מגזין דובאי

מה אסור לעשות בדובאי ?

אם אתם שואלים את עצמכם מה אסור לעשות בדובאי, חשוב לדעת שברמת העיקרון המדינה כן מתפתחת ונחשבת למערבית, על כל פנים, יש לה כמה כללי התנהגות שצריך להקפיד עליהם, עשינו לכם סדר שתדעו להיות מוכנית לטיול בדובאי בצורה המיטבית !

8 דברים שאסור ומותר לעשות בדובאי

אז יוצאים לדרך – זאת הרשימה שצריך לזכור למה אסור לעשות וגם – מה כן מותר לעשות.

לבישת בגדים חשופים.

כעיקרון ברוב דובאי ואיחוד האמירויות לא תקבלו הערות על לבישת בגדים חושפניים, בכל מקרה כדאי להסתובב בעיר בצורה צנועה וללא ללבוש מחשופים עמוקים מדי לנשים, או ללכת ברחוב עם ביקני, או בגדי ים – אלא רק בבריכות, פארקי מים והחופים של דובאי.

נשיאת סמים או שימוש בהם

באיחוד האמירויות יש אפס סובלנות בכל מה שקשור לשימוש בסמים על כל סוגיהם.

בן אם אתם צורכים, או נושאים אותם ונתפסתם על ידי הרשויות אתם עשויים להגיע למעצר ולהשפט בבית המשפט על ביצוע פשע.

חשוב להקפיד לא להשתמש בכל סוג של סם בדובאי (או בכללי), על מנת לשמור על בטחון הטיול שלכם.

שתייה ואכילה בתקופת הרמאדן

יש שמועות רבות על לא לבקר בדובאי בתקופה של הרמאדן, חשוב לזכור שאין איסור שתייה או אכילה בתקופה זו, כלומר אף אחד מצפה מהתיירים שמגיעים לעיר לצום.

במלונות ניתן לאכול כרגיל, כמו כן יש מסעדות שפתוחות וניתן להנות מהן בצורה נורמלית לחלוטין, משקאות אלכוהולים בתקופה זו בדרך מוגשים בשעות הערב, כן כדי לכבד את האוכלוסיה ולא לאכול ליד צמים ברחוב – כמו שאתם לא הייתם רוצים שיאכלו לידכם בזמן צום.

 צילום תמונות של אנשים

בחוקי דובאי נכון לשנת 2022 צילום תמונות של אנשים ללא אישור שלהם נחשבים לפשע.

מומלץ גם לא לפרסם תמונות של נשים, או אנשים ברשתות החברתיות שצילמתם, כמו כן לא מומלץ לנסות להתחיל שיחות עם נשים תושבי המקום בעיר – יש לכבד.

 נשיקות ורומנטיקה

אין איסור מובהק בדובאי לגלות חיבה לאנשים בדובאי, או להתנשק, עם זאת במקומות ציבוריים התנהגות זו נחשבת לפחות הולמת, תשמרו את הרומנטיקה שלכם למקומות אינטמיים יותר שיותר מתאימים.

 שתיית אלכוהול במקום פתוח

בדובאי יש שלל מועדונים, בארים ומלונות שמגישים אלכוהול, אך לא מומלץ לשתות אלכוהול בפומבי, פה אתם צריכים להיות קשובים לאופי המקום ולראות אם שותים שמה ואם זה נורמלי.

 כיבוד דת המקום והתרבות

לא חייבים לאהוב את התרבות של המקום, או את הדת, אך שמטיילים בעיר גם במקומות קדושים וגם מול האוכלוסייה יש לכבד את המנהגים שלהם ולא לזלזל – זלזול בדברים קדושים יכול להוביל לתלונה, כמו כן אל תשכחו שאתם הייצוג שלנו בדובאי ומעבר לסיכון במאסר חשוב להשאיר רושם טוב – בכל מקום!

 לקנות דברים חוקיים

רוב החנויות בדובאי הן חוקיות ואין חשש לקנות בהן, גם בשווקים אפשר לקנות בבטחה, יחד עם זאת, אם קופץ עלייכם מוכר בלי מכולת ומציע לכם שעון, תיק, או כל דבר – מומלץ שלא לקנות מכיוון שקניית מוצר מזויף היא עבירה על החוק.

מקווים שענינו לכם על השאלה מה אסור לעשות בעיר ואיך להתנהל, בנוסף קיבצנו עבורכם כמה דילים שווים במיוחד למלונות בעיר עם מבצעים מיוחדים דרך הקישור המצורף:


Booking.com

הכתוב במאמר אינו מהווה מסמך משפטי ויש לבדוק את החוקים בעיר העדכניים לפני הביקור.

4.9/5 - 24 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×