מזג אוויר בדובאי

מזג אוויר בדובאי ביולי

אם אתם שואלים את עצמכם מה מזג אוויר בדובאי ביולי והאם היא מתאימה לטיול, ללא ספק כדי לדעת שזו העונה שמתחיל להיות חם בה מאוד. יחד עם זאת יש המון מה לעשות בעיר בתקופה זו של השנה. ריכזנו עבורכם את ממוצעי הטמפרטורה בחודש יולי, מה אפשר לעשות בעיר בתקופה זו של השנה וטיפים חשובים!

מזג אוויר ביולי בדובאי

מזג האוויר בדובאי ביולי הוא חם ולח, עם טמפרטורות הנעות בדרך באזור של ה-30 מעלות ויכולות גם להגיע לאזור ה-40.. זהו גם שיא העונה הגשומה בדובאי, עם ממוצע של כ-12 ימי גשם בחודש. עם זאת, למרות החום והלחות, עדיין יש הרבה דברים לעשות ולראות בדובאי בתקופה זו ואם אתם לא סובלים מחוף עודף תוכלו להנות מהרבה דברים.

אטרקציות ביולי בדובאי

למרות שמזג האוויר בדובאי ביולי חם מאוד, אפשר עדיין לשלב אטרקציות בטיול שלכם, להלן המקומות שכדאי להכיר.

בקרו בבורג’ ח’ליפה: הבורג’ ח’ליפה הוא הבניין הגבוה בעולם ומציע נופים מדהימים של העיר ממרפסות התצפית שלו. זוהי אטרקציית חובה בדובאי, ומרפסות התצפית המקורה והממוזגות מציעות הפוגה מבורכת מהחום.

צאו לשופינג בקניון דובאי: קניון דובאי הוא אחד ממרכזי הקניות הגדולים בעולם ויש בו משהו לכל אחד, הוא ממוזג היטב וניתן לבלות בו שעות.

לכו לחוף: בדובאי יש כמה מהחופים הטובים בעולם, ויולי הוא זמן מצוין להכות בחול וליהנות מהמים החמים של המפרץ הערבי. כמה חופים פופולריים בדובאי כוללים את חוף ג’ומיירה, חוף העפיפונים וחוף לה מר.

בקרו במזרקת דובאי: מזרקת דובאי היא מופע מים ואורות מוזיקלי מדהים שמתקיים בערב בבסיס הבורג’ ח’ליפה. זוהי אטרקציה פופולרית, ודרך מצוינת להתקרר אחרי יום חם של סיורים, ניתן לצפות מהמזרקות דרך הקניון.

גלשו בסקי: סקי דובאי נמצא בתוך הקניון עצמו ויש בו גם פארק שלג נהדר, זו דרך מעולה להתקרר בימים החמים ולשלב אטרקציה.

לכו למוזיאון העתיד: אחת האטרקציות הכי טובות בדובאי היא מוזיאון העתיד שמציג שלל מיציגים ברמת פירוטכניקה גבוהה במיוחד, חוויה לכל המשפחה.

מלונות: אחרון וסוגר את הרשימה זה כמובן המלונות של העיר, קחו מלון עם פארק מים כמו מלון אטלנטינס, או מלון עם בריכות ופינוקים באזור חוף ג’ומיירה.

אז שווה לבקר בדובאי ביולי ?

ללא ספק זו תחילת העונה החמה ביותר בשנה ומזג האוויר במהלך היום יכול להיות לוהט במיוחד. העיר דובאי מציעה לכל אחד משהו אחר לאורך השנה ואם תדעו לשלב מלונות טובים עם אטרקציות ממוזגות, תגלו שגם בתקופה זו אפשר להנות ולבלות בעיר.

4.7/5 - 65 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×