מקומות לשופינג בדובאי

שווקים בדובאי – רשימת 5 מקומות שוק הכי מומלצים בעיר!

שווקים בדובאי

דובאי היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. יש הרבה דברים לעשות ולראות בדובאי. אחת הסיבות העיקריות לכך היא שיש כל כך הרבה שווקים שונים בדובאי. בשווקים השונים יש פריטים ופריטי מזון שונים, חלקם מסורתיים יותר, בעוד שאחרים מודרניים יותר.

הכנו לכם רשימה קצרה של שווקים מומלצים בעיר שכדאי להכיר.

שווקים מומלצים בדובאי

להלן הרשימה המלאה!

1. שוק הזהב

ב-Gold Souk (שוק הזהב) יש הרבה תכשיטי זהב, כלי כסף ומתכות יקרות אחרות למכירה.

שוק הזהב בדובאי הוא מקום מצוין לקניות של תכשיטים, מטבעות זהב ויהלומים. רוב החנויות מציעות מגוון פריטים, כמו טבעות, שרשראות, עגילים, רשתות וצמידים.

זה גם המקום הטוב ביותר לקנות מטבעות ומטות זהב. אתם יכולים למצוא כמה מהעסקאות הטובות ביותר בשוק הזה מכיוון שאפשרי ואף מומלץ להתמקח עם המוכרים על המחיר (בגבול הטעם הטוב כמובן)

כתובת: Gold Corner Building, 3rd Floor – Gold Souq – Deira.

שעות פתיחה: כל יום מ9:00-21:00, בשישי השוק נפתח בשעה 16:00.

לקריאה נוספת: שוק הזהב בדובאי

2. שוק התבלינים של דובאי

שוק התבלינים של דובאי הוא מקום נהדר לבקר בו אם אתם רוצה להציץ בתרבות ולטעום כמה מהתבלינים האקזוטיים ביותר בעולם. זהו שוק ותיק שפועל מאז שנות ה-60 וזה אחד המקומות הבודדים בדובאי בו ניתן לרכוש תבלינים טריים.

השוק ממוקם בסמוך לסוק אל בהאר, שהוא קניון עם מגוון חנויות. שוק התבלינים פתוח כל יום בין השעות 12:00-22:00 והוא מציע סוגים שונים של תבלינים, כמו קינמון, ג’ינג’ר, זעפרן, כורכום ועוד. תוכלו למצוא כאן גם מוצרים רבים אחרים כמו שמנים, אגוזים, פירות יבשים וירקות.

כתובת: 41 34th St – Deira – Al Ras.

שוק התבלינים בדובאי
שוק התבלינים, ריחות וטעמים מיוחדים, צילום: Jim Hoffman

3. שוק הטקסטיל

שוק הטקסטיל בדובאי קיים כבר יותר מ-30 שנה והוא גדל לכלול יותר מ-2,000 חנויות. החנויות מספקות לרוכשים מבחר רחב של ביגוד, בדים, אביזרים ומוצרים לבית.

הלקוחות המבקרים בשוק הטקסטיל יכולים למצוא הכל משמלות ערביות מסורתיות ועד בגדים בסגנון מערבי. אחד הפריטים הפופולריים ביותר בשוק זה הם מטפחות או חיג’אב בערבית מסורתית המכסות את הראש והצוואר של נשים שלובשות אותן.

כתובת: 57, Opposite to Abra – Ali Bin Abi Taleb.

שעות פתיחה: כל יום מ 9:00-14:00 (יש הפסקה של שעתיים עד 16:00) נפתח שוב ב 16:00-21:00, השוק סגור בימי ראשון.

4. שוק מדינת ג’ומיירה

השוק הלאומי ג’ומיירה הוקם בשנות ה-70 והוא אחד השווקים הוותיקים ביותר בדובאי. הוא ממוקם במיקום מרכזי מאוד ומהווה יעד מרכזי לקונים כבר שנים רבות. השוק משתרע על שטח של כ-1,000 מ”ר, המציע מגוון סחורות ושירותים למבקרים.

בשוק יש למעלה מ-100 דוכנים שמוכרים הכל, מחפצי בית ועד בגדים וכלי מזון. יש גם כמה מסעדות ובתי קפה במתחם השוק המציעים אוכל מהיר כמו גם ארוחות מלאות.

כתובת: King Salman Bin Abdulaziz Al Saud St.

שעות פתיחה: כל יום מ 10:00-23:00.

שווקים בדובאי - שוק מדינת ג'ומיירה
מדינת ג’ומיירה – מקום אקסלוסיבי וייחודי, צילום: Vittorio Dell’Aquila

5. שוק התוצרת

שוק התוצרת של דובאי כולל למעלה מ-600 חנויות עם פירות טריים, ירקות, בשר ודגים, כמו גם אגף אורגני בו תוכלו למצוא מוצרי מזון מתוצרת מקומית. יש גם בתי קפה ומסעדות המגישים כמה מנות טעימות להנות בזמן שאתה עושה קניות.

שווקים זולים בדובאי

אם אתם מחפשים שווקים זולים יותר בדובאי, יש לעיר המון מה להציע להלן הרשימה של השווקים עם מחירים נוחים יותר בעיר:

שוק מרכז העיר דיירה – השוק המקורה הזה הוא מקום נהדר לקנות בו מזכרות, תבלינים וטקסטיל במחיר סביר. השוק ידוע במגוון המוצרים הרחב שלו, כולל בגדים מסורתיים, מוצרי אלקטרוניקה וגם אופציה לקנות מתנות.

Al Nasr Leisureland Market – השוק הפתוח הזה הוא מקום מצוין לקנות  בגדים, אביזרים וחפצי בית בזול. זהו יעד קניות פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד.

Dragon Mart – מרכז קניות ענק זה מוקדש למכירת סחורות סיניות, כולל מוצרי אלקטרוניקה, רהיטים וכלי בית. למי שמחפש מוצרים מיובאים בזול – זה המקום.

שוק אל עין סנטר – שוק מקורה נוסף עם מגוון מוצרים עצום, כולל ביגוד, מוצרי אלקטרוניקה ומוצרי יופי. המחירים זולים במיוחד.

שוק אל קארמה – השוק החיצוני הזה הוא מקום נהדר לקנות בו תבלינים, טקסטיל וביגוד מסורתי.אפשר לקנות בו הרבה מזכרות במחירים נוחים.

שוק אל טוואר סנטר – שוק מקורה נוסף עם מוצרי אלקטורינה, בית וביגוד, המחירים סבירים לחלוטין.

 חסכו זמן וכסף שריינו כרטיסים לאטרקציות הכי שוות בדובאי:

4.6/5 - 33 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button
×