חופים בדובאימסעדות בדובאי

נאמוס דובאי חוף ומסעדה

גלו את נאמוס דובאי: המדריך הכי טובלמטייל

ברוכים הבאים לנאמוס דובאי (NAMMOS Dubai) מסעדת החוף המפורסמת ביותר שיש לעיר להציע ומוכרת לכם אולי גם ממיקונוס, הבאנו עבורכם את כל המידע שצריך להכיר במקום, מה רואים, אוכלים וטיפים חשובים!

חוף נאמוס דובאי

דובאי, הידועה בנפלאות המודרניות ובסגנון החיים היוקרתי שלה, מפתיעה עם חופים שמתחרים בכל גן עדן טרופי. חוף נאמוס אינו יוצא מן הכלל. החוף משתרע על פני מרחב רחב ומתגאה בחולות זהובים רכים שמרגישים נעימים מאוד להליכה ודריכה.

זה לא רק החולות והים הקסום של אזור החוף, תוכלו להנות במקום מכסאות נוח יוקרתיים וביתנים פרטיים ממוקמים בצורה מעולה, ומבטיחים שתהנו מהשמש בצורה מושלמת. בין אם אתם מחפשים להתמכר לספורט מים, לבנות ארמונות חול או סתם לשבת עם ספר, חוף נאמוס מספק את כל מה שתוכלו לבקש מחופים.

מסעדת נאמוס דובאי

במרחק של כמה מטרים מהחוף עצמו תוכלו לסעוד במסעדה הגורמה של החוף. ברגע שתכנסו פנימה,  האווירה המיוחדת שלה שמזכירה מעט את יוון תגרום לכם ישר להוציא את המצלמה ולעשות תמונות עוצרות נשימה.

התפריט הוא עדות לגיוון האוכל שיש לדובאי להציע. עם מיזוג רחב של טעמים מיוחדים – מתענוגות מזרח תיכוניים מסורתיים ועד מנות גורמה בינלאומיות. פירות ים טריים, שנקטפו היישר מהמפרץ, עשבי תיבול מתובלים מגנים מקומיים ורשימת יינות נרחבת, הופכים כל ארוחה כאן לחוויה שאין שני לה. השפים של המקום מבטיחים שכל מנה תהיה סיפור שתרצו לגלות.

זכרו שהמחירים של המקום נחשבים ליקרים מאוד, למשל כוס ברד יכולה לעלות 40 שקל וארוחות כמה מאות. כן, מדובר על חוף יוקרתי שנחשב של “עשירים” ואם אתם מתכננים להגיע ולהזמין מקום תתכוננו להפרד מסכום לא מבוטל.

בשורה התחתונה

החוף המיוחד של העיר מציע חוויה מהנה שיהיה קשה למצוא בחופים אחרים של העיר. הוא מטופח מאוד בעל קו רקיע מושלם, אוכל ברמה גבוהה ואירוח כמו של בית מלון.

אם יש לכם כסף לבזבז ולהנות – מומלץ מאוד להגיע לחוף ולהעביר כמה שעות טובות על המפרץ הפרסי ואף להנות מהאוכל היוקרתי שיש במסעדה.

מפת הגעה למקום

4.9/5 - 11 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לראות גם
Close
Back to top button
×