מגזין דובאי

עונה מומלצת לדובאי

באיזה עונה מומלץ לטייל בדובאי

הזמן הכי טוב לבקר בדובאי תלוי בדרישות הטיול שלכם, אך כעיקרון העונה המומלצת לטיול בדובאי מתחילה בסוף ספטמבר ועד אפריל.

חשוב לזכור שדובאי נמצאת במדבר ולמעשה מאוד חם בה בקיץ שלנו, כלומר למעשה החורף שלנו – זו העונה הכי טובה לטייל בה בעיר המיוחדת.

הטמפרטורות בעיר מזנקות משמעותית בחודשים של מאי ואוגוסט, זה לא אומר שלא כדאי לטוס לעיר – פשוט אופי הטיול משתנה, מי שרוצה לסגור בתקופה זו צריך לעשות טיול שמתבסס על בטן גב במלונות דובאי, פארקי מים בעיר וגם קניונים.

חשוב לזכור שגם צריך לבדוק מתי חלה התקופה של צום הרמדאן, הרבה מהאטרקציות בעיר סגורות בעת זו, או נפתחות קצת יותר מאוחר (זה לא משפיע בטירוף, אבל חלק מהמקומות סוגרים מוקדם יותר).

באיזה עונה מומלץ לטייל בדובאי
יפה בכל עונות השנה – דובאי בשקיעת קיץ

מה היא שיא עונת התיירות בעיר ?

עונה שיא התיירות של דובאי מתחילה בנובמבר ועד לחודש אפריל, בתקופת זמן זו המזג אוויר פשוט מעולה לחופשה.

חשוב לזכור שבזמן זה של השנה מחירי המלונות יקרים יותר משמעותית לעומת הקיץ – עקב הביקוש הגבוה, בנוסף תצפו לראות יותר אנשים ותיירים באזורי האטרקציות של העיר.

חשוב לזכור שביוני ואוגוסט הטמפרטורה עוברת את ה-40 מעלות, מצב כמעט בלתי אפשרי להסתובבות בחוץ – יחד עם זאת מעולה לקניונים של העיר שיש להם מיזוג מצוין.

בסיס ההחלטה שלכם לטיול צריך להיות מושפע מהאטרקציות שאתם מתכננים בעיר וכמובן מאופי החופשה – אם אתם רוצים שקט ובטן גב במלון יוקרה בדובאי ללא ספק הקיץ יכולה להיות עונה מעולה לטיול.

אם חשקה נפשכם בלכבוש את כל האטרקציות השוות שיש לעיר להציע, לכבוש אותה ברגליים ולחוות כל מקום בה, עדיף לסגור את החופשה מאמצע ספטמבר, עונת החגים של ישראל עושה להיות זמן מעולה.

לכן אם אנחנו מחפשים עונה מומלצת בדובאי לטיול ללא ספק שכדאי לכוון לאוקטבור עד אפריל.

מלונות בעיר ודילים

חשוב לזכור שמחירי המלונות משתנים בהתאם לעונה וניתן לראות פערים של עשרות אחוזים בין העונות, אנחנו ממליצים להזמין מראש את המלונות מהסיבה שהחדרים הזולים יותר – נתפסים מהר יותר ועשויים להיות פערים של אלפי שקלים בין חדר זול לחדר משודרג.

הבאנו לכם כמה דילים שווים להזמנת חדרים בעיר דרך אתר בוקינג עם מבצעים מיוחדים בקישור המצורף:



Booking.com

 

4.8/5 - 26 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×