מגזין דובאי

אטרקציות בדובאי למבוגרים כל ההמלצות

דובאי היא עיר באיחוד האמירויות הערביות הידועה בארכיטקטורה המודרנית, הקניות היוקרתיות וחיי הלילה התוססים שלה. זה גם ביתם של אטרקציות מרגשות רבות המושלמות למבוגרים. הנה כמה מהדברים המובילים לעשות בדובאי למבוגרים.

אטרקציות בדובאי למבוגרים – רשימת המלצות

1. בקרו בבורג’ ח’ליפה – הבניין הגבוה בעולם. בגובה של למעלה מ-828 מטר (2,722 רגל), הבורג’ ח’ליפה מציע נופים מדהימים של העיר ממרפסת התצפית שלו בקומה ה-124. האתר נחשב לאחד המקומות המתויירים ביותר בעיר.

בורג' ח'ליפה
בורג’ ח’ליפה – הבניין הגבוה בעולם

2. קניות בקניון דובאי – אחד הקניונים הגדולים בעולם. הקניון כולל למעלה מ-1,200 חנויות, פארק שעשועים מקורה, משטח החלקה על הקרח ואקווריום ענק.

3. צאו לספארי מדברי – דובאי מוקפת בנופי מדבר יפהפיים, וספארי במדבר הוא פעילות חובה לכל מבקר. אתה יכול לצאת לטיול גמלים, לנסות גלישת חול ולצפות במופע ריקודי בטן מסורתי.

4. הירגעו בספא יוקרתי – דובאי ידועה בספא המפוארים שלה, בהם תוכלו להתפנק במגוון טיפולים, כמו עיסויים, טיפולי פנים ועוטפי גוף.

5. חיי הלילה של דובאי –  בדובאי יש סצנת חיי לילה תוססת, עם הרבה ברים, מועדונים וטרקלינים לבחירה. תוכלו גם לתפוס הצגה באחד מהתיאטראות הרבים של העיר או לתפוס מוזיקה חיה בהופעה.

6. בקרו בפארק הפרחים של דובאי –  גן הפרחים הטבעי הגדול בעולם. הגן כולל למעלה מ-45 מיליון פרחים המסודרים בתצוגות ובצורות מדהימות.

7. צפו במזרקת דובאי – מערכת המזרקות הכוריאוגרפית הגדולה בעולם. המזרקה כוללת מופע אור ומים מסנוור המופעל במוזיקה.

8. בקרו במוזיאון העתיד המפורסם – אחת האטרקציות הכי שוות שיש לדובאי להציע זה מוזיאון העתיד, במוזיאון תגלו שלל מיציגים פורצי דרך מבחינת הטכנולוגיה, שיח עם רובטום אמיתיים והשיא של הבינה המלאכותית, מקום חובה לביקור בדובאי.

לכתבה המלאה קראו: מוזיאון העתיד דובאי

9. צאו לטיול לנחל דובאי –  שם תוכלו לרכוב על סירת דאו מסורתית מעץ ולחקור את נמל המסחר הישן של העיר.

10. גלשו בסקי באתר הסקי המקורה –  סקי דובאי. אתר הנופש כולל חמישה מדרונות בדרגות קושי משתנות, כמו גם פארק שלג, גלריה לירי בכדורי שלג ומפגש עם פינגווינים.

לכתבה המלאה קראו: סקי דובאי

מה האטרקציה למבוגרים הכי טובה בדובאי ?

התשובה לשאלה הזו מאוד תלוי באופי שלכם ומה אתם אוהבים, האם אתם טיפוסים של טבע? צאו לטייל בספארי במדבר.. אוהבים מקומות סגורים ובטן גב? מוזיאון העתיד, הקניון של דובאי ואזור ההאוטלטים יכול להתאים לכם.. אוהב זהב? צאו לשוק הזהב, בגדול כל האטרקציות בעיר מכילים חוויה נהדרת של ביקור ותוכלו לבלות ולצבור חווית בכולן.

מקומות הטיול למבוגרים – במה נבחר ?

בסך הכל, לדובאי יש הרבה אטרקציות מרגשות להן מבוגרים ליהנות, החל מנקודות ציון מפורסמות בעולם וקניות יוקרתיות ועד חיי הלילה התוססים וההרפתקאות החיצוניות שלה.

בסיס הבחירה שלנו הוא תלוי תקציב, לעשות את כל האטרקציות יעלה אלפי שקלים, מקומות החובה שאסור לוותר עליהם זה מוזיאון העתיד בדובאי, המסגרת של דובאי, ספארי, האקווריום, המזרקות (בחינם) והבורג’ ח’ליפה.

מה מחיר ממוצע לאטרקציה בדובאי ?

אחת השאלות שחוזרות על עצמן ממגוון מטיילים היא כמה בעצם נצטרך להשקיע כדי להנות מהמיטב של העיר. למעשה התשובה על כך משתנה ומאוד תלויה בסוג האטרקציה. הפארקים והגנים הפתוחים בדרך כלל המחירים זולים יותר מהאטרקציות הסגורות ופארקי השעשועים. ככלל מחיר אטרקציה יכול להתחיל מ-5 דולר לכרטיס וגם להגיע לטווחים של 100-150 דולר.

4.8/5 - 28 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לראות גם
Close
Back to top button
×