מגזין דובאי

הצעת נישואין בדובאי – ככה תעשו את זה נכון

דובאי היא עיר שהיא שם נרדף ליוקרה, זוהר ופזרנות, ויש מעט מקומות בעולם שמתאימים יותר להצעת נישואין רומנטית. עם קו הרקיע המדהים שלה, החופים המרהיבים ואפשרויות האוכל והבילוי ברמה עולמית, לדובאי יש את כל מה שזוג יכול לרצות עבור אירוסין בלתי נשכח ורומנטי – הבאנו לך מידע על מלונות מומלצים לשהייה רומנטית ולוקיישנים להצעה ששווה להכיר.

מקומות להצעת נישואין בדובאי

להלן הרשימה המנצחת להצעה בלתי נשכחת – לגזור ולשמור!

1. בראש בורג’ ח’ליפה

בגובה 828 מטר, הבורג’ ח’ליפה הוא הבניין הגבוה בעולם ומציע נוף מרהיב של העיר. הצעת נישואין לאהובך בראש הבניין האייקוני הזה בוודאי תהפוך אותו לרגע בלתי נשכח.

לקריאה נוספת וכרטיסים קראו: בורג’ ח’ליפה דובאי

2. בגן הנס של דובאי (גן הפרחים)

גן הניסים של דובאי הוא ארץ פלאות פרחונית מדהימה המתהדרת ביותר מ-45 מיליון פרחים. הגן כולל סידורים רבים בצורת לב וקשתות פרחוניות, מה שהופך אותו למיקום אידיאלי להצעה רומנטית.

לכתבה המלאה ראו: פארק הפרחים של דובאי

3. בשייט ביאכטה

דובאי מוקפת במפרץ הערבי, ושייט ביאכטה מספק הזדמנות מושלמת ליהנות מקו הרקיע של העיר ומהשקיעה היפה. אתה יכול לארגן שייט פרטי ביאכטה ולהציע נישואין לאהובתך מתחת לכוכבים.

4. במזרקת דובאי

מזרקת דובאי היא מערכת המזרקות הכוריאוגרפית הגדולה בעולם הכוללת מופע מים ואורות מרהיב. אתה יכול להציע נישואין עם המזרקה כרקע, מה שהופך את כל ההצעה לחוויה ייחודית.

5.בקניון דובאי

קניון דובאי הוא אחד ממרכזי הקניות הגדולים בעולם, והוא מציע מקומות רומנטיים רבים להצעה. אתה יכול להציע נישואין מול האקווריום של דובאי, על הגשר מעל המפל, או במזרקת קניון דובאי המפורסמת בעולם, אפשר ליצור קשר עם האקווריום של הקניון ולבקש תוך כדי הסיור צוללן שישים שלט (בתשלום כמובן).

6. במדבר

מדבר דובאי הוא לוקיישן יפה ורומנטי להצעה. תוכלו לארגן ספארי מדברי ולהציע נישואים לאהובכם מתחת לכוכבים, מוקף בדיונות החול המוזהבות.

7. בטיול בכדור פורח

טיול בכדור פורח מעל מדבר דובאי מספק חווית הצעה ייחודית ובלתי נשכחת. אתה יכול להציע נישואין לבן הזוג שלך בעודך ממריא מעל הנוף עוצר הנשימה, נהנה מהאווירה השלווה והשלווה.

8. על חוף הים

דובאי מתגאה במספר חופים יפים המציעים רקע מושלם להצעה רומנטית. אתה יכול לבחור מקום מבודד על החוף או לארגן הקמת חוף פרטי כדי ליצור אווירה אינטימית ורומנטית.

9. במלון יוקרתי

דובאי היא מקומם של כמה מהמלונות המפוארים בעולם המציעים נופים מדהימים ושירות יוצא דופן. אתה יכול להזמין ארוחת ערב פרטית או על הגג באחד מהמלונות האלה ולהציע נישואים לאהובך בסטייל.

מלונות רומנטיים לשהייה והצעת נישואין בדובאי

שיקול חשוב נוסף הוא היכן תשהו. לדובאי יש מגוון רחב של מלונות המתאימים לכל התקציבים וההעדפות, החל מאפשרויות מותאמות לתקציב ועד למלונות חמישה כוכבים יוקרתיים במיוחד. כדי לעזור לך לתכנן את ההצעה שלך, ריכזנו רשימה של כמה מהמלונות הטובים ביותר בדובאי לשהייה רומנטית:

1.מלון בורג’ על ערב

בורג’ אל ערב ג’ומיירה – מלון אייקוני זה ידוע בחדרים והסוויטות המפוארות שלו עם נוף עוצר נשימה של המפרץ הערבי. אתה יכול לבחור להציע נישואין באחת ממסעדות המשובחות הרבות של המלון, או אפילו בפרטיות בתוך הסוויטה, שימו לב שמדובר במלון בין היקרים ביותר בדובאי והוא בדרגה של 7 כוכבים! מחיר ללילה מתחיל ב 6,000-8000 ש”ח.

בדקו זמינות חדרים במלון לחצו כאן

2. מלון אטלנטיס

מלון 5 כוכבים מדהים ביופיו ששוכן בסוף אי הדקלים. במלון יש גם פארק מים כחלק מההזמנה ויש בו הרבה לוקיישנים להצעה הוא כחלק מהשהיה לחופשה רומנטית. מקבלים כניסה גם לפארק מים אטלנטיס וגם לאקווריום מה שיכול להיות שילוב נהדר. מחיר ללילה מתחיל ב-1,500 ש”ח.

בדקו זמינות חדרים במלון לחצו כאן

3. מלון ארמני

מלון ארמני דובאי – ממוקם בבניין הגבוה בעולם, בורג’ ח’ליפה, מלון ארמני מציע נופים מדהימים של קו הרקיע של העיר. אתה יכול להציע נישואין במסעדת האוכל המשובחת של המלון או בנוף המרפסת בחדר. מחיר ללילה מתחיל ב-2,000 ש”ח

בדקו זמינות חדרים במלון לחצו כאן

4. מלון ארבע העונות

מלון זה מציע מגוון אפשרויות הצעות רומנטיות, כולל ארוחת ערב פרטית על החוף או הזמנה של טיסה (בתשלום) בכדור פורח. למלון יש גם צוות של מתכנני הצעות שיכולים לעזור לכם ליצור חווית הצעה מותאמת אישית. מחיר ללילה מתחיל ב-4,000 ש”ח.

בדקו זמינות חדרים במלון לחצו כאן

5. מלון One&Only

מלון מפואר זה ממוקם בפאלם ג’ומיירה ומציע מגוון חבילות הצעות רומנטיות, כולל ארוחת ערב פרטית על החוף, הצעה על יאכטה פרטית, או אפילו הצעה על אי פרטי.

בדקו זמינות חדרים במלון לחצו כאן

זכרו, לא משנה באיזה מלון אתם בוחרים, מומלץ לפנות לצוות עם הודעה אישית על קח שאתם עומדים להציע נישואין ולהתעייץ על חבילות, באתר בוקינג יש את האפשרות ליצירת קשר עם מקום האירוח לאחר ההזמנה לטובת זה.

הצעת נישואין בדובאי – שורה תחתונה

זכרו דובאי היא יעד נהדר להציע בו נישואין ועומדות בפניכם הרבה אפשרויות. יחד עם זאת כדי לייצר הצעה מרשימה ויוקרתית תצטרכו להשקיע כסף גם במלון טוב וגם בתוספת של ההפקה עצמה. לכן קחו בחשבון שתצרכו להפרד בממוצע לפחות מ-8,000 שקל על מנת לעשות הצעה מרשימה בעיר.

4.9/5 - 32 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לראות גם
Close
Back to top button
×