מגזין דובאי

המלונות הכי טובים בדובאי

מלונות הכי טובים בדובאי – רשימת ההמלצות המלאה !

דובאי היא עיר הידועה במלונות המפוארים שלה, ויש הרבה אפשרויות לבחירה, המלונות הכי טובים בעיר הם גם בדרך כלל יקרים יותר, אך ללא ספק נותנים רמת אירוח שכמעט ולא קיימת בשום מקום בעולם ! להלן הרשימה המלאה:

1. בורג’ אל ערב ג’ומיירה

מלון בורג’ אל ערב אייקוני זה ידוע בעיצוב בצורת מפרש ובמתקנים יוקרתיים. המלון ממוקם על אי מלאכותי משלו, ומציע נופים פנורמיים של העיר והמפרץ הערבי. יש בו 202 סוויטות, כל אחת עם מרפסת פרטית ומגוון שירותים יוקרתיים. במלון יש גם תשע מסעדות וברים ברמה עולמית, ספא בשירות מלא וחוף פרטי, המלון נחשב לדרגה של 7 כוכבים, היחיד בעולם. לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן.

2. ריץ קרלטון

מלון מפואר זה ממוקם בלב הרובע הפיננסי של דובאי. הוא מציע נוף פנורמי של העיר והמפרץ הערבי, וכולל 301 חדרי אירוח וסוויטות, כל אחד עם מרפסת פרטית ומגוון של שירותים יוקרתיים. במלון יש גם ספא בשירות מלא, נמצא באזור מרכזי וקרוב גם למרכזי אטרקציות. לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן

 

3. מלון רגיס

מלון מפואר זה ממוקם בלב העיר ומציע נוף פנורמי של קו הרקיע. יש בו 246 חדרי אירוח וסוויטות, כל אחד עם מרפסת פרטית ומגוון של שירותים ברמת אירוח גבוהה במיוחד. במלון יש גם ספא בשירות מלא, מקום אירוח נהדר שמאוד מתאים לזוגות. לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן.

 

4. מלון ארבע העונות

מלון 5 כוכבים יפה במיוחד,  ממוקם באזור ג’ומיירה של דובאי. הוא מציע נוף פנורמי של העיר והמפרץ הערבי, וכולל 259 חדרי אירוח וסוויטות, כל אחד עם מרפסת פרטית ומגוון של שירותים יוקרתיים. במלון יש גם ספא עם המון סוגי טיפולים, מרכז כושר ומספר מסעדות גורמה, חוף צמוד, הוא נהדר גם למשפחות וגם לזוגות. לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן.

5. מלון שנגרי-לה, דובאי

מלון מפואר זה ממוקם בלב העיר ומציע נוף פנורמי של קו הרקיע. יש בו 563 חדרי אירוח וסוויטות, כל אחד עם מרפסת, מסעדות מצוינות ורמת אירוח גבוהה. במלון יש גם המון סוגים שוני של טיפולי ספא, מרכז כושר ומספר מסעדות וברים ברמה עולמית, בנוסף המלון במרחק של 8 דקות נסיעה מקניון דובאי. לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן.

 

6. מלון ארמני דובאי

מלון מפואר זה ממוקם באזור של הבורג’ ח’ליפה, הבניין הגבוה בעולם. הוא מציע נוף פנורמי של העיר והמפרץ הערבי, וכולל 160 חדרי אירוח וסוויטות, המלון בנוי לגובה ויש בו מעל 7 מסעדות, מתאים לזוגות, או לנסיעת עסקים. לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן.

7. מלון וולדרוף

מלון  זה ממוקם על פאלם ג’ומיירה, אי מעשה ידי אדם בצורת עץ דקל. הוא מציע נוף פנורמי של העיר והמפרץ הערבי, וכולל 394 חדרי אירוח וסוויטות, המלון בנוי לגובה ויש בו 3 בריכות שחייה, חדרים מאובזרים והוא נהדר לחופשת בטן גב קלאסית. לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן.

8. מלון זאביל

מלון טוב מאוד בדובאי שממש מזכיר ארמון ונמצא על החוף, יש בו 9 מסעדות, אטרקציות של ספורט מים, חדרי בידור לילדים והופעות, נהדר למשפחות עם ילדים. לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן.

9. מלון אטלנטיס

סוגר הרשימה שלנו זה אחד המלונות הכי מפורסמים בחוף ג’ומיירה, מלון אטלנטיס דה פאלם, שנחשב לבין המיוחדים בעיר. מעבר לאירוח ברמה הגבוהה ביותר תקבלו גם כרטיס כניסה בחינם לפארק המים הטוב בדובאי “אטלנטיס”, מסעדות, המון בריכות וחווית בידור כל היום הופכים אותו לאופציה טובה (ויקרה) בדובאי. לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן.

 

טיפים שחשוב לזכור

שימו לב שהמלונות שציינו לכם נחשבים למבוקשים ביותר בעיר ואחד הדברים הכי חשוב זה לסגור בדובאי מלון מראש, כמה מראש? לפחות 3 חודשים. קשה למצוא בסמיכות לחופשה חדרים זולים ותשארו רק עם הסוויטות שהן יקרות במיוחד.

אפשר לבצע בהזמנה שלכם אופציה לתשלום במקום האירוח, או להוסיף מעט כסף על כל חדר כדי שיהיה לכם אופציה של ביטול בסמיכות להגעה, ככה תוכלו להוריד את הסיכון שבביטול החופשה.

 

בסיס הדירוגים שלנו בהמלצות התחלק לכמה פרמטרים. 1. דירוג המבקרים באתרי המלונות. 2. המיקום של המלון. 3. חוויה עצמית של ביקור. יש עוד מלונות שניתן לראות בעיר. אך ללא ספק הרשימה שהכנו לכם סוגרת את רוב האופציות.

יש מלונות זולים וטובי בדובאי, בדרגה של 4 כוכבים וגם 5 שניתן למצוא בפחות מ-1000 שקל ללילה. בדרך כלל המלונות האלה פחות טובים אך כן נותנים תמורה מצויינת. ניתן לראות את הרשימה המלאה של המלונות שהכנו עבורכם בעמוד: מלונות בדובאי

4.9/5 - 21 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×