מגזין דובאי

יום טיול מדובאי לאבו דאבי

מתכננים טיול בדובאי ותוהים האם כדאי לבקר גם בעיר השכנה לה, אבו דאבי? אל תחפש עוד! במאמר זה, ניקח אתכם למסע המושלם לגלות את הדברים הטובים ביותר לעשות, לראות ולחוות באבו דאבי במהלך יום טיול מדובאי. תתכוננו להרפתקה בלתי נשכחת!

הגעה לאבו דאבי מדובאי

כדי להגיע לאבו דאבי מדובאי, ישנן מספר אפשרויות. אתם יכולים לקחת מונית, לשכור רכב או לקחת אוטובוס. הדרך הפופולרית והנוחה ביותר היא לערוך סיור מודרך, מכיוון שתוכלו לשבת, להירגע, ולתת למדריך הטיולים לקחת אתכם לכל האטרקציות המובילות. יש הרבה מפעילי טיולים שמציעים טיולי יום מדובאי לאבו דאבי ומומלץ לבחור סיור עם אטרקציות שמתאימות לאופי שלכם ולמטיילים איתכם.

  • חסכו זמן וכסף – הזמינו יום סיור בדובאי מאבו דאבי עם 5% הנחה על כל כרטיס:

מה הן האטרקציות הכי פופלריות באבו דאבי ?

ריכזנו עבורכם רשימת 3 אטרקציות מרכזיות ששווה להכיר לפני שמגיעים לאבו דאבי:

1. המסגד הגדול של שייח’ זאיד

מסגד שייח’ זאיד הגדול הוא אחת האטרקציות המובילות באבו דאבי והוא יעד שחובה לבקר בו במהלך טיול היום שלכם. המסגד המפואר הזה הוא אחד הגדולים בעולם וידוע בארכיטקטורה המדהימה שלו, בפרטים המורכבים ובעיצוב היפהפה שלו. אתם מוזמנים לחקור את המסגד, לצלם וללמוד עוד על התרבות והדת האסלאמית. אל תשכחו להתלבש כראוי, כי זהו אתר דתי.

2. האי יאס

האי יאס הוא אי מעשה ידי אדם הממוקם באבו דאבי והוא ביתם של כמה מהאטרקציות המובילות בעיר. יש בו מגוון רחב של פעילויות, כגון ביקור בפארק השעשועים Yas Waterworld, סיור באזור המרינה – Yas Marina, או טיול לאורך הטיילת. האי יאס הוא מקום נהדר לבלות בו כמה שעות או יום שלם.

3. פארק פרארי וורלד אבו דאבי

פרארי וורלד אבו דאבי הוא פארק שעשועים הממוקם באי יאס ומהווה יעד חובה לכל מי שאוהב מהירות ורכבות הרים. בפארק נמצאת רכבת ההרים המהירה בעולם, הפורמולה רוסה, שמגיעה למהירויות של עד 240 קמ”ש.  בנוסף יש עוד כמה אטרקציות כמו:  רכבת ההרים Flying Aces או מסלול הטורבו. פרארי וורלד אבו דאבי הוא מקום לחובבי פארקי השעשועים ומעולה למשפחות עם ילדים בוגרים.

הזמנת כרטיסים ליום טיול מדובאי לאבו דאבי

יש מגוון רחב של אופציות להזמנת יום הטיול וכל אחת מהן מכילה אופציות שונות, ריכזנו עבורכם בצורה מסודרת את האופציות העיקריות העומדות בפניכם, מה יש בכל אחת וגם הזמנת כרטיסים ושריון המקום שלכם:

  • טיול יום בעיר כולל סיור ומסגד שייח זאיד – עצירות באתרים מרכזיים כולל מסגד שייח’ זאיד, ארמון האמירויות, ארמון הנשיאות ועוד.
  •  טיול יום מדובאי עם סיור בעיר שכולל כניסות לאתרים –  כל האתרים המובילים, המסגד הגדול, הלובר וגם ארוחת צהריים.
  • יום כיף לכל המשפחה –  טיול יום מדובאי עם מסגד שייח’ זאיד ופרארי וורלד (פארק השעשועים.

הזמנת כרטיסים: 

סוג הסיור:

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיס:

יום טיול כולל סיור ומסגד שייח זאיד.

140 ש"ח

סיור, המסגד הגדול, הלובר וארוחת צהריים

440 ש"ח

מסגד שייח' זאיד ופרארי וורלד

440 ש"ח

צירפנו עבורכם גם שאלות נפוצות שעולות ממטיילים רבים על יום הטיול:

ש הרבה אטרקציות נהדרות לבקר באבו דאבי, כמו המסגד הגדול של שייח' זאיד, מלון אמירייטס פאלאס, האי יאס, פרארי וורלד ובית החולים פלקון.

המחירים עשויים להשתנות בהתאם לסוג הטיול שאתם בוחרים וכמה אתם מוציאים, בממוצע כ-200-500 ש"ח לאדם.

כן, זה בדרך כלל בטוח לנסוע מדובאי לאבו דאבי. שתי הערים בטוחות לתיירים, והכבישים מתוחזקים היטב. עם זאת, מומלץ לנקוט באמצעי הזהירות הדרושים ולהימנע מנסיעה לבד בלילה.

4.7/5 - 24 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לראות גם
Close
Back to top button
×