מזג אוויר בדובאי

מזג אוויר בדובאי במרץ

מזג אוויר בדובאי במרץ

מזג האוויר בדובאי במרץ למעשה מבשר את תחילת האביב וגם החודש בו הטמפרטורות מתחילות לעלות ונעשה מעט חם יותר יחסית לחודשי החורף.

תקופה זו היא אידיאלית בשנה לטיול בדובאי, הבאנו לכם סקירה של מזג האוויר, טמפרטורה ממוצעת ומה האטרקציות והמלונות שיכולים להיות טובים לחודש מרץ.

לעיתים יכול להיות מעט קריר בלילות (אולי בעיקר לנשים), לכן מומלץ לקחת איזה ז’קט אחד.

מגיעים במרץ לעיר לטיול זוגי, קראו: דובאי לזוגות

טמפרטורה בדובאי במרץ

הטמפרטורה בדובאי במרץ מעט מזכירה את פברואר ומעט יותר חמה, הטמפרטורה הממוצעת היא 27.3 מעלות חום במהלך היום, בלילה באזור ה-20 מעלות בממוצע, ללא ספק מדובר על טמפרטורה מצויינת לטיול.

מלונות בדובאי שמתאימים לחודש מרץ

חודש מרץ מתאים מאוד למלונות שהם של בטן גב וגם מלונות שמציעים אטרקציות תיירותיות כמו פארק הספארי, בורג’ ח’ליפה, טיול במרינה, בשווקי התבלינים ועוד.

הבאנו לכם רשימת מלונות שיכולים להתאים לחופשה בתקופה זו דרך בוקינג עם מבצעים מיוחדים במחיר אטרקטיבי במיוחד דרך הקישור המצורף:



Booking.com

loader-image

כן, אך לא הרבה, ממוצע הגשם בכל חודש מרץ הוא באזור ה-10 מ"מ

 

 

שורה תחתונה

ללא ספק מרץ נחשבת לתקופה מצוינת לטיול בעיר דובאי מבחינת הטמפרטורה, הטמפרטורה חמימה ונעימה גם לשחייה בחופים וגם לטיול באטרקציות.

בנוסף מחירי המלונות בתקופה זו מתחילים להיות קצת יותר נוחים וניתן למצוא מגוון רחב של מבצעים, כן מומלץ להזמין מראש ולא בסמוך לטיסה כי החדרים הזולים יותר יכולים להתפס.

חשוב לזכור שתקופת הקיץ שלנו בישראל נחשבת לרותחת במיוחד בדובאי ומתאימה לבטן גב. בנוסף אנחנו ממליצים לכם לשריין את כל האטרקציות שאתם רוצים להזמין מראש, על מנת להבטיח את המקום שלכם (להרבה מהמקומות נגמרים הכרטיסים כמעט חודש מראש!) וגם תוכלו להנות ממחירים אטרקטייבים יותר – ממליצים לכם לקרוא את כל מה שצריך לדעת בנושא בכתבה שלנו: כרטיסים לאטרקציות בדובאי

 

4.7/5 - 43 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button
×