מגזין דובאי

אטרקציות בדובאי – רשימת כל האטרקציות הכי מומלצות בעיר

יש מגוון רחב של אטרקציות בדובאי שמתאימים גם למבוגרים וגם לצעירים ונעות בטווחי מחירים שונים, עשינו לכם קצת סדר בין אתרי הטיול, מה כל אחד מציע ולמה הכי שווה להגיע!

אטרקציות מומלצות בדובאי

להלן ריכוז של כל האטרקציות הכי מומלצות בדובאי ושאתם חייבים להכיר בטיול שלכם בעיר:

1. מוזיאון העתיד

חוויה עוצרת חושים שמראה לנו איך העתיד הטכנולוגי הולך להראות, במוזיאון תוכלו למצוא שלל אטרקציות טכנולוגיות, רובטים שנותנים לכם שירות והמון חוויה לכל המשפחה, המקום מתאים גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים ומומלץ להגיע כמה שיותר מוקדם.

מחיר כרטיס ממוצע: 135 ש”ח.

זמן בילוי: 2-3 שעות.

2. מסגרת דובאי

המסגרת של דובאי היא למעשה מבנה מרשים ועצום שנבנה על גבעה בעיר ובגובה עצום של מעל 100 מטר! במסגרת עצמה תגלו בתצוגות מרשימות את העבר, ההווה והעתיד של דובאי, תלכו על רצפה שקופה ותהנו מחוויה מיוחדת, המקום נחשב לאחד האתרים המתויירים ביותר בדובאי.

מחיר כרטיס ממוצע: 45 שקל.

זמן בילוי: 3 שעות.

3.  מופע לה פרל

אולי המופע הכי מושקע בעולם שמציג לכם בתאטרון סגור הופעה שתעצור לכם את הנשימה. עשרות לוליינים, קפיצות של שחיינים מגובה עצום לבריכה קטנה, אופנועים, מופע אור קולי פעיל ועוד.. מחכים לכם בחוויה שלא תשכחו כל החיים שלכם, במופע והארכיטקטורה הושקעו מיליוני דולרים ומומלץ מאוד לשריין את המקום לדייט לילי או לכל המשפחה.

מחיר כרטיס ממוצע: מתחיל מ-250 למושבים הרחוקים ועולה.

זמן בילוי: 2 שעות.

4. שוק הזהב של דובאי

חווית שוק ייחודית ומהנה עם אלפי תכשיטים שמעוצבים בזהב האיכותי ביותר בעולם, זה המקום להנות ולהסתכל ממראות זהובים נוצצים, לפנק את עצמכם בשרשרת יפה, או סתם להכנס לחנויות ולהתרשם, במקום יש גם את שוק התבלינים וניתן גם לנשנש אוכל רחוב מקומי.

מחיר: חינם.

זמן בילוי: 3-4 שעות.

5. בו’רג ח’ליפה

אי אפשר להזכיר אטרקציות טובות בדובאי בלי לדבר על הבניין הגבוה ביותר בעולם, הבורג’ ח’ליפה. הבניין שמתנשא לגובה של 880 מטר ומעל 160 קומות הוא חוויה יחודית והזמן שלכם להרגיש גבוה מעל כולם. הכניסה לקומות הגבוהות היא בתשלום וניתן גם לשלב ארוחת ערב באחת המסעדות מראש המגדל עם נוף שאין שני לו.

מחיר כניסה: מתחיל ב-150 שקל, תלוי בקומה.

זמן בילוי: 2-5 שעות, תלוי הם שילבתם ארוחה במסעדה.

6. קניות האמירויות

אם אתם חובבי שופינג וגם אם לא אתם מוזמנים לבקר באחד מהקניונים הכי גדולים בעולם. תוכלו למצוא בקניון את כל מה שחפצה נפשכם בו. מעשרות חנויות מותגים, תוצרת מקומית, אוכל מהיר, קולנוע, מופע מזרקות, גלישה בסקי והמון המון אטרקציות לכל המשפחה, חובה לביקור לכל מי שמגיע בעיר, הכניסה חינם כמובן (תבזבזו את הכסף כבר בחנויות) וזמן הבילוי תלוי מאוד באופי שלכם.

7. פארק הפרחים

אחד המקומות היפים ביותר בדובאי, במקום תמצאו שלל פרטים שמעוצבים בפרחים כמו: מטוס, טירות, חיות ועוד.. בלילה גן הפרחים הופך לזוהר ונותן לנו חוויה יוצאת דופן, מומלץ להגיע למקום רק בשעות הערב ולצפות במחזה.

מחיר כניסה: 70 שקל.

זמן בילוי: 2-4 שעות (תלוי כמה תמונות תעשו)

8. סקי דובאי

כן כן שמעתם נכון, בדובאי יש אתר סקי מקורה שהוא כמובן כמו שאוהבים באמירויות, הגדול ביותר בעולם. באתר תוכלו לגלוש ממש כמו במציאות, תעלו ברכבל ותהנו גם מפארק השלג המקומי. האתר נמצא בתוך קניון האמירויות והוא אטרקציה נהדרת לימים החמים בעיר.

מחיר כניסה: מתחיל מ-220 שקל לבן אדם.

זמן בילוי: 4 שעות.

9. גלובל וילג’

אחד המקומות הכי מיוחדים של העיר, כשמו כן הוא, מדובר בכפר גלובלי עצום שיש בו עשרות דוכנים מכל מדינות העולם, אוכל על פי מדינות וגם רכישת בגדים ותוצרת שלהם. בנוסף יש גם הופעות לאורך כל ההסתובבות במקום ומדובר על אחד מהפארקים היפים ביותר של העיר.

מחיר כניסה: 20 שקל.

זמן בילוי: 3-4 שעות.

10. ספארי דובאי.

מקום עצום שמכיל בתוכו המון אטרקציות פנימיות. בספארי יש המון סוגי חיות מאריות ונמרים ועד יעלים וסוגי חיות נדירים מאוד. בנוסף אפשר לעשות טיול ג’יפים, טיסה בכדור פורח וארוחה מדברית אותנטית.

זמן בילוי: 4-6 שעות.

מחיר: משתנה לפי האטרקציה שלוקחים.

11. האומגה של דובאי

לחובבי האקסטרים תוכלו לזכות לגלוש באומגה הארוכה ביותר בעולם בשטח עירוני. השיוט באומגה בגובה של 100 מטר ובמהירות של עד 80 קמ”ש לאורך 2 קילומטר, חוויה כיפית במיוחד שתרגום לכם להרגיש כמו פיטר פן. במסגרת הנסיעה אתם גם מקבלים צילום שלכם.

מחיר: מ-500 שקל.

זמן בילוי: שעה סך הכל כולל הכנות.

אטרקציות בדובאי לילדים

אם אתם מגיעים לטיול עם ילדים יש כמה אטרקציות שוות שצריך להכיר, פארקים, עולמות שעשועים ועוד.

1. בוליווד פארק

בדובאי החליטו להגדיש פארק שלם לסדרת הסרטים והסדרות של הפקות “בוליווד”. שלל רכבות הרים לגיל הרך, ביטנים והופעות יסדרו לכם בילוי חביב עם הדמויות המוכרות של בוליווד.

מחיר כניסה: 230-270 ש”ח.

זמן בילוי: 4-5 שעות.

2. מושן גייט פארק.

פארק שעשושעים הראשון שנוצר באמירויות והוא מעוצב בסגנון של מדע בדיוני. מדובר על פארק גדול במיוחד עם מעל 30 רכיבות שונות והמון אטרקציות שיכולות להתאים גם למבוגרים ובטוח לילדים.

מחיר כרטיס: 230-300 שקל.

זמן בילוי: 4-5 שעות.

3. פארק לגולנד

פארק לגולנד נותן חוויה נהדרת למשפחות עם ילדים. בפארק שכולו מעוצב בצורה של לגו תוכלו להנות מאטרקציות מים, רכיבה על רכבות הרים לילדים ומיצגים שונים של לגו, המקום מתאים גם לילדים קטנים מאוד והם מאוד יאהבו אותו.

מחיר כניסה: 250 שקל לכרטיס.

זמן בילוי: 5-6 שעות.

4. כוכב הלכת הירוק.

מקום נהדר שכולו ירוק ויש בו המון סוגים של ציפורים, נחשים שונים וזוחלים, בפארק יש סיורים והדרכות על אנרגיה ירוקה ושמירה על כדור הארץ.

מחיר כרטיס ממוצע: 150 שקל.

זמן בילוי: 2-3 שעות.

5. עולם ההרפתקאות IMG

לדעתנו האישית זה פארק השעשועים הכי טוב שיש לדובאי להציע והוא מתאים גם למבוגרים וגם לילדים. המקום שמחולק לעולמות שונים כמו: עולם הדינוזאורים, או עולם הסרטים, מציע שפע של רכבות הרים, אטרקציות עם VR וריידים לכל הגילאים, מקום נהדר לבלות בו חווית פארק מעולה והוא גם מקורה ומקורר, אם אתם מבוגרים שאוהבים פארקים בסגנון יוניברסל סטודיו או שיש לכם ילדים בוגרים, הפארק הזה בדיוק בשבילכם.

מחיר כרטיס: מתחיל ב-350.

זמן בילוי: 5-6 שעות.

שורה תחתונה

יש מגוון רחב של אטרקציות בדובאי שיכולות להתאים לכל סוגי הגילאים. אנחנו מאוד ממליצים לכם בטיול שלכם לשריין לפחות 2-3 אטרקציות על מנת לשדרג אותו ולהפוך אותו למשהו שהוא מעבר לחופשת בטן גב סטנדרטית במלון.

זכרו שבשנים האחרונות איחוד האמירויות השקיעו מאות מיליוני דולרים בפיתוח התיירות והאטרקציות ותוכלו להנות בעיר מהבילויים השווים ביותר בעולם, אז חבל לפספס אותם!

דובאי היא אחת הערים הכי מושקעות בעולם באטרקציות שלה כאשר המטרה היא ברורה - שכמה שיותר תיירים יגיעו. מוזיאון העתיד, מופע לה פרל, המסגרת של דובאי, פארקי השעושעים ועוד .. מושקעים מאוד בעיצוב ובחווית המתקנים שלהם שחלק מהטכנולוגיות שלהם ייחודיות רק לדובאי.

רוב האטרקציות בדובאי מתאימות גם לקהל מבוגר יותר, מה שאולי יכול להתאים פחות זה פארקי השעשועים למי שפחות מתחבר.

4.7/5 - 13 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לראות גם
Close
Back to top button
×