מגזין דובאי

העיר העתיקה בדובאי

העיר העתיקה של דובאי נחשבת לאחד מאתרי הטיול המיוחדים שיש בעיר, היא מאופיינת בדירות נמוכות בגובה של 5 קומות בדרך כלל והיא בעלת עיצוב ערבי מיוחד.

במקום יש 6 מחוזות ואזורים שכדאי לזכור והם: ריאהן, ינסון, זפרן, מיסקה, קמון וזנזביל.

המקם נהדר להליכה ויש בו שלל חנויות ואטרקציות מיוחדות – הבאנו לכם את רשימת המקומות הכי שווים בעיר העתיקה, תמונות, סרטונים וכל המידע שצריך – בואו נצא לדרך.

מקומות שווים בעיר העתיקה בדובאי

להלן המקומות המרכזיים שיש למקום המיוחד להציע !

1. שוק הזהב הנוצץ

אם אתם חובבי זהב ותכשיטים יקרים – המקום הזה הוא ללא ספק בשבילכם, תמצאו כן שלל תכשיטים יקרים, אבני חן והמון המון זהב במחיר די אטרקטיבי.

שוק הזהב בעיר העתיקה של דובאי
שוק הזהב – פשוט חובה להגיע לשמה, צילום:Joi

2. טיול ברובע אל בסטקייה

הרובע שנקרא אל בסקטיה (Al Bastakiya Quarter) הוא אחד המיוחדים שבאזור העיר העתיקה, במקום תמצאו שלל מבנים מעוצבים ומיוחדים, המון חנויות ומיצגי אומנות והוא אחד המקומות החמים בעיר העתיקה.

3. ביקור במוזיאון דובאי

המוזיאון נמצא במבצר אל פאהידי, המקום נחשב לייעד תיירותי מעניין במיוחד ומציג את ההיסטוריה של העיר, שלל מיצגים מפעם ועד היום עם שילוב של טכנולוגיה מודרנית.

4. שייט בים עם דובאי קריק

שייט מיוחד על סירות עץ שנחשב לאחת האטרקציות המרכזיות במקום, נופים יפים של המפרץ הפרסי, ריח מים ודגים ופשוט הרגשה שאתם חוזרים לתרבות עתיקה עתיקה – מדהים!

שייט בדובאי
שייט בעיר העתיקה -חוויה עתיקה ומיוחדת! צילום: Phil6007

5. חנויות מזכרות בשוק

כמו בכל יעד – גם בעיר העתיקה מחכות לכם שלל חנויות מזכרות מדהימות עם פריטים מיוחדים שנעשו בעבודת יד, סבונים, חלב גמלים (מעניין) ועוד שלל מגנטים ומזכרות לטיול של בעיר דובאי.

6. שוק התבלינים

אחד משווקי התבלינים המיוחדים ביותר בעולם, במקום תמצאו שלל תבלינים מיוחדים שכמעט אין בשום מקום וגם תבלינים של המטבח הערבי המסורתי, הצבעים, הריחות והשפע פשוט נותנים הרגשה טובה – גם אם לא קונים כלום.

 

שוק התבלינים בדובאי
ביקור חובה – שוק התבלינים, צילום:Syedphotography

שורה תחתונה

המקום פשוט מעולה לביקור שלכם וניתן לשרוף בו כמו שעות טובות ומהנות, אנחנו מאוד ממליצים לקחת את השיט בנהר וכמובן להסתובב בכל העיר העתיקה, נקודה חשובה – במקום נהוג לשלם בדרך כלל בכסף מזומן ולא בכרטיסי אשראי, אז תכינו מראש.

שאלות תשובות על העיר העתיקה

לאחר פניות של הרבה אנשים עם שאלות על המקום החלטנו לקבץ את השאלות שחוזרות על עצמן על מנת להקל לכם את הטיול:

loader-image

המוצרים הפופלאריים ביותר בשוק הם בדים, נרות, משי ותחרה -מומלץ גם לקנות מזכרות של כמו מגנט של המגדל הגבוה בעולם בורג' ח'ליפה.

 

השוק בדרך כלל פתוח רוב היום ונסגר בשעה 10 בערב (נפתח ב10 בבוקר), בשישי השוק נפתח בשעה 4 בצהריים עד 10.

לרשום בוויז או גוגל מפות את הכתובת: GCV - Al Hamriya, ניתן להגיע בתחבורה ציבורית ומוניות.

5/5 - 23 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button
×