מלונות בדובאי

מלון יוקרה בדובאי

ללא ספק אחד המקומות הכי מיוחדים בעולם שיש בהם מלון יוקרה מפואר, זו העיר דובאי ולמעשה כל אחד יכול למצוא מלון יוקרתי לשכון בו צריך להבין מה יכול להציע לנו כל מלון ומה הדרך הכי נכונה לבחור משהו לפני שאנחנו סוגרים את החופשה שלנו.

הכנו לכם רשימה של מלונות שנחשבים ליוקרתיים ביותר מדובאי, מה המחירים שלהם והאם הם מומלצים.

בתי מלון יוקרה בדובאי

אם אנחנו רוצים למצוא בתי מלון יוקרה בדובאי יש שלל מלונות שכדאי לכם להכיר, עשינו לכם קצת סדר עם המלונות הכי שווים, דילים מיוחדים, המלצות, מה יש במלון ומידע שחייב להכיר לפני ההזמנה כולם 5 כוכבים ומעלה – בואו נצא לדרך !

1. מלון אטלנטיס

מלון אטלנטיס בדובאי נחשב לאחד היפים והמשגעים שיש לעיר להציע והוא יושב על חוף פרטי משלו. בהזמנת חדרים גם מקבלים כרטיסים חינם לפארק המים הגדול והטוב ביותר של דובאי ששוכן במלון – פארק מים אטלנטיס שזו אטרקצית מים מדהימה של לפחות יום שלם והילדים מתים עליה.

במקום יש שלל מסעדות וטרקילינים, 2 בריכות שחייה גדולות ומיקום מצוין, מומלץ להזמין מראש, מחיר ממוצע ללילה בעונה לחדר מתחיל מ: 2,100 ש”ח.

בדקו זמינות חדרים במלון אטלנטיס

2. מלון בורג’ אל ערב

מלון בורג’ אל ערב נחשב לאחד המלונות היפים שיש למפרץ חוף ג’ומיירה להציע והוא ללא ספק אחד המלונות היוקרתיים ביותר בדובאי, המלון מציע סוויטות גדולות במיוחד של לפחות 5 אנשים, שלל מתקני ספורט, מופעי בידור ואטרקציות גם לילדים, מחיר ללילה בעונה מתחיל ב3,900.

לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן

מלון בורג' אל ערב - Burj Al Arb
מלון בורג’ אל ערב אחד היפים ובמיקום מדהים

3. מלון ארמני

מלון ארמני מעוצב בהשראה של המעצב המפורסם ג’ורג’וי ארמני, מדובר על מלון קלאסי לזוגות ויש בו גם מסעדת גורמה כשרה – כך שהוא מצוין למי ששומר כשרות.

במלון יש בריכות ים (בריכות מים על קו החוף – לחובבי האינסטגרם תעשו פה הרבה תמונות)

זהו במלון יוקרתי במיוחד שנשגב ממנו גם נופו של הבניין הגדול בעולם – בורג’ ח’ליפה, חדר במלון ללילה מתחיל מ: 1,600 ונחשב יחזית זול בקטגוריה של מלונות היוקרה.

לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן

4. מלון פיירמונט

מלון 5 כוכבים בין הזולים שיש ברשימה שלנו במקום מעל 8 בריכות שחייה (וגם בריכה רק למבוגרים) ומעולה למשפחות.

במקום יש מעל 10 מסעדות, מרכז כושר וספא, שלל אטרקציות והוא נמצא קרוב לאזורים הפעילים של דובאי וגם בעל חוף ים מרהיב, המלון זול יחסית אבל עם המלצות וציון גבוהה לכן שווה לכלול אותו ברשימה בעיקר אם אתם באים עם ילדים.

לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן

מלון יוקרה בדובאי
מלון פיירמונט, חוף פרטי, מדשאות ושלל פינוקים

5. מלון 4 העונות

מדובר באחד המלונות המומלצים ביותר בדובאי מדובר במלון ריזורט מדהים בג’ומיירה שנחב לאחד היפים בעיר עם המון ירוק, מים ואקשן.

כדאי לדעת שיש בו בריכה פנימית ובריכה חיצונית עצומה, מסעדות גורמה ברמה הגבוהה ביותר, בידור, שירות ברמה גבוהה ועוד הוא נחשב יחסית לזול

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Four Seasons Resort Dubai (@fsdubai)

בקטגוריה ואנחנו ממליצים במיוחד על המלון – מתחיל ב- 1,500 שקל ללילה בלבד.

 

לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן

 

6. מלון אל קאזר

עוד מלון יוקרה בדובאי שנחשב לנהדר בחוף המדהים של ג’ומיירה (כאן כבר הבנתם שפה רוב מלונות היוקרה), מלון מדהים ביופיו עם בריכה עצומה שמשתרע גם על חוף ים של מעל 1.5 קילומטר.

המקום מעולה לזוגות וגם משפחות ימצאו את עצמם, העיצוב של המלון מזכיר עיצוב ערבי יוקרתי של פעם והלב שלכם יחסיר פעימה בכניסה למלון.

רוצים להרגיש כמו מלכים ? זה המלון בשבילכם.

לבדיקת זמינות חדרים במלון אל קאזר לחצו כאן

איך לבחור מלונות יוקרה בדובאי ?

דובאי היא ביתם של כמה מהמלונות המפוארים והמפוארים בעולם, ועם כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, זה יכול להיות מאוד מבלבל להחליט היכן להישאר. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את מלון היוקרה המושלם בדובאי:

  • תכינו תקציב מראש: מלונות יוקרה בדובאי יכולים לנוע במחירים, לכן חשוב לקבוע את התקציב שלכם לפני שתתחילו לחפש מלון. זה עשוי לעזור לחסוך מעט בהזמנה.
  • קחו בחשבון את המיקום: דובאי היא עיר גדולה עם הרבה שכונות שונות, ולכל אזור יש אופי ואטרקציות ייחודיות משלו. החליטו על המיקום המתאים ביותר לצרכים ולהעדפות שלכם. לדוגמה, אם אתם רוצים להיות קרובים לחוף, חפשו מלון באזור Jumeirah Beach Residence (JBR) או Palm Jumeirah. אם אתם רוצים להיות קרובים לאטרקציות המרכזיות של העיר, חפשו מלון באזור המרכז.
  • בדוק את השירותים: מלונות יוקרה בדובאי מציעים מגוון רחב של שירותים, כולל מכוני ספא, מרכזי כושר, בריכות שחייה ומסעדות משובחות. שקלו אילו שירותים הכי חשובים לכם וחפשו מלון שמציע אותם.
  • קחו בחשבון את המוניטין של המלון: חפשו מלון בעל מוניטין טוב של שירות ויוקרה. כמה ממלונות היוקרה המובילים בדובאי כוללים את בורג’ אל ערב, ריץ-קרלטון וארבע העונות.
  • אל תשכחו להזמין מוקדם: מלונות יוקרה בדובאי יכולים להצטייד במהירות, במיוחד בעונת השיא. כדי להבטיח שתקבלו את המלון והחדר שאתם רוצים, עדיף להזמין מוקדם.

דילים מיוחדים למלונות

בדובאי יש עוד המון מלונות ורמת השירות והאירוח גבוהה במיוחד, לא חייב לקרוע את הכיס שלם בהזמנה ואפשר במחיר טוב לסגור מלון נהדר שישדרג לכם את החופשה, הבאנו לכם כמה דילים ומבצעים למלונות מומלצים בעיר דרך בוקינג עם מבצעים מיוחדים, מתעדכן על בסיס קבוע!Booking.com

שורה תחתונה

יש המון מלונות נהדרים בעיר המיוחדת הזו, ואם אנחנו רוצים מלון יוקרה חשוב להכין תקציב של לכל הפחות 1500-2000 שקל לילה אחד.

מומלץ לשריין מראש את המלונות על מנת שהם לא יתפסו (דובאי היא יעד מבוקש במיוחד וכך גם המלונות שלה).

ממליצים לכם לשמור את הכתבה שתדעו איך לבחור נכון – לכל שאלה מוזמנים ליצור קשר או להגיב בתחתית העמוד 🙂

שאלות ותשובות על בחירת מלונות יוקרה בדובאי

לאחר מספר פניות שקיבלנו ושאלות על מלונות, ריכזנו עבורכם שאלות שעלו ממטיילים במקום:

חשוב לזכור שגם במלונות המפוארים יש חדרים פשוטים יותר ויש חדרים משדורגים, החדר הכי מפואר בכל מלון הוא הסוויטה הנשיאותית (יכול להיות מעל 20,000 ללילה)

אחד האזורים הטובים ביותר להזמנת מלונות יוקרה בעיר הוא חוף ג'ומיירה שידוע גם בכינוי "חוף הדקלים", המים הצלולים, האטרקציות והיופי הופכים את המקום לאחד היפים של דובאי.

שאלת המחיר יכולה להשתנות מאוד בהתאם לסוג החדש שתבחרו, אך באופן כללי טווחי המחירים של מלונות היוקרה מתחילים מ: 1,500 ללילה ויכולים להגיע גם ל4,000 ואף צפונה משמה.

כעיקרון מדובר בחוויה סובייקטיבית, אך בתור מטיילים בעיר, שהייה במלונות היוקרה בדובאי שונה מאוד מהמלונות בישראל, הפאר וההדר, העיצוב והדגש על כל פרט הופכות את לדעתנו את המלונות בדובאי לבין הטובים ביותר בעולם, וכן גם יותר מישראל.

 

 

4.8/5 - 25 הצבעות

כתבות אחרונות

כדי לראות גם
Close
Back to top button
×