאת בתוך בניין שנקרא:  Nakheel Mall

התצפית הזולה יותר בעלות ממוצעת של 29-35 דולר לבן אדם ובגובה של 240 מטר.

כתובת: Palm Jumeirah Rd, The Palm Tower, 52ed Floor – Dubai

בדקו זמינות כרטיסים לתצפית בקניון נקיל

תצפית שנייה – נמצאת בבניין הבורג’ ח’ליפה

התצפית היקרה יותר בבניין הכי גבוה בעולם הבורג’ ח’ליפה בקומות 124-15

כתובת: 1 Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd – Downtown Dubai

בדקו זמינות כרטיסים לתצפית בורג’ ח’ליפה

בשורה התחתונה

התצפיות של דובאי באי הדקלים ללא ספק מציעות חוויה מיוחדת ועוצרת נשימה לכל מי שמגיע לבקר בדובאי. זהו יעד חובה למטיילים המבקשים להתרשם מהמראות והקולות של העיר, והוא מקום נהדר לצפייה בשקיעה שזה גם הזמן הכי טוב להגיע. הסיפון נגיש למבקרים בכל הגילאים ומותאם לכיסא גלגלים.אתם יכולים גם בנוסף ליהנות משפע המסעדות, בתי הקפה והחנויות הממוקמות על באי הדקלים ולשלב אותם בביקור, מה שיכול להיות נהדר בשילוב של החוויה עם עוד אטרקציות והטיילת שיש באי פאלם ג’ומיירה.

 

5/5 - 5 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לראות גם
Close
Back to top button
×