מגזין דובאי

מה אסור לפספס בדובאי – 8 אטרקציות חובה בעיר שכדאי להכיר!

מה אסור לפספס בדובאי

דובאי היא עיר הידועה בארכיטקטורה המודרנית, המפוארת ובסגנון החיים היוקרתי שלה. זהו מקום בו תוכלו למצוא כמה מגורדי השחקים הגבוהים בעולם, מרכזי קניות מהגדולים ביותר ואתרי נופש מלונות אקסטרווגנטיים ביותר. בין אם אתם מתעניינים בהיסטוריה, תרבות, או פשוט רוצים לחוות את השירותים המפוארים של העיר, יש משהו לכולם בדובאי.

מה אסור לפספס בדובאי – 9 אטרקציות מומלצות

להלן כל הדברים שאסור לפספס בדובאי – יוצאים לדרך!

1. הבורג’ ח’ליפה

זהו הבניין הגבוה בעולם ואטרקציית חובה בדובאי. הבורג’ ח’ליפה מתנשא לגובה של למעלה מ-828 מטרים ומציע נופים עוצרי נשימה של העיר ממרפסות התצפית שלו.

לכתבה המלאה קראו: בורג’ ח’ליפה

מחיר כניסה – בתשלום, משתנה לפי הקומה.

בדקו זמינות כרטיסים לבורג’ ח’ליפה

2. קניון דובאי

זהו הקניון הגדול בעולם ויעד תיירותי פופולרי בפני עצמו. הקניון כולל למעלה מ-1,200 חנויות, משטח החלקה על הקרח, אקווריום ופארק שעשועים, מקום נהדר שאפשר לבלות בו שעות.

כתובת: Financial Center Street, Along Sheikh Zayed Road

מחיר: חינם (חוץ מהכסף שתבזבזו כמובן על אוכל ובגדים)

3. מזרקת דובאי

מזרקת דובאי ממוקמת באגם בורג’ ח’ליפה, היא מופע מים, אור ומוזיקה מרהיב המתקיים מדי ערב. זוהי אטרקציית חובה לכל מי שמבקר בעיר.

מחיר: המופע הוא ללא עלות, ניתן לצפות מרחבת הקניון או מהמרפסת שלו.

לקריאה נוספת: מזרקות דובאי

4. מוזיאון דובאי

ממוקם במבצר אל פאחידי, מוזיאון דובאי הוא מקום נהדר ללמוד על ההיסטוריה והתרבות של העיר. המוזיאון מציג תערוכות על החיים האמיריים המסורתיים, כמו גם על הפיכתה של העיר למטרופולין מודרני.

כתובת: Al Fahidi 

מחיר: 30-40 דולר, תלוי בעונה.

בדקו זמינות כרטיסים במוזיאון דובאי

5. אי הדקלים

זהו אי מעשה ידי אדם בצורת עץ דקל המשמש בית לכמה מהמלונות והווילות היוקרתיים ביותר בעיר. ביקור בפאלם ג’ומיירה הוא דרך מצוינת לקבל תחושה של אורח החיים האקסטרווגנטי של העיר.

מחיר: ללא עלות הסיור במקום.

6. נחל דובאי

ממוקם בלב העיר, נחל דובאי הוא נתיב מים היסטורי שהיה פעם מרכז המסחר והמסחר באזור. כיום, זהו יעד תיירותי פופולרי בו תוכלו לשוט בסירה, לבקר בשוק הזהב והתבלינים, או לנסות את כוחכם בפעילויות מסורתיות כמו רכיבה על גמלים ובזים.

מחיר: ללא עלות, באזור יש אטרקציות בתשלום.

7. סקי דובאי

ממוקם בקניון האמירויות, סקי דובאי הוא אתר סקי מקורה המאפשר למבקרים לחוות את הריגוש של סקי וסנובורד במדבר. זוהי אטרקציה ייחודית המושלמת ליום כיף, ממוקם בתוך הקניון של העיר.

מחיר: מתחיל מ-60 דולר לבן אדם.

8. מוזיאון העתיד הדובאי

אחד המוזיאונים המושקעים ביותר בעולם שנותן חוויה לצעיר, או מבוגר שמגיעים אליו, מיצגים טכנולוגיים של אך יראה העתיד, רובוטים, מתקנים ופשוט כיף שלא נגמר, אתר חובה!

לקריאה עוד על מוזיאון העתיד בכתבה:  מוזיאון העתיד דובאי

מחיר: מחיר כרטיס מתחיל מ-40 דולר.

בדקו זמינות כרטיסים במוזיאון העתיד

דברים שחשוב לזכור

שאנחנו מגיעים לטייל בעיר, כדאי לשלב מאוד בין חופשה של בטן גב במלון ואטרקציות, האטרקציות בדובאי נחשבות לטובות ביותר במזרח התיכון וכנראה גם בעולם ויש בהם גם את שיא הטנכולוגיה. ההמלצה שלנו זה לסגור מלון טוב ולשלב לפחות 2-3 אטרקציות בטיול שלכם.

ממליצים לכם גם לקרוא את הכתבה המלאה שלנו על “כרטיסים לאטרקציות בדובאי” מידע שחייב להכיר לפני הגעה – לחצו כאן להמשך הכתבה.

4.8/5 - 32 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לראות גם
Close
Back to top button
×