מגזין דובאי

מתי כדאי לטוס לדובאי ? הזמנים הכי טובים בשנה !

מתי כדאי לטוס בדובאי

אחת השאלות שחוזרות על עצמן של תיירים שמגיעים לטייל בעיר זה מתי כדאי לטוס לדובאי ומה הזמן הכי טוב לבקר בעיר הקסומה. התשובה לשאלה הזו משתנה ומאוד תלוי בכמה גורמים מאוד משמעותיים, הבאנו לכם את ההיתרונות והחסרונות של ביקור על פי עונות השנה בעיר שכבשה את האמירויות !

מה צריך לקחת בחשבון בביקור בדובאי

אלה הדברים שצריך לקחת בחשבון.

1. אקלים ומזג אוויר.

בדובאי יש אקלים מדברי חם עם טמפרטורות ולחות גבוהות לאורך כל השנה. מזג האוויר בדרך כלל שמשי ויבש, עם טמפרטורות הנעות בין 25-45 מעלות צלזיוס (77-113 מעלות פרנהייט). החודשים החמים ביותר הם יוני עד אוגוסט, כאשר הטמפרטורות מגיעות לרוב למעל 40 מעלות צלזיוס (104 מעלות פרנהייט). החודשים הקרירים ביותר הם דצמבר עד פברואר, עם טמפרטורות ממוצעות סביב 25°C (77°F). אם אתם מעדיפים חופשה במזג אוויר נעים וקריר בלילה, תקופת החורף של ישראל היא הזמן הכי טוב לביקור. בקיץ ישראלי המזג אוויר בדובאי חם מאוד (קצת יותר מאילת).

2. צפיפות תיירים

דובאי היא יעד תיירותי פופולרי ויכול להיות צפוף מאוד, במיוחד בשיא עונת התיירות. התקופות העמוסות ביותר בשנה הן בדרך כלל בחודשי החורף (נובמבר עד אפריל), כאשר הטמפרטורות קרירות ונעימות יותר. אם תרצו להימנע מההמונים, מומלץ לשקול ביקור במהלך חודשי הקיץ (מאי עד אוקטובר), כאשר הטמפרטורות חמות אך יש פחות תיירים. בסגנון חופשה זה מומלץ לקחת אטרקציות מקורות ומלונות עם בריכות מצננות.

3. פסטיבלים ואירועים

דובאי היא ביתם של מספר פסטיבלים ואירועים במהלך השנה. כמה מהאירועים הפופולריים ביותר כוללים את פסטיבל הקניות של דובאי, שמתקיים בינואר ופברואר, ופסטיבל האוכל של דובאי, שמתקיים בפברואר ומרץ. אם אתם מעוניינים להשתתף באירוע או פסטיבל ספציפי, תצטרכו לתכנן את הטיול בהתאם.

4. מחירים

עלות הטיסות והלינה בדובאי עשויות להשתנות משמעותית בהתאם לתקופת השנה בה אתם מבקרים. המחירים בדרך כלל גבוהים יותר בעונת שיא התיירות (נובמבר עד אפריל) ונמוכים יותר בחודשי הקיץ (מאי עד אוקטובר). אם אתם מחפשים לחסוך כסף בטיול שלכם, מומלץ לשקול ביקור במהלך הקיץ.

אז מתי הכי טוב לטוס לדובאי ?

בשורה התחתונה התקופה הכי טוב מבחינת מזג אוויר היא מנובמבר ועד תחילת מאי, יחד עם זאת לאנשים שלא סובלים מחום אפשר לעשות גם חופשה קייצית מעולה במקום ולהנות משפע המלונות שיש לעיר להציע וגם ממחירים זולים משמעותית מתקופת החורף.

4.9/5 - 32 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לראות גם
Close
Back to top button
×