מגזין דובאי

השכרת רכב בדובאי

השכרת רכב בדובאי טיפים ומידע

יש מגוון של אופציות שנותנות השכרת רכב בדובאי שמתחילים מרכבי יוקרה, רכבים רגילים ועוד, הבאנו לכם את המידע עבור מחיר ההשכרה, איפה כדאי להשכיר, דילים שוום  ומה כדאי להכיר עם טיפים לתכנון הטיול עם רכב שיעשו לכם קצת סדר.

מחיר השכרת רכב בדובאי

אם אנחנו רוצים לדעת מה מחיר השכרת בדובאי יש המון תשובות לשאלה הזו וזה מאוד תלוי בסוג הרכב אותו אנחנו בוחרים להשכיר, השכרת רכב של דגמים ופשוטים יכולה להיות כ100-150 שקל ליום, השכרת רכבי יוקרה בדובאי יכולה להעמיר שחקים ולהגיע לטווחים של בין 1000-8000 ביום, תלוי מאוד בסוג הרכב.

מה כדאי לעשות ?

מאוד חשוב לבחון את אופי הטיול שלנו, במידה ואנחנו רוצים לעשות שלל אטרקציות בדובאי וגם ליסוע לאבו דאבי ועוד מקומות באימרויות, מומלץ להשכיר רכב ולא להסתמך על תחבורה ציבורית, מי שמגיע לחופשת בטן גב בלבד בדובאי ומתכנן בעיקר להיות במלון ובבריכה – אין צורך להשכיר רכב וניתן להתנייד במוניות, במטרו או באוטובוסים.. כמובן שרכב יוקרתי תמיד מצטלם טוב לרשתות החברתיות 🙂

מאיפה משכירים רכב בדובאי ?

ברמת העיקרון יש שלל מקומות להשכרת רכב בתוך העיר שניתן לפגוש ולקבל עבורכם ברושורים בשדה התעופה, הבעיה היא שלא לכולם יש רכבים זמינים להשכרה, לכן אנחנו ממליצים להזמין מראש ואון ליין את הרכבים (יש הנחות בחלק מהמקומות וזה יותר זול מלהשכיר שמה), יש כמה אתרים שניתן להשוות דרכם מחירים, האתר הבין לאומי Rentcars , Tripadvisor ועוד כמה מומלצים מצורף קישור לבדיקה והזמנה:

להזמנה דרך Rentcars.com לחצ כאן

איך מזמינים מכונים ברנט קארס (Rentcars)? פשוט מאוד, המסננים כבר נמצאים על העיר עצמה, כל מה שצריך לבחור זה את תאריך האיסוף, הרכב והמקום, ניתן לאסוף גם משדה התעופה עצמו, המנוע של האתר למעשה עושה השוואת רכבים עם הרבה סוכניות והוא מומלץ מאוד.

להזמנה דרך Tripadvisor לחצו כאן

אחד ההיתרונות באתר Tripadisor זה שהוא מתורגם יחסית טוב לעברית, ההזמנה היא פשוטה מאוד ויש הרבה חוות דעת, האתר מתאים מאוד למי שרוצה מכירים במחיר זול (פחות לרכבי יוקרה שיותר ניתן למצוא בהזמנה דרך Rentcars)

השכרת רכב לישראלים בדובאי – שורה תחתונה

אם אנחנו ישראלים שמחפשים השכרת רכב בדובאי חשוב לזכור שיש מלאי מצומצם יחסית בעיר וכדאי להזמין מראש, בין אם זה רכב של 4 מקומות, 5 מקומות, או 7 מקומות, לרוב מומלץ שנקודת האיסוף תהיה בשדה התעופה ולקבל אישורי הזמנה און ליין ולשמור אותם, לכל שאלה מוזמנים ליצור איתנו קשר !

רוצים לשמוע פרטים על השכרת רכבי יוקרה בדובאי? פנו עוד היום לחברה הישראלית שמשכירה רכבים בדובאי, תגידו להם שאנחנו הפננו אותכם ותקבלו גם הנחה! קוד קופון: Dubai5 קוד קופון

נהיגה בדובאי

הנהיגה עצמה בדובאי דומה מאוד לנהיגה בישראל ולמעשה חלים כמעט אותם כללי בטיחות של חגורות מאוחרה, נהיגה בצד ימין של הכביש ועקיפה בצד שמאל, איסורים של טלפון ועישון בנהיגה – ולמעשה כמו שאתם נוהגים בארץ (בהנחה ואתם נוהגים לפי הכללים) – תצטרכו לנהוג גם בדובאי, הכבישים לרוב נוחים וסלולים טוב והמסלולים טובים.

כמה סוגי מכוניות יוקרה שכדאי להכיר…

4.7/5 - 9 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לראות גם
Close
Back to top button
×