מגזין דובאי

אטרקציות אקסטרים בדובאי

אטרקציות אקסטרים בדובאי: הרפתקאות מרתקות למכורים לאדרנלין

דובאי ידועה באורח החיים היוקרתי שלה, במרכזי הקניות הזוהרים ובגורדי השחקים המרשימים שלה, אבל היא גם מוקד לחובבי הרפתקאות. מצניחה חופשית ועד גלישה על החול, העיר מציעה מגוון רחב של פעילויות אקסטרים שבטוח יעניקו לכם אנדרנלין בכל הגוף. הבאנו לכם את 5 האטרקציות הכי אקסטרימיות בעיר, כמה הן עולות וגם הזמנת כרטיסים ושריון מקום מראש אליהן.

1. צניחה חופשית

צניחה חופשית היא אחד מענפי האקסטרים הפופולריים ביותר בדובאי. זה כולל קפיצה ממטוס בגובה של 13,000 רגל או יותר ונפילה חופשית למשך מספר שניות לפני פריסת מצנח. הצניחה מציעה נופים עוצרי נשימה של קו הרקיע של העיר ושל האי פאלם ג’ומיירה. הצניחה כוללת צילום ומדריך צמוד.. מחיר כרטיס ממוצע: 2,400 ש”ח.

להזמנת כרטיס לצניחה לחצו כאן

2. צניחה חופשית מקורה

אם קפיצה ממטוס זה לא כל כך הקטע שלכם, תוכלו לחוות את הריגוש של צניחה חופשית בתוך האטרקציה ב-iFly Dubai. צניחה חופשית מקורה כוללת טיסה במנהרת רוח אנכית עם רוחות של עד 200 קמ”ש. פעילות זו מתאימה לאנשים בכל הגילאים והיא דרך מצוינת לחוות את תחושת הנפילה החופשית ללא הסיכונים הכרוכים בצניחה חופשית בחוץ. מחיר כרטיס ממוצע: 120 ש”ח.

להזמנת כרטיס לצניחה המקורה לחצו כאן

3. גלישה בדיונות החול

גלישת חול היא פעילות פופולרית בדובאי, במיוחד בחודשי החורף כאשר מזג האוויר נעים. הגלישה כוללת רכיבה על קרש במורד דיונות החול  במהירויות גבוהות, בדומה לסנובורד. שמורת שימור המדבר של דובאי מציעה סיורי גלישה מודרכים הכוללים תחבורה, ציוד והדרכה. האטרקציה כוללת רכיבה על גמל, קפה ושתיה וגלישה על הדיונות. מחיר כרטיס ממוצע: 120 ש”ח.

להזמנת כרטיס לגלישה בדיונות לחצו כאן

4. אומגה דובאי

טיסה באומגה של דובאי היא חוויה מיוחדת, האומגה מגיעה כמעט ל-100 קמ”ש  אורכה של הנסיעה הוא  200 מטר ו-170 מטר מעל פני הקרקע, מספקת נופים עוצרי נשימה של העיר. פעילות זו מתאימה לאנשים מכל הגילאים והיא דרך מצוינת לראות את העיר מנקודת מבט אחרת נחשבת לאומגה העירונות הגדולה ביותר בעולם  מחיר כרטיס ממוצע: 620 ש”ח.

להזמנת כרטיס לאומגה לחצו כאן

5. ספארי במדבר – חווית שטח 4X4

חווית השטח באזור המדבר היא נהדרת לכל המשפחה, נוסעים ברכב 4 על 4 במהירות על הדיונות. פעילות זו מתאימה לכל הגילאים וניתן לעשות זאת כסיור מודרך. יש המון ספקים שונים. מחיר כרטיס ממוצע: החל מ-130 ש”ח.

להזמנת כרטיס לספארי במדבר לחצו כאן

כן, מתחילים יכולים לצאת לצניחה חופשית בדובאי. לפני הצניחה תעברו הדרכה על ידי מדריך מוסמך שכמובן גם יהיה צמוד וילווה אתכם במהלך הצניחה.

גלישת חול נחשבת בדרך כלל לפעילות קלה, ואין צורך בניסיון קודם. יחד עם זאת, כן כדי להיות בכושר סביר כי זו פעילות מאמץ.

כן, יש מגבלות גיל לכמה אטרקציות אקסטרים בדובאי. לדוגמא, הגיל המינימלי לצניחה חופשית הוא בדרך כלל 18 שנים, בעוד שהגיל המינימלי לטיול הדיונות וגלישת חול הוא בדרך כלל  12. תמיד כדאי לבדוק עם האטרקציה הספציפית לפני ההזמנה כדי לוודא שאתם עומדים בכל דרישות הגיל.

 

4.8/5 - 18 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לראות גם
Close
Back to top button
×