אטרקציות בדובאי

עולם ההרפתקאות IMG – הפארק המיוחד בדובאי

אם אתם מתכננים לטייל בפארק IMG דובאי כנראה שאתם אנשים שחובבים הרפתקאות וגני שעשושים, הפארק המדהים מכיל המון אטרקציות לכל המשפחה וריכזנו עבורכם את כל המידע שצריך להכיר לפני שמגיעים, מחירי כרטיסים והזמנה, מיקום, מה בפארק ותשובות לשאלות נפוצות – יוצאים לדרך!

עולם ההרפתקאות IMG דובאי

Adventure IMG world – או בשמו המעוברת עולם ההרפתקאות IMG, נחשב לאחת מהאטרקציות המיוחדות ביותר שיש לעיר דובאי להציע ולמעשה זו חוויה לכל המשפחה, כל אחד ימצא מה לעשות במקום!

הפארק עצמו מחולק ל-4 איזורים שונים על פי נושאים וחברות סרטים כמו Marvel, עולם הדינוזאורים, העמק האבוד ועולם המצויירים, הוא נחשב לאחד הפארקים המקורים הגדולים ביותר בעולם, השטח שלו הוא מעל 1.2 מיליון מטר רבוע ובעל יכולות קבלה של עד 18,000 אנשים ביום.

במקום תמצאו רכבות הרים מיוחדות בשיא הטנכולוגיה שמבוססות על סרטים ותוכניות ילדים, גיבורי על וגם דינוזאורים ב-4 מימדים, בנוסף תמצאו שלל מסעדות עם אוכל על פי הנושא של הפארק וגם מתחם קולנוע מיוחד שנותן חוויה יוצאת דופן עם 12 מסכים.

 

כרטיסים לעולם ההרפתקאות IMG דובאי

מומלץ להזמין כרטיסים ל כרטיסים לעולם ההרפקתאות ולשריין מראש מקום דרך האינטרנט, הזמנת הכרטיסים דרך האתרים בחול תהיה בדרך כלל דרך ספק ישראלי (מהסיבה שהם עוברים כמה מתווכים), המחיר הממוצע לכרטיס הוא באזור ה320-350 ש”ח, לכל המתקנים המחיר הממוצע לרכישת כרטיס בפארק עצמו הוא: 345 דיראהם.

הבאנו לכם כמה אופציות טובות להזמנה דרך אתרים ותיקים ומוכרים, לאחר ההזמנה תקבלו את הכרטיסים למייל שלכם וכל מה שצריך לעשות זה להציג אותם בכניסה. להלן האופציות שלכם:

לאחר בקשות רבות הצלחנו להשיג לכם קופון של 5%  הנחה באתר Tiqets להזמנת כרטיס לפארק. קוד הקופון הוא: TRDUBAI5 

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיסים:

327 ש"ח

הזול ביותר

ספק: Tiqets

341 ש"ח

ספק: Klook

341 ש"ח

ספק: Viator

  • שעות פתיחה: כל יום מ12:00-22:00, שתים עשרה בצהריים ועד עשר בלילה.
  • כתובת: Sheikh Mohammed Bin Zayed Road (ליד הגלובל וילי’ג, צירפנו מפה מסודרת בסוף הפוסט של גוגל מפות). אפשר לרשום בצורה מדויקת גם: E311 Sheikh Mohammed Bin Zayed Rd
  • הכרטיסים לא כוללים לוקר (תוספת של 40-50 שקל ליום)
  • הפארק נגיש לאנשם מוגבלים.
  • חלק מהמתקנים נוסעים מהר ולא מומלצים לאנשים עם בעיות לב.
  • החנייה במקום בחינם עם רכבים.
  • רוב מתקני האקסטרים דורשים גובה של 1.10 (יש גם מתקנים לקטנים יותר).
פארק ההרפתקאות דובאי IMG
שלל רכבות הרים לבוגרים וצעירים בפארק, צילום: tiqets

IMG דובאי עולם ההרפתקאות כרטיסיםכרטיס משולב – עולם IMG + גלובל ויליג’

ניתן לרכוש כרטיס הטבה מיוחד שנותן לכם כניסה גם לעולם ההרפתקאות וגם לאתר הגלובל ויליג’ המפורסם בתוספות של יורו אחד בלבד! שווה במיוחד, ניתן גם פה להפעיל את הקופון – —> TRDUBAI5 <—

לרכישת הכרטיס המשולב דרך טיקטס לחצו כאןIMG דובאי כרטיסים עולם ההרפתקאות

כרטיס פארקים משולב עם IMG

אופציה נהדרת נוספת שמתאימה למשלבים כמה פארקים בטיול היא לקנות כרטיס “סיטי פאס” של דובאי, הכרטיס למעשה מקנה כניסה לכמה אטרקציות במקביל לבחירה במחיר מוזל ומשתלם מאוד אם אתם משלבים בטיול שלכם 2 פארקים ומעלה כמו: IMG ופארק אטלנטיס, ניתן לקנות כרטיסים ל3.4.5.6.7. אטרקציות שונות לבחירה, מחיר הכרטיס בממוצע הוא 630 ש”ח

לרכישת כרטיס הסיטי פאס לחצו כאןIMG דובאי כרטיסים עולם ההרפתקאות

 

 מתקנים פופולריים בפארק ההרפתקאות

בפארק עצמו יש חוויות לכל הגילאים ובכל המימדים, המתקנים הכי פופלאריים בעולם ההרפתקאות IMG של דובאי הם:

  • ספיידרמן – Spider-Man Doc Ock’s Revenge
  • שומרי הגלקסיה – Avengers Battle of Ultron
  • המלון רדוף הרוחות (גילאי 15 ומעלה) –  The Haunted Hotel
  • המסע של ת’ור – Thor Thunder Spin
  • הולק הענק הירוק – Hulk Epsilon Base 3D
  • הוולוצ’רפטור – The Velociraptor
  • אזור מסוכן – Forbidden Territory
  • חסכו זמן וכסף – שריינו כרטיסים עם 5% הנחה עלינו לפארק IMG, בחרו את התאריך ושריינו מקום:

חוות דעת על הפארק

הפארק זוכה לציון ממוצע של 4.5 מתוך 5 כוכבים על ידי מבקרים. המקום מאוד מתאים לילדים צעירים ולמבוגרים שאוהבים אקשן של לונה פארק ברמה גבוהה, להלן חוות דעת שמתעדכנות על בסיס קבוע במקום:

[grw id=”3005″]

בנוסף יש עוד המון מתקנים גם לילדים קטנים והמקום נחשב חובה למי שמגיע לדובאי עם ילדים ואף לזוגות, צירפנו לכם סרטון נחמד שמציג חלק מהמתקנים וחוות הנסיעה בהם:

 

IMG worlds of adventure – שווה לבקר ?

ללא ספק מדובר באחד הפארקים הכי שווים שיש לכל איחוד האמירויות להציע והושקעו בו מאות מיליוני דולרים, בעת כתיבת שורות אלה ב-2023 מתוכננים מתקנים נוספים בפארק וללא ספק הוא מתחיל להוות תחרות לפארקים הגדולים שנמצא בפריז וגרמניה, למי שאוהב חווית של רכיבה על מתקנים, טכנולוגיה חדישה של מתקנים ולעלות את הקצב של הלב – המקום חובה עבורכם בביקור בדובאי.

מחיר הכרטיסים משתנה מעט לאורך השנה, המחיר הממוצע לכרטיס ינוע בטווחים של 90$-98$ דולר בדרך כלל. להזמנת כרטיסים לחצו כאן.

כעיקרון יש כמה רכיבות שיכולות להיות מאתגרות, הנסיעה של "HULK" נחשבת לרכבת הכי מאתגרת, כמו כן הנסיעה במתקן של ספיידרמן ובנות הפאוור פאף.

חוות דעתנו היא שפארק IMG הרבה יותר מהנה וכיפי מפראק פרארי, הוא מתאים גם למבוגרים וגם לילדים ויש בו הרבה יותר מתקנים מאשר לפארק פרארי.

 

 

מחירי הכרטיסים עשויים להשתנות בהתאם לשערי הדולר והשקלים היציגים, אנו עושים את מירב המאמצים לעדכן את הקופונים, המחירים והמידע בעמוד זה על בסיס קבוע!

4.8/5 - 62 הצבעות

חוות דעת טרול דובאי

בידור וכיף
מיקום
אוכל ותחזוקה
תמורה למחיר

סך הכל דירוג

עולם ההרפתקאות IMG נחשב לפארק השעשועים המוביל באיחוד האמירויות והוא מקום נהדר למשפחות עם ילדים שרוצים חוויות לונה ברמה של חול. המחיר לא זול - אך ההנאה מובטחת.

כתבות אחרונות

3 תגובות

כדי לראות גם
Close
Back to top button
×