מגזין דובאי

אי הדקלים

אי הדקלים דובאי

אחד המקומות המיוחדים בדובאי – אי הדקלים (פאלם ג’ומיירה) בדובאי נחשב למרכז התיירות והנופש והוא האי המלאכותי בין המיוחדים בעולם. הוא נקרא פאלם ג’ומרייה והוא נבנה למעשה מאדמה משוחזרת בידי מעשה אדם בעיצוב של דקל, במקום יש כמה מהמלונות היוקרתיים ביותר שיש לדובאי להציע כמו: מלון אטלנטיס, דה פאלם, מלון 5 פאלם ג’ומיירה ועוד..

בנוסף יש במקום מעל 70 מסעדות מצוינות וללא ספק זו אחת האטרקציות המיוחדות – הבאנו לכם מידע על כל מה שחשוב לדעת במקום!

פאלם ג’ומיירה הוא האי המלאכותי הגדול בעולם, והוא הושלם בשנת 2008. הפרויקט עלה 1.5 מיליארד דולר לבנייתו, והוא משתרע על שטח של 1 קמ”ר (0.386 מייל רבוע). יש לו בסך הכל 3 מיליון עצי דקל המכסים 96% משטח הפנים שלו.

ניתן להגיע לחוף הדקלים באמצעות תחבורה יבשתית ומימית מחוף היבשת ומהאיים הסמוכים ג’בל עלי וראס אל חיימה.

אי הדקלים דובאי
מלון בורג’ אל ערב על נוף אי הדקל

מה יש לעשות באי הדקלים של דובאי ?

התחבורה לעיר נוחה ויש רשת כבישים ומטרו ואף יש תחבורה ציבורית שמגיעה למקום, למי שמגיע עם רכב יש חניון בחינם.

במקום יש שלל אטרקציות ימיות כמו הפלגה ביאכטה וגם אחת האטרקציות בדובאי שנחשבת למרתקות ביותר – צניחה חופשית ( Skydive Dubai), מומלץ להזמין מראש כרטיסים לכל האטרקציות. להזמנת כרטיסים לסקיי דייב דובאי לחצו כאן.

בנוסף, במקום ניתן להתרשם במזרקה הפעילה הגדולה בעולם, או לסעוד את נפשכם בחלק מהמסעדות המועלות על קו המים כמו מסעדת Breeze beach gril, כמעט כל המסעדות במקום בנויות על מזח עם נופים מרהיבים של העיר.

מלונות מומלצים באי הדקלים בדובאי

באי הדקלים יש שלל מלונות מצוינים ויוקרתיים ששווה להכיר, כמו כן כדאי להשוות, הבאנו לכם המלצות על המלונות השווים במקום עם אופציות להזמנה והשוואה דרך כמה אתרים עם דילים שווים!

Anantara  – מלון ריזורט מעולה עם שלל חופים פרטיים ובריכות, יחסית זול לאזור על בסיס לינה וארוחת בוקר.

לבדיקת זמינות חדרים דרך בוקינג לחצו כאן

Atlantis – מלון אטלנטיס נחשב לאחד המיוחדים בדובאי ונמצא באמצע אי הדקלים, אירוח ברמה הגבוהה ביותר מצפה לכם, מסעדות גורמה, הפעלות, צוותי בידור ופשוט – רמה מטורפת ! נחשב לאחד המלונות הכי טובים שיש לעיר להציע.

לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן

Five  – מלון “5” של חוף ג’ומיירה (אי הדקלים), נחשב למלון מדהים על קו החוף של העיר, במקום מעל 4 בריכות נהדרות, נמצא במיקום מרכזי ובעל מסעדות עם השפים הטובים בעיר – שווה מאוד לזוגות ומשפחות.

לבדיקת זמינות חדרים למלון דרך בוקינג לחצו כאן

אי התמרים בדובאי – שורה תחתונה

איי התמרים, או הדקלים נחשבים לאחד המקומות היפים ביותר שיש לדובאי להציע, במקום יש שלל מלונות ומסעדות מעולות, חנויות, אטרקציות וטיילת מרשימה, מומלץ להזמין גם למלונות וגם לאטרקציות מקומות מראש – כי במקום קשה לתפוס, לכל שאלה מוזמנים להגיב או ליצור איתנו קשר, צירפנו לכם גם סרטון נחמד על המקום שיתן לכם קצת פרספקטיבה לאן אתם הולכים להגיע 🙂

שאלות תשובות על החוף
loader-image

כן, בטיול שלכם ניתן להסתובב בפאלם ג'ומיירה ויש טיילת יפה מאוד לאורך קו החוף של המקום והיא נבנתה על שוברי הגלים, במקום יש המון מסעדות וחנויות שפזורות.

 

 

המקום נחשב לאחד המקומות המומלצים ביותר ללינה בדובאי ולמעשה מכיל את מלונות היוקרה בעיר, אם הכיס שלכם רחב ובאתם לעשות חופשה מהאגדות - זה המקום בשבילכם.

אם אתם חושבים על מעבר לדובאי, המקום נחשב לאחד האזורים היוקרתיים ביותר שיש לעיר להציע עם בארים, מסעדות ומלונות והוא מתחוזק היטב על ידי הממשלה, ללא ספק מדובר על "הפנינה של דובאי"

4.8/5 - 22 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×