מקומות לשופינג בדובאי

דיוטי פרי דובאי – מה כדאי לקנות בדיוטי הגדול והמיוחד ?

דובאי דיוטי פרי היא רשת של חנויות פטורות ממכס בבעלות חברת Dubai Airport Freehold, שהיא מיזם משותף בין ממשלת דובאי ושדות התעופה של דובאי.

הרשת היא קמעונאית הדיוטי פרי הגדולה בעולם ואחת הוותיקות באזור.

בשנת 2018, דובאי דיוטי פרי רשמה מחזור של 4.1 מיליארד דקה (1.08 מיליארד דולר), עלייה של 7 אחוזים מ-3.8 מיליארד דולר (997 מיליון דולר) ב-2017, עם רווח לפני מס של 400 מיליון דולר (108 מיליון דולר), עלייה של 5 אחוז מ-380 מיליון דקה (103 מיליון דולר) ב-2017.

החברה גם מרחיבה את פעילותה לשווקים אחרים כולל סין והודו, ומתכננת לפתוח חנויות בפריז ובניו יורק וגם בערים אחרות ברחבי העולם, המקום העצום מציע שלל חנויות ואם אנחנו מחפשים קניות בדובאי, כנראה שתרצו להשאיר במקום במזוודה לדיוטי בשדה שלהם.

מה יש בדיוטי פרי דובאי ?

לדובאי יש אחד משדות התעופה העמוסים בעולם ומהווה מוקד לתיירות בינלאומית. החנויות עצמן  ממוקמות בשדה התעופה ומציעות מגוון רחב של מוצרים במחירים די אטרקטיביים המתאימים לכל התקציבים.

החנויות מציעות בשמים, מוצרי קוסמטיקה, אלכוהול, מוצרי טבק, מוצרי חשמל ועוד. בחנויות יש גם מבחר של מזכרות לתיירים לרכישה כמתנות לחברים או למשפחה בבית.

מבחר מסעדות זמינות גם עבור מטיילים שרוצים ליהנות מארוחה לפני שהם עוברים דרך האבטחה.

אתם יכולים למצוא כל דבר ממותגים מערביים כמו נייקי, אדידס וטומי הילפיגר ועד למותגי מעצבים מקומיים כמו L’agence ומנגו.

זה ביתם של למעלה מ-260 חנויות שמוכרות מוצרי יוקרה במחירי דיוטי פרי. חנויות אלו נמצאות בבעלות מותגים בינלאומיים כמו לואי ויטון, גוצ’י, בורברי ועוד רבים. אתה יכול למצוא כאן כל דבר, החל מבשמים וקוסמטיקה ועד בגדים ואלקטרוניקה במחיר ללא תחרות!

שימו לב שיש הגבלה של רכישה במקום וניתן לרכוש מוצרים עד לסכום של 3,000 דיראהם.

loader-image

הרבה אנשים חושבים לקנות בדיוטי פרי אייפון או טלפון חדש, למעשה ברוב המקרים תגלו שהמחיר יקר יותר מהארץ בכמה מאות שקלים, לרוב לא יהיה מומלץ לקנות מכשיר מותג במקום.

למעשנים - יש לכם בשורות טובות, בכל הטרמינלים יש לאונג'ים מיוחדים לעישון שמותר לעשן בהם, יש שילוט במקום עם סימון שניתן להגיע, יש כסאות, מאפרות ושולחנות.

4.6/5 - 31 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×