מגזין דובאי

לבוש בדובאי – איך להתלבש בצורה נכונה בעיר!

דובאי היא עיר מודרנית וקוסמופוליטית עם אוכלוסייה מגוונת ושילוב של תרבות מסורתית ועכשווית. קוד הלבוש של העיר הוא ליברלי למדי, אך חשוב לכבד את המנהגים והמסורות המקומיות, במיוחד בעת ביקור באתרים דתיים או אזורים אחרים עם נורמות שמרניות יותר. הנה כמה הנחיות להתלבשות בדובאי:

הנחיות לבוש בדובאי

כסו את הכתפיים והברכיים: דובאי היא עיר מוסלמית, וחשוב להתלבש בצניעות בציבור. זה אומר לכסות את הכתפיים וללבוש מכנסיים או חצאיות שמכסות את הברכיים. כדאי גם להימנע מללבוש בגדים צמודים או חושפניים מדי.

לבשו בגדים רפויים ונוחים: מזג האוויר בדובאי יכול להיות חם ולח, לכן חשוב ללבוש בגדים רפויים וקלים שישמרו על קור רוח. בדים טבעיים כמו כותנה ופשתן הם בחירה טובה.

הביאו אתכם צעיף: כדאי להביא אתכם צעיף או צעיף, במיוחד אם אתם מתכננים לבקר באתרי דת או באזורים שמרניים יותר. אתם יכולים להשתמש בצעיף כדי לכסות את הראש או הכתפיים במידת הצורך.

תתלבשי כראוי לאירוע: אם את הולכת למסעדה מפוארת או לאירוע מיוחד, חשוב להתלבש כראוי. עבור גברים, זה עשוי להיות לבישת חליפה או חולצה מכופתרת, ולנשים, שמלה או מכנסיים יפים וחולצה.

כבד את המנהגים המקומיים: דובאי היא עיר מגוונת עם שילוב של תרבויות ודתות, ולכן חשוב לכבד את המנהגים והמסורות המקומיות. זה כולל לבוש צנוע, כיסוי ראש או כתפיים בעת ביקור באתרים דתיים, והימנעות מלבוש שעלול להיחשב פוגעני או בלתי הולם.

שימו לב להבדלים תרבותיים: חשוב גם להיות מודעים להבדלים תרבותיים ולכבד אותם. לדוגמה, בתרבויות מסוימות, זה נחשב גס רוח להראות את כפות הרגליים שלך, ולכן עדיף להימנע מלשבת כשרגליים מופנות כלפי מישהו.

חבשו קרם הגנה וכובע: השמש בדובאי יכולה להיות עזה, לכן חשוב להגן על העור באמצעות קרם הגנה וכובע. משקפי שמש וצעיף יכולים גם לעזור להגן עליכם מפני השמש והאבק.

איך להתלבש בדובאי – שורה תחתונה

בסך הכל, המפתח להתלבש בדובאי הוא לכבד את המנהגים והמסורות המקומיות, ולהתלבש בצניעות והולם לאירוע. עם הנחיות אלו בחשבון, תהיו מוכנים היטב ליהנות מכל מה שיש לדובאי להציע.

יחסית למדינות אחרות דובאי היא יותר ליברלית בלבוש שלה, יחד עם זאת היא כן מקפידה על כללים מסויימים, בים לנשים מומלץ להיות עם בגד ים מלא (גם בבריכות המלון)

4.6/5 - 26 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×