מקומות לשופינג בדובאי

קניון דובאי

הקניון הגדול של דובאי

ללא ספק קניון דובאי נחשב לאתרי התיירות המרכזיים של העיר והוא נחשב לאחד מהקניונים הכי גדולים בעולם, השטח הכולל שלו שווה ערך למעל 200 מגרשי כדורגל, 1,300 חנויות ומעל 150 מסעדות וחנויות משקאות.

בקניון יש למעלה מ-70 חנויות בגדים עם שלל מותגים רחב ומותגי קמעונאות מכל העולם כמו: גלרי לפייט, בלומינגדיילס.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dubai Mall by Emaar (@thedubaimall)

דברים מרכזיים בקניון

אלה הם החנויות, האטרקציות וכל מה ששווה לראות בקניון הגדול של העיר.

חנויות בקניון דובאי

השוק – The Souk, אזור מתחם קניות בתוך הקניון שכולל שלל שבילים, חנויות תכשיטים, אביזרים וגם בדים ובגדים תוצרת עבודת יד של המסורת הערבית.

מתחם הנעליים – Level Shoe District, חנות עצומה שמקודשת לכל חובבי הנעליים ומציעה חווית קניה מיוחדת של עשרות אלפי זוגות נעליים מעוצבים על ידי מיטב מעצבי הנעליים בעולם.

בגדים ומותגים – תמצאו פה את כל המותגים שכמעט קיימים בעולם, מוכרים וגם לא, יוקרתיים וגם פשוטים, המחירים עצמם בחלקם יכולים להיות זולים מישראל, שימו לב שההצע פה פשוט עצום עם דגמים מיוחדים מאוד.

אביזרים ומכשירים – בקניון יש המון חנויות של מוצרים לבית, תוצרת מקומית של דובאי, מוצרי טכנולוגיה וגם סופר.

אטרקציות בקניון

שלד דינוזאור – בדובאי אוהבים לעשות דברים מיוחדים והביאו מיצג של דינוזאור עצום בגיל של 155 מיליון שנים עם גובה של 8 מטר ואורך של מעל 24 מטר, הוא ניצב במרכז הקניון.

אקווריום דובאי – אחת מהאטרקציות המרכזיות של הקניון זה האקווריום התת קרקעי שכמו שאתם כבר מבינים, נחשב לאחד הגדולים בעולם ויש בו מעל 10 מיליון ליטר של מים עם מגוון רחב של חיות נדירות, כרישים גדולים, סרטנים ואלפי חיות מים שונות, מנהרת תת ימית שתיתן לכם ללכת מתחת לאקווריום היא אחת החווית המיוחדות של המקום (בשילוב של תאורה מיוחדת).

קידזניה – KIDZania, מתחם משחק עצום לילדים שלמעשה נקרא עיר הילדים, העיר עצמה מנוהלת על ידי ילדים והם יזכו לשחק כבאים, שוטרים, לאכול ולמעשה לחיות בעיר קטנה משלהם, הכניסה למקום בתשלום.

פארק סקי דובאי – פארק הסקי המקורה והמלאכותי ה..גדול ביותר בעולם והוא מתאים לכל המשפחה וגם לזוגות, לומדים להחליק על הקרח, יש רכבל, בתי קפה במתחם והוא נותן לנו אטרקציה קרירה מדהימה בחום המדברי של דובאי, הפארק נקרא גם סקי דובאי.

המזרקות של דובאי – עוד חוויה מרהיבה במקום זה מופע המזרקות המיוחד בשילוב של אורות, מומלץ להגיע ולראות את המופע בשעות הערב ממרפסות הקניון, המופע נערך כל חצי שעה מהשעה 6 בערב.

פארק מציאות מדומה – לחובבי עולמות הטנכולוגיה תמצאו פה שלל משחקים, מתקנים וחוויות מרהיבות בשטח עצום של מציאות מדומה.

מלון קניון דובאי

המלון הסמוך לקניון נקרא אדרס סקאי מול ויש בו מעל 500 חדרים.

מלון אדרס סקיי דובאי הוא אחד מהמלונות הקרובים ביותר למקום ומציע למעשה קו מטרו שיוצא ישירות אליו לקניון, הוא במרחק של כמה דקות ספורות בלבד מהמקום ונחשב למלון 5 כוכבים מפואר בעיר.

לקריאה נוספת: אדרס סקיי דובאי

אז שווה להגיע לקניון ?

ללא ספק מדובר באחד מהקניונים המרשימים ביותר שיש בדובאי ובכלל – בעולם, כל מי שמגיע לטייל בדובאי פשוט חייב להגיע למקום שמכיל המון אטרקציות, חנויות ועוד.

המתחם עצמו עצום ואת כמו הדברים שיש לעשות קצרה המקלדת מלהכיל, לכן צירפנו לכם גם סרטון של הקניון עם הדברים המרכזיים בו, חנויות, מסעדות, אטרקציות ועוד.

כתובת הקניון ושעות פתיחה

הכתובת של המקום: Financial Center Street, Along Sheikh Zayed Road

שעות פתיחה: ראשון עד חמישי מ 8:00-24:00, משמונה בבוקר עוד שתים עשרה בלילה.

שישי ועד שבת מ 8:00-01:00, משמונה בבוקר עד אחד בלילה.

שאלות תשובות על קניון דובאי

להלן השאלות והתשובות המרכזיות שעלו לאנשים שביקרו במקום, לכל שאלה מוזמנים ליצור איתנו קשר בעמוד צור הקשר באתר.

loader-image

כן, הכניסה לקניון היא בחינם לחלוטין, חלק ממופעי הבידור גם, האטרקציות בתשלום זה כמובן הסרטים, פארק השלג והחנויות.

מדובר על מרכז האטרקציות של דובאי וגם זוגות, גם משפחות ובטח שילדים יוכלו לבלות שעות במקום.

4.7/5 - 183 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×