מזג אוויר בדובאי

מזג אוויר בדובאי בינואר

מזג אוויר בינואר בדובאי

יש הרבה שינויי טמפרטורה בדובאי, מזג האוויר בדובאי בינואר נחשב לאחת מהתקופות הטובות ביותר בשנה לטיול בעיר ויש מגוון רחב של אירועים.

דווקא בתקופה זו – שמזג האוויר אידאלי לביקור בעיר יחסית אין הרבה תיירים, ניתן להנות מהמון אטרקציות חוץ שדובאי מציעה בעונה זו ללא החום המחניק של חודשי הקיץ במקום.

טמפרטורה בדובאי בינואר

הטמפרטורה בדובאי בינואר הממוצעת במהלך היון היא 24-31 מעלות, כאשר לרוב הממוצע היא באזור ה-27 צלזיוס, ללא ספק מזג אוויר מצוין לטיולים בחוץ.

טמפרטורות המים הממוצעת בעונה זו של השנה היא באזור ה-24 והמים נעימים מאוד, לכל היותר הטמפרטורה של המים תגיע לאזור ה-26 מעלות צלזיוס.

גשם יכול לרדת בתקופה זו של השנה בדובאי, אם זאת זה נדיר, כן זו גם תקופה של ערפילים שנוצרים בדרך כלל בלילה ומתבהרים בבוקר המאוחר, לכן יש לקחת זאת בחשבון במידה ורוצים לבקר בשעות מוקדמות בבניין הבורג’ ח’ליפה המפורסם.

אירועים מיוחדים בדובאי בינואר

ינואר מכיל בדובאי שלל אירועים והופעות ולהלן הדברים המרכזיים שכדאי להכיר:

  • פסטיבל הקניות של דובאי – נערך באמצע דצמבר ועד לסוף ינואר בכל רחבי העיר.
  • DSF Drone Light – פסטיבל האורות המיוחד של דובאי שמתקיים בחודש ינואר.
  • Al Seef Waterfront – מקום נהדר באזור הנחל של דובאי למסעדות, צפייה בסירות ובילוי לילי ויומי.
  • מעבר לטיול בדובאי עצמה, ינואר זו תקופה מצוינת לטייל בכל האמירויות.

מלונות בינואר בדובאי

מכיוון שמדובר על עונה שמתאימה מאוד להסתובבות רגלית וטיולים בעיר, אם אנחנו רוצים מלון בינואר בדובאי, דווקא כדי פחות ללכת על המלונות היוקרתיים של הבטן גב ויותר לכוון למלונות שגם נותנים פינוקים ובריכות וגם נמצאים באזורים מרכזיים ובמחירים אטרקטייבים, הבאנו לכם דילים שווים במיוחד דרך בוקינג למגוון מלונות כאלה דרך הקישור המצורף:


Booking.com

סרטון יפה של פסטיבל האורות בינואר בעיר:

 

4.8/5 - 17 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×