מגזין דובאי

דובאי עם ילדים

טיול עם ילדים בדובאי

אם אנחנו רוצים ללכת לעיר דובאי עם ילדים יש כמה אטרקציות מיוחדות, מלונות ודברים שכדאי להכיר.

העיר הנוצצת והמהודרת שנחשבת ליעד מדהים לירח דבש, או הצעות נישואין, דווקא נחשבת לעיר מדהימה לטיול של משפחות עם ילדים ויש לה שלל אטרקציות מיוחדות להציע.

יש המון פארקי מים, שעשועים ועוד וגם מלונות מיוחדים למשפחות עם ילדים, הבאנו לכם את כל המידע שצריך לטיול של משפחות בעיר עם דילים שווים, תמונות והמלצות.

אטרקציות בדובאי עם ילדים הרשימה המלאה

אז הבאנו לכם את רשימת האטרקציות לילדים בדובאי שיכולה להתאים גם למשפחות, ללא ספק מדובר בבירת הפארקים של העולם עם שלל טכנולוגיות חדשניות והמנות, בואו נצא לדרך.

פארק המים – Aquaventure

למשפחות עם ילדים שמכורים לאנדרנלין פארק המים וההרפקאות אדוונצ’ר יכול להתאים לילדים בכל גיל.

חלק מהמתקנים מאתגרים ביותר וחלק נחמדים וקלילים ביותר, בשילוב של המון מים, בריכות שחייה מיוחדות ומגלשות שלא ראיתם בשום מקום.

מדובר באחד מפראקי המים המושקעים ביותר בעולם ואנחנו ממליצים בחום להגיע גם עם ילדים וגם כזוגות.

פארק המים - Aquaventure
פארק המים – Aquaventure, חוויה מיוחדת, צילום: Fabio Achilli

הזמנת כרטיסים לפארק מים אטלנטיס:

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיס:

310 ש"ח

295 ש"ח

ספק: Tiqets

פארק ההרפתקאות IMG

IMG Worlds of Adventure – פארק השעשועים המקורה שנחש לגדול ביותר בעולם מכיל בתוכו מגוון רחב של אטרקציות.

אזור הדינוזארים המיוחד עם רכבות הרים מסוגית שונים, האזור של מרוול שנותן לכם לחוות אטרקציות על בסיס הסרטים, העולם ועולם הסרטונים המצוירים שמאוד מתאים לילדים, האזור עצמו בגודל של כמעט 30 מגרשי כדורגל ויש בו גם סרטי קולנוע ב-3 ו-4 ממדים.

IMG Worlds of Adventure
IMG Worlds of Adventure – חוויה לכל המשפחה, צילום: Jeremy Thompson

כרטיסים ל-IMG דובאי:

מחיר ממוצע:

הזמנת כרטיסים:

327 ש"ח

הזול ביותר

ספק: Tiqets

341 ש"ח

ספק: Klook

341 ש"ח

ספק: Viator

בוליווד פארק – Bollywood Park

כן אתם לא טועים, בדובאי אוהבים לחשוב על הכל והם יצרו פארק שעשועים מיוחד שמציג את הלהיטים של הסרטים והסדרות של בוליווד, מתאים גם לזוגות שעוקבים אחרי הז’אנר.

גם אם אתם לא עוקבים, הפארק מהנה במיוחד ומכיל שלל רכבות נחמדות שמתאימות לילדים.

יש במקום מעל חמישה אזורים שונים שכולם מבוססים על התעשייה של הקולנוע בהודו, מופעים של פעלולים והמון רכבות הרים מיוחדות מבוססות סרטים, ללא ספק פארק בוליווד נחשבת לאטרקציה מעולה למשפחות עם ילדים.

דובאי עם ילדים - בוליווד פארק
קלאסי למשפחות עם ילדים, פארק בוליווד, צילום:DPR 2016

הסקי של דובאי בקניון דובאי

עוד חוויה מיוחדת שכדאי לעשות בדובאי עם ילדי זה ללא ספק סקי דובאי, מדובר באטרקציה שקיימת בקניון דובאי (אחד הקניונים הגדולים בעולם)

במקום תמצאו כמה אטרקציות מרכזיות כמו עולם הקרח שיש בו מכוניות מתנגשות ואטרקציות עם קרח לילדים וכמובן הסקי עצמו שבתוך הקניון ונחשב לסקי המלאכותי המקורה הגדול בעולם – כמו שאוהבים בדובאי.

סקי בדובאי עם ילדים
הסקי של דובאי, אטרקציה מיוחדת, צילום: Alberto-g-rovi

האקווריום של דובאי

ללא ספק אקווריום דובאי נחשב לאחד מיעדי הטיול המיוחדים שיש לעיר והוא מציג אקווריום עצום במיוחד עם שלל חיות מים.

המקום נמצא באזור מלון אטלנטיס דה פאלם בחוף ג’ומיירה (אי הדקלים) ויש לו מיכל עצום של מעל 3 מיליון ליטרים של מים.

מומלץ לשלב סיור בפארק האקוורים עם פארק המים אקווה אדוונצ’ר שנמצאים באותו אזור.

ספארי דובאי

אטרקציה מצוינת גם לזוגות וגם לילדים עם משפחות זו חווית “ספארי במדבר” של העיר, במקום תמצאו שלל אטרקציות מיוחדות כמו טיול ג’יפים, רכיבה על גמלים, סקי חול, שלל מסעדות והופעות חיות.

אפשר גם לבקר בספארי המיוחד ולמצוא שלל חיות נדירות, נמרים, דובים, תנינים, אריה לבן ועוד.

איך נבחר אטרקציות מומלצות לילדים בדובאי ?

חשוב מאוד לזכור שהמחירים של האטרקציות לא זולות במיוחד ולכן בטיול ממוצע של 4-5 ימים בעיר כדאי לשריין 1-2 אטרקציות לכל היותר – אל תשכחו גם להנות קצת מבטן גב.

אנחנו ממליצים לשלב אטרקציית מים אחת ואטרקציה של פארק שעשועים, למשל ניתן לשלב את פארק ההרפתקאות IMG עם פארק מים אטלנטיס, או לשלב את פארק ה-VR עם הדולפינריום.

4 מלונות מומלצים לילדים בדובאי

לא רק אטרקציות יש בעיר שמתאימות למשפחות עם ילדים, אלה גם מלונות שיכולים לשדרג משמעותית את החופשה שלכם וגם של ילדכם, דובאי משקיעה רבות בבידור שלה, ליקטנו עבורכם את רשימת המלונות המומלצים לדובאי עם משפחות עם דילים והשוואות מחירים מאתרים שונים.

1. מלון לגו לנד

אי אפשר לציין מלונות לילדים בדובאי בלי לדבר על מלון לגו לנד – המלון שנבנה במיוחד לילדים ומשפחות ומציע חדרים מיוחדים בעיצוב לגו ואבירים, פארק פיות, צוות בידור ומסעדות לילדים וגם – כניסה לפארק לגולנד חינם למי שלוקח חדר במלון.

לבדיקת זמינות חדרים ודילים דרך אתר בוקינג לחצו כאן לדילים ובדיקת זמינות חדרים דרך אתר אגודה לחצו כאן

סרטון של מלו לגו לנד

2. אטלנטיס דה פאלם

אי אפשר לציין מלונות למשפחות בדובאי בלי לדבר על מלון אטלנטיס דה פאלם שנמצא בחוף ג’ומיירה ונחשב לאחד היפים והמפוארים ביותר של דובאי.

במקום תמצאו שלל פינוקים, חופים עוצרי נשימה, צוות בידור ואוכל ייעודי לילדים וכמובן גולת הכותרת – כרטיסים חינה לאקוורים ולפארק המים הגדול בדובאי – פארק אטלנטיס.

לדילים ובדיקת זמינות חדרים דרך אתר בוקינג לחצו כאן לדילים ובדיקת זמינות חדרים דרך אתר אגודה לחצו כאן

סרטון של מלון אטלנטיס

3. מלון חוף ג’ומיירה

עוד מלון מצוין למשפחות זה מלון חוף ג’ומיירה ששם דגש על חופשה משפחתית עם ילדים, למקום יש חוף פרטי ושלל אטרקציות לילדים ולכל המשפחה כמו: פארק המים Wild Wadi, מועדון ילדים, קיר טיפוס והמון ספורט מים, המלון מציע גם שלל מסעדות ובריכות ויושב באזור היפה בדובאי – חוף הדקלים.

לבדיקת זמינות חדרים ודילים דרך אתר בוקינג לחצו כאן לדילים ובדיקת זמינות חדרים דרך אתר אגודה לחצו כאן

סרטון של המלון חוף ג’ומיירה

4. לה מנדרין מינה

עוד מלון מצוין לחופשה עם ילדים זה מלון לה מנדרין מינה שמזכיר בעיצוב שלו מעט את האיים של יוון.

במקום תמצאו שלל פעילויות לילדים וגם למשפחות כמו סקי מים, פארק מים, מגרשי משחקים וגם חדרים מצוינים עם סוויטות ואפשרויות הסעדה עם חוף צמוד למלון.

סרטון של המלון

לדילים ובדיקת זמינות חדרים דרך אתר בוקינג לחצו כאן לדילים ובדיקת זמינות חדרים דרך אתר אגודה לחצו כאן

טיול בעיר עם הילדים – שורה תחתונה

דובאי נהדרת לטיול עם הקטנים שלנו ויש לה שפע של אטרקציות להציע, ללא ספק מדובר על אחת הערים עם הכי הרבה אטרקציות מיוחדות לילדים וגם מלונות קונספקט.

מומלץ להזמין דילים למלונות מראש עוד לפני הטיסה מהסיבה שהחדרים במחירים האטרקטייבים נתפסים במהירות, בנוסף יש לתכנן מסלול אטרקציות כי לעיר המון דברים להציע גם לילדים וגם למשפחות.

דובי עם המשפחה – שאלות תשובות

ליקטנו עבורכם שאלות שעולות מהרבה מטיילים שפנו אלינו והתשובות אליהן על מנת לעשות לכם סדר ושקט נפשי:

loader-image

מעבר להמון מלונות שמתאימים לילדים לדובאי יש שלל פארקי שעשועים לילדים כמו: ולדי פארק מים, פארק המים אטלנטיס, פארק לגו לנד, פארק בוליווד, מתחם הארצות ועוד רבים וטובים כמו ספארי דובאי ועוד.

בשנת 2020 דובאי נבחרה לאחד מהיעדים הכי בטוחים בעולם לטיול, יחד עם זאת כן חשוב לכבד את התרבות והחוקה של המקום.

אין מספר ברזל לשאלה זו, יחד עם זאת אם אתם רוצים לחוות אטרקציות, פארקי מים וגם להנות מהחופים והמלון, מומלץ להזמין לפחות בין 5-8 ימים בעיר.

חופשה בדובאי למשפחות עם ילדים – מה עוד אפשר לעשות ?

דובאי היא יעד פופולרי למשפחות עם ילדים. עם מזג האוויר שטוף השמש, החופים היפים והאטרקציות ברמה עולמית, קל להבין מדוע בדיוק כמו שציינו מקודם.

אחד הדברים המובילים לעשות בדובאי עם ילדים הוא לבקר  בקניון דובאי. מרכז קניות ענק זה הוא ביתם של למעלה מ-1,200 חנויות, כמו גם פארק שעשועים מקורה, משטח החלקה על הקרח ואקווריום. הילדים שלכם יאהבו לחקור את כל החנויות והאטרקציות השונות, ותוכלו אפילו לקחת הפסקה באחת מהמסעדות או בתי הקפה הרבים בקניון.

אטרקציה נוספת שחובה לראות בדובאי היא בורג’ ח’ליפה, הבניין הגבוה בעולם. אתם וילדיכם יכולים לערוך סיור בבניין וליהנות מנופים עוצרי נשימה של העיר ממרפסת התצפית.

אם הילדים שלכם אוהבים פארקי מים, אז הם בהחלט ייהנו מפארק המים Wild Wadi. ממוקם ליד בורג’ אל ערב, בפארק המים הזה יש משהו לכל קבוצת גיל, מנהרות מים ובריכות גלים ועד מגלשות מים מרגשות.

אם תרצו לחוות את המדבר, תוכלו לצאת לטיול גמלים או לצאת לסיור ספארי. הילדים שלכם יאהבו את ההרפתקה של חקר הדיונות החוליות, ותוכלו אפילו לעצור לארוחת ערב בסגנון בדואי מסורתי מתחת לכוכבים.

4.9/5 - 114 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×