מגזין דובאי

נופש בדובאי – טיפים לחופשה נכונה בעיר!

ללא ספק נופש בדובאי הפך בשנים האחרונות לאחד הפופולריים ביותר בקרב ישראלים. האטרקציות המיוחדות, המלונות, נוף עוצר נשימה וצבעים מיוחדים הופכים את היעד המיוחד הזה לאחת מהחווית הכי טובות שתוכלו לקבל בעולם, הבאנו לכם את כל המידע על נופש מושלם בעיר, מלונות, אטרקציות וטיפים חשובים!

אטרקציות שמתאימות לנופש בדובאי

אז נתחיל באטרקציות המיוחדות שישדרגו לכם את הנופש בעיר דובאי ויש המון כאלה, הכנו לכם רשימה מסודרת של האטרקציות שאסור לפספס!

1. טיול בבורג’ ח’ליפה

בורג’ ח’ליפה היא אטרקציה שחובה לראות בדובאי. הוא מתנשא לגובה של 828 מטר ויש לו למעלה מ-160 קומות. אפשר ללכת למרפסת התצפית בקומה ה-124 לתצפיות עוצרות נשימה של העיר, כמו כן תוכלו לסעוד  את בטנכם באחת המסעדות במקום.

2. קניות בקניון דובאי

קניון דובאי הוא אחד ממרכזי הקניות הגדולים בעולם, עם למעלה מ-1,230 חנויות, פארק שעשועים מקורה ומשטח החלקה על הקרח. תוכלו למצוא כאן הכל, החל ממותגי מעצבים יוקרתיים ועד למזכרות מקומיות והמון מסעדות.

3. יום כיף בספארי במדבר

דובאי ממוקמת במדבר, אז זה מקום מצוין לצאת לספארי שלה. אתם יכולים לרכב על גמל, לגלוש על סנדבורד ולצפות במופע ריקודי בטן מסורתיים, או לעוף באוויר עם כדור פורח.

4. החופים של דובאי

בדובאי יש כמה חופים יפים מאוד שכוללים את: Jumeirah Beach ו- Kite Beach. אתם יכולים להירגע על החול, ללכת לשחות, או לנסות את הכוח שלכם בספורט מים כמו סקי,  אופנועי ים, או מצנחי רחיפה.

5. תצפית על מופע המזרקות

מזרקת דובאי זה למעשה מופע אור ומים מהמם שמתקיים בשעות הערב. המזרקות ממוקמות מול הבורג’ ח’ליפה וכוללות סילונים שיורים מים עד לגובה של מעל 450 מטר!

6. אי הדקלים – ג’ומיירה

אי הדקל ג’ומיירה הוא אי מעשה ידי אדם בצורת עץ דקל. זהו ביתם של מלונות יוקרה, מסעדות ומועדוני חוף, ותוכלו לצאת לסיור כדי לראות את האי בסירה או במסוק.

7. קפיצה לעיר העתיקה

העיר העתיקה היא אזור היסטורי בדובאי ששוחזר כדי להציג את הארכיטקטורה והתרבות המסורתיים של העיר. אתם יכול לבקר במוזיאון דובאי ובנחל דובאי כדי ללמוד עוד על ההיסטוריה של העיר, או להנות משוק הזהב והתבלינים שנמצאים במקום וגם לקנות מזכרת נחמדה.

8. הסקי של דובאי

כן, קראתם נכון! בדובאי יש אתר סקי מקורה בשם סקי דובאי, בו ניתן לעלות על המדרונות גם באמצע המדבר. זוהי פעילות נהדרת ליום חם ולכל המשפחה, הסקי נמצא בתוך הקניון.

מלונות מומלצים לנופש בדובאי

אז הבנו שיש בדובאי שלל אטרקציות (ועוד לא נגענו בכולם) שמתאימות לכולם. מעבר לאטרקציות העיר מכילה שפע של מלונות בכל הרמות והם נתפסים מהר מאוד, לכן מומלץ לשריין מראש. מלונות טובים בעיר יעלו במחירים דומים לשל הארץ. האזורים הטובים ללינה הם במרכז, במרינה ובאי הדקלים ג’ומיירה. להלן כמה מלונות מומלצים בעיר:

1. מלון אטלנטיס

אולי המלון הכי יוקרתי שיש בדובאי ויושב בקצה אי הדקלים, למלון יש פארק מים נהדר וכל הפינוקים שתוכלו לבקש (הוא לא הכל כלול), מלון שקשה למצוא אליו חדרים בעונה והוא לא זול, אך ללא ספק בין המפוארים ביותר בדובאי.

לבדיקת זמינות חדרים למלון אטלנטיס בבוקינג לחצו כאן

2. מלון 4 העונות

מלון נהדר שנמצא לא רחוק  מהקניון של העיר, עיצוב עוצר נשימה שמרגיש כמו ארמון מפואר. יושב על חוף הים ומציע בידור ופינוקים  לאורך כל היום.

לבדיקת זמינות חדרים למלון 4 העונות בבוקינג לחצו כאן

3. מלון אדרס

מלון אדרס סקיי הוא  מלון יפה שבנוי במרכז העיר לגובה. העיצוב של החדרים מודרני, יש ספא, ארוחות ומסעדות מצוינות והוא במרכז העניינים של  העיר, מאוד פופלרי בקרב הרבה ישראלים ונותן תמורה טובה למחיר.

לבדיקת זמינות חדרים במלון אדרס דרך בוקינג לחצו כאן

4. מלון קמפינסקי

אחד המלונות במיקום הכי טוב שיש לדובאי להציע והוא מחובר ישירות לקניון. מדובר על מלון מומלץ מאוד גם לזוגות וגם למשפחות. צוות בידור, אוכל וקרבה לכל אתר מרכזי בדובאי הופכים אותו למאוד פופלרי, המלון נקרא גם “מלון קניון האמירויות”

לבדיקת זמינות חדרים למלון קמפינסקי בבוקינג לחצו כאן

5. ריקסוס – הכל כלול

אם אתם מחפשים מלון הכל כלול לנופש שלכם מלון ריקסוס נחשב לאחד  הטובים ביותר בעיר ומציע לינה על בסיס “אולטרה הכל כלול”, נמצא בחוף ג’ומיירה המפורסם ומציע חווית אירוח בסוויטות, אטרקציות מים, צוות בידור  ואוכל של שפים בכירים, מלון נהדר ובין הטובים ביותר בעיר בקטגוריה זו.

לבדיקת זמינות חדרים במלון ריקסוס דרך בוקינג לחצו כאן

מלון אמוג’ – הכל כלול

מלון 5 כוכבים נהדר לא רחוק מאזור חוף ג’ומיירה, קצת פחות יוקרתי מריקסוס, אך עדיין מציע חווית נופש נהדרת עם המון אוכל מעולה, בידור למשפחה וגם פארק מים קטן וחדר כושר עם ספא, ההיתרון במלון זה שאפשר לשלב איתו גם חוויה של הכל כלול + אטרקציות כי המחיר יחסית אטרקטיבי, חשוב לזכור שהוא לא נחשב למלון “הכי מפואר בדובאי” וניתן להתרשם דרך חוות הדעת בבוקינג.

לבדיקת זמינות חדרים למלון אמוג’ בבוקינג לחצו כאן

מה עוד צריך לדעת על החופשה שלנו?

חשוב לזכור שנופש בעיר בדובאי יכול לעלות לא מעט כסף ויש להכין את עצמכם מראש למחירים קצת יקרים יותר מיעדים כמו יוון, או קפריסין.

הסיבה לכך נעוצה במחיר המלונות והאטרקציות, המחירים מאוד דומים למלונות בישראל, יחד עם זאת חופשה בעיר נותנת לכם טעימה לאטרקציות עם הטכנולוגיה הכי טובה בעולם, חופים מרהיבים ומלונות שלא תמצאו בשום מקום.

אז אומנם תצטרכו להפרד בחופשה מכמה אלפי שקלים טובים, אך אנחנו בטוחים שזהו אחד היעדים שהכי תהנו בהם אי פעם ותרצו לחזור לסיבובים נוספים – כי לא תספיקו הכל בחופשה אחת.

מחיר ממוצע של חופשה בדובאי לשבוע עולה לבן אדם אחד באזור  ה-1,500 דולר, לזוג 3,000 דולר, למשפחה עם 2 ילדים בערך 5,000 דולר.

מחיר ממוצע ללילה במלון נורמלי בעיר הוא באזור  ה300-500 דולר.

 

ללא ספק ביקור ונופש בעיר יכול להיות יקר מאוד, אך גם יכול להיות זול וזה מאוד תלוי בסוג הנופש שלכם. תוכלו לקחת מלונות במחירים סבירים, לתחם לעצמם עד 2 אטרקציות ובכך לחסוך כסף, בסופו של דבר זה מאוד תלוי בכם ובאיך אתם רוצים שהחופשה שלכם תראה.

 

4.7/5 - 62 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×