מגזין דובאי

מלון במרכז דובאי

מלון במרכז דובאי מומלץ

אם אנחנו רוצים מלון במרכז דובאי חשוב לזכור שיש שלל מלונות עם אופציות נהדרות לבחירה, מרכז העיר קרוב לשלל אטרקציות בדובאי כמו הבניין הגבוה בעולם הבורג’ ח’ליפה, הקניון המפורסם של העיר שיש בו את הסקי ושלל אטרקציות.

הבאנו לכם המלצות למלונות במרכז העיר – דילים שווים להזמנה והשוואות מחירים שכדאי להכיר – בואו נצא לדרך.

1. מלון סופיטל

מלון סופטיל  נחשב לאחד המוכרים בעיר ולמעשה יש רשת של 3 מלונות כאשר הדאון טאון נמצא במרכז העיר, מדובר על מלון מפנק במיוחד שמציע בריכה על הגג, דרגת אירוח של 5 כוכבים ומחירים די אטרקטייבים.

לדילים והזמנה דרך בוקינג לחצו כאן לדילים ומבצעים למלון דרך אתר אגודה לחצו כאן

סרטון של המלון: 

2. מלון מריוט

מלון נוסף שנמצא במרכז דובאי הוא מלון מריוט המעולה שמציע בריכה פנימית וחיצונית, שלל מסעדות גורמה מצוינות והוא מקבל דירוג של 5 כוכבים.

המלון מתאים גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים ונמצא במרחק של 5 ק”מ מקניון דובאי.

לדילים ופרטים נוספים דרך אתר בוקינג לחצו כאן לדילים והזמנה דרך אתר אגודה לחצו כאן

סרטון של המלון: 

3. מלון טאג’ דובאי

מלון טאג’ דובאי הוא ללא ספק מלון ייחודי שלמעשה משלב בעיצוב ובשירות שלו את התרובית ההודית העתיקה, הוא נמצא במרכז העיר ברחוב בורג’ ח’ליפה ובמרחק הליכה מקניון דובאי המפורסם, במקום יש בריכה, מרכז ספא, מסעדות מצוינות והוא מעולה לזוגות או לאנשי עסקים שרוצים חופשה נעימה טובה ופרקטית.

לדילים והזמנה דרך בוקינג לחצו כאן לדילים והזמנה דרך אתר אגודה לחצו כאן

סרטון של המלון:

4. מלון קמפינסקי

אחד המלונות המומלצים שברשימה והמפוארים זה ללא ספק מלון קמפינסקי שנמצא ממש מחובר לקניון דובאי.

המלון שנמצא במרכזי העיר מציע שירות ברמה הגבוהה ביותר, חדרים בעיצוב מדהים, בריכות מעולות ולמעשה נותן פייט חזק במיוחד למלונות היוקרה שנמצאים בחוף ג’ומיירה לילה במלון יעלה בטווחים של 800-2500 שח תלוי בעונה וגם פה הבאנו לכם דילים שווים ופרטים דרך אתרים מובילים.

לדילים ומבצעים למלון דרך בוקינג לחצו כאן לדילים והזמנה דרך אתר אגודה לחצו כאן

סרטון של המלון

5. מלון שנגרי

עוד מלון מעולה שנכנס לרשימה הוא מלון שנגרי-לה במרכז העיר, המלון שם דגש על עיצוב מפואר בסגנון אסיאתי, חדרים מעולים אמבטיות עמוקות ועשירות וכמו כן מעל 9 מסעדות ובארים שונים ברמה הגבוהה ביותר.

במקום יש 2 בריכות שחייה ומרכז ספא מצוין שהוא על טהרת המסאג’ האסיאתי מקום מומלץ מאוד לזוגות.

לדילים והזמנה דרך בוקינג לחצו כאן לדילים והזמנה דרך אתר אגודה לחצו כאן

מלונות מומלצים במרכז דובאי

הבאנו לכם את 5 המלונות המומלצים שלנו במרכז דובאי, חשוב לזכור שמכיוון שאלו מלונות פופלאריים במיוחד קשה למצוא אליהם בהרבה מהמקרים הזמנה מהיום למחר.

ההמלצה שלנו היא לשריין חדר לפחות חודש וחצי מראש גם כי המחירים בדרך כלל זולים יותר וגם כי יש יותר סוגי חדרים להזמנה.

מלונות יוקרה במרכז דובאי

כל המלונות שמצוינים מעלה נחשבים למלונות יוקרה במרכז העיר בדרגה של 5 כוכבים, חשוב לזכור שהמחירים שלהם משתנים מאוד בהתאם לעונות המתוירות יותר, עונת התיירות בדובאי מתחילה בחורף שלנו.

לכל שאלה נוספת ופרטים על מלונות מוזמנים ליצור איתנו קשר, בנוסף הבאנו לכם רשימה של מבצעים מיוחדים דרך בוקינג לעוד שלל מלונות בעיר:
Booking.com

מה עוד צריך לדעת ?

ההיתרון בהזמנת מלון במרכז העיר משפיעה בעיקר לאנשי העסקים או לאנשים שבאים לחוות אטרקציות, אחד ההיתרונות הנוספים זה שהמרחק יחסית קצר מהשדה תעופה.

מה שטוב בכך – שהעלויות של הנסיעות בעיר למעשה הופכות לזולות יותר, האטרקציות המרכזיות קרובות יותר וכמו כן נוח יותר להתנייד, החסרון העיקרי הוא שמלונות האלה אין חוף פרטי.

 

4.9/5 - 42 הצבעות

כתבות אחרונות

כדי לראות גם
Close
Back to top button
×