מזג אוויר בדובאי

מזג אוויר בדובאי בספטמבר

דובאי היא יעד תיירותי פופולרי בכל ימות השנה בשל מזג האוויר שטוף השמש שלה ואטרקציות רבות. ספטמבר אינו יוצא דופן מכיוון שהוא מציין את סוף הקיץ ותחילת הסתיו (שזו התקופה הכי טובה לטיול בעיר). בפוסט זה , נגלה את מזג האוויר בדובאי בחודש ספטמבר, את הטמפרטורה הממוצעת וכמה פעילויות שתוכלו ליהנות בהן במהלך החודש הזה.

מזג האוויר בדובאי בספטמבר וטמפרטורה ממוצעת

דובאי חווה מזג אוויר חם כמעט לאורך כל השנה. ספטמבר מסמן את סוף עונת הקיץ, והטמפרטורות מתחילות להתקרר מעט בעיקר לקראת סוף החודש. הטמפרטורה הממוצעת בספטמבר היא סביב 35°C  ביום ו-27°C  בלילה. למרות שעדיין עשוי להרגיש חם ולח, הטמפרטורה נסבלת יותר בהשוואה לשיא חודשי הקיץ יולי ואוגוסט אך עדיין חמה מאוד ולכן אם אתם רוצים לבקר בחודש זה מומלץ לשריין תאריכים לקראת סוף החודש.

מה לעשות בדובאי בספטמבר

למרות מזג האוויר החם, עדיין יש הרבה פעילויות ליהנות בדובאי בחודש ספטמבר. הנה כמה הצעות שהבאנו עבורכם:

בקרו באטרקציות מקורות: דובאי ידועה בשל האטרקציות הפנימיות שלה, המושלמות לברוח מהחום. כמה אטרקציות מקורות פופולריות כוללות את קניון דובאי, סקי דובאי, אקווריום וגן החיות התת ימי של דובאי, מוזיאון העתיד וגם פארקי שעשועים.

פעילויות חוף: למרות שעדיין עשוי להיות חם, ספטמבר מסמן את תחילת עונת החופים בדובאי. אפשר ליהנות מפעילויות כמו שחייה, שיזוף וספורט מים. כמה חופים פופולריים בדובאי כוללים את חוף ג’ומיירה, חוף עפיפונים וחוף סאנסט.

פעילויות תרבות: דובאי היא עיר עשירה בתרבות והיסטוריה. תוכלו לחקור את המוזיאונים והגלריות הרבים של העיר, כמו מוזיאון דובאי, מוזיאון אתיהאד ומרכז האמנויות ג’מייל.

אוכל וקניות: דובאי ידועה גם במטבח הטעים שלה ובקניות ברמה עולמית. תוכלו לחקור את המסעדות ובתי הקפה הרבים של העיר, או לעשות קניות בקניון דובאי, בקניון האמירויות או ב-City Walk.

בשורה התחתונה

דובאי היא יעד פנטסטי לביקור בספטמבר ובעיר בסוף החודש, עם הטמפרטורות שמתחילות להתקרר ושפע של פעילויות ליהנות מהן. בין אם אתם מעדיפים פעילויות פנים או חוץ, פעילויות תרבותיות או הרפתקאות, בדובאי יש משהו לכולם.

רוצים לשמוע פרטים על השכרת רכבי יוקרה בדובאי? פנו עוד היום לחברה הישראלית שמשכירה רכבים בדובאי, תגידו להם שאנחנו הפננו אותכם ותקבלו גם הנחה! קוד קופון: Dubai5 קוד קופון

4.9/5 - 21 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×