אטרקציות בדובאי

הגן הזוהר דובאי – כרטיסים ומידע על פארק האורות המיוחד!

הגן הזוהר דובאי

Dubai Garden Glow – הגן הזוהר של דובאי היא אטרקציה ייחודית וחדשנית הממוקמת בלב דובאי. זהו יעד תיירות בעל שם עולמי שמושך אליו מיליוני מבקרים מדי שנה מכל רחבי העולם וחוויה נהדרת למשפחה וגם לזוגות.

האטרקציה היא גינה רחבת היקף המוארת במיליוני נורות לד זוהרות, היוצרות אווירה מהפנטת וקסומה. האורות משמשים ליצירת תצוגות צבעוניות ומורכבות, המשתנות לאורך השנה כדי לשקף עונות וחגים שונים.

מה עוד יש במקום ?

אחד מגולות הכותרת העיקריות של דובאי גרדן זוהר הוא “פארק הדינוזאורים”, שהוא ביתם של למעלה מ-100 דינוזאורים מוארים בגודל טבעי. מבקרים יכולים לטייל בפארק ולהתרשם מקרוב עם היצורים הפרהיסטוריים הללו, ללמוד על ההיסטוריה והאבולוציה שלהם.

פארק האורות דובאי

בנוסף לפארק הדינוזאורים, דובאי גרדן זוהר כולל גם מספר אטרקציות נוספות, ביניהן “פארק זוהר”, המהווה בית למגוון תצוגות אור אינטראקטיביות, וכן “מבוך זוהר”, המהווה אתגר ומאתגר. חידה מהנה שמבקרים יכולים לפתור כשהם מנווטים את דרכם במסדרונות המתפתלים.

אטרקציות פופולריות נוספות בדובאי גארדן זוהר כוללות את “גן הזוהר”, שהוא חלל יפהפה ושליו מלא בצמחים ופרחים צבעוניים, ואת “פארק האמנות”, שבו נמצאות מספר יצירות אvמנות מדהימות שנוצרו מחומרים ממוחזרים. .

הפארק הוא יותר מסתם מקום לראות בו אורות ותצוגות יפות. זהו גם מרכז תרבותי המארח מספר אירועים ופעילויות במהלך השנה, כולל מופעי מוזיקה חיה, מופעי ריקוד ופסטיבלי תרבות.

כרטיסים לגן הזוהר של דובאי

ניתן לשריין כרטיסים לגן הזוהר בדובאי מראש ולהזמין אותם דרך האינטרנט, מחיר כרטיס ממוצע עולה בטווחים של 27-32 דולר. לאחר הזמנה של הכרטיסים אתם מקבלים אותם בנייד, הבאנו לכם 3 אופציות להזמנת כרטיסים דרך אתרים מוכרים לפארק המיוחד:

הקופון של טרוול דובאי – בלעדי רק דרך אתר Tiqetes מקבלים כ-5% הנחה בהקלדת קוד הקופון: TRDUBAI5, מחיר ממוצע לאחר הנחה 60-65 ש”ח.

בדקו זמינות כרטיסים דרך Tiqets לחצו כאן

לכרטיסים דרך GetYourGuide לחצו כאןכרטיס לגן הזוהר של דובאי

לכרטיסים דרך Viator לחצו כאן

סרטון שמציג חלק מהדברים בפארק, כמובן שמציאות הכל הרבה יותר יפה וזוהר 🙂

פארק האורות של דובאי – שורה תחתונה

ללא ספק טיול בפארק המיוחד הוא חוייה נהדרת לכל המשפחה וכל אחד יכול למצוא מה לעשות בו. המיצגים המרשימים של האורות, האטרקציות המיוחדות וההשקעה הטכנולוגית העצומה, הופכים את המקום לאחת מחווית החובה לטיול בעיר. שימו לב שבשיא הקיץ המקום סגור ותאריכי הפתיחה משתנים, כדי לבדוק את זמינות הכרטיסים למקום כדי לדעת אם המקום פתוח.

כתובת: Zabeel Park, Gate No- 6 & 7 Area – B – Dubai

שעות פתיחה: 17:00-22:00 חמש בערב ועד עשר בלילה, בשבתות לפעמים פתוח עד 11 בלילה.

מפת הגעה למקום דרך גוגל:

שאלות ותשובות על גן הזוהר בדובאי

קיבצנו עבורכם שאלות ותשובות עליהן שהרבה מטיילים שאלו אותנו במהלך הטיול שלהם במקום:

הפארק הוא חוויה נהדרת לכל המשפחה, בלקיחה בחשבון שתעשו בו תמונות ותהנו מהמיצגים ניתן להקדיש לפחות 2-3 שעות לביקור במקום.

השעות הכי טובות להגיע לגן הזוהר ופארק האורות זה בשעות הערביים, כזכור המיציגם מבוססים אור ולכן ניתן לראות אותם בשיאם בשעות אלה.

 

4.8/5 - 63 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×