מגזין דובאי

מלונות בדובאי עם פארק מים

ללא ספק מלונות בדובאי עם פארק מים נחשבים לאחת האטרקיות הכי מיוחדות שיש לעיר להציע והם מעולים גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים, הבאנו לכם את כל המידע על המלונות הכי שווים, מה יש בהם ודילים להזמנה.


חשוב לזכור שבהרבה אתרים מציגים מלונות שיש בהם פארק מים, אבל למעשה הם קרובים לפארק ולא באמת יש בתוכם פארקים, הרשימה שאנחנו מציגים לכם כוללת פארק מים בתוך המלון!

איזה מלונות בדובאי עם פארק מים יש ?

אם אנחנו מחפשים מלונות בדובאי עם פארק מים, תופתעו לגלות שיש לעיר כמה מלונות כאלה בטווח מחירים שונים שיכולים להתאים למגוון סוגים של חופשות בעיר.

לפני שאנחנו בוחרים איזה מלון להזמין, חשוב להבין איפה ממוקם כל מלון, מה הפסילטיס שהוא מציע לנו ומה סוגי הפארקים שלו. הבאנו לכם סקירה על כל המלונות שמציעים כניסות לפארקי המים שלהם, עם דילים להזמנות, סיקור על המלון וטיפים חשובים !

7 מלונות מומלצים עם פארק מים בדובאי

להלן 4 המלונות הכי שווים שיש לדובאי להציע שיש בתוכם פארק מים.

1. מלון אטלנטיס

אטלנטיס דה פאלם נחשב לאחד המלונות הידועים ביותר שיש בדובאי והוא נמצא בסופו של חוף ג’ומיירה המוכר ממש כמלון האחרון.

מדובר במלון מרשים וגדול בדרגה של 5 כוכבים וניתן להנות מלינה על בסיס חצי פנסיון, חדרים מפוארים במיוחד והמון אטרקציות גם למשפחות וגם לילדים.

גולת הכותרת של המקום זה ללא ספק פארק המים אקווה ונצ’ר שנותן לנו חוויה ייחודית ומתקדמת טכנולוגית עם שלל מגלשות, אומגות, אבובים וכיף בלתי נגמר !

מומלץ להזמין מראש חדרים למלון כי הוא נחשב לאחד הפופלאריים שיש לדובאי להציע.

בדיקת זמינות חדרים דרך דוקינג לחצו כאן

סרטון של מלון אטלנטיס וחוות דעת מבקרי בוקינג על המלון:

הבאנו לכם גם סרטון מעולה שמציג את המתקנים במלון וחוות דעת של מבקרים שמתעדכנת על בסיס יומי:


Booking.com

2. מלון חוף ג’ומיירה

המלון כפי שאתם מבינים גם הוא נמצא באזור ג’ומיירה המפורסם של העיר ולינה במלון נותנת כרטיסים בחינם לפארק המים המיוחד ולאדי פארק, גם פה יש אופציה להזמנה של חצי פנסייון ומדובר במלון מצוין למשפחות עם ילדים שמכיל מרכז ספא מעולה, בידור לכל המשפחה וכניסה לפארק המים ולדי פארק בחינם.

שימו לב שלהבדיל ממלון אטלנטיס – הפארק עצמו לא נמצא בתוך המלון, אלא קרוב אליו וזה חלק מהדיל של הזמנת חדר.

גם פה כדאי לשריין חדרים מראש, מדובר במלון אהוב במיוחד בעיר.

לבדיקת זמינות חדרים דרך בוקינג לחצו כאן

סרטון של המלון וחוות דעת מבקרי בוקינג שהיו מלון

המלון זוכה לציון טוב מאוד בממוצע גם באתרים נוספים, המחירים שלו בדרך כלל זולים יותר מאטלנטיס.


Booking.com

3. מלון הלגו

מלון לגו לנד בדובאי הוא יעד קלאסי למשפחות עם ילדים קטנים וללא ספק מדובר באחד המלונות שהשקיעו בהם הכי הרבה מחשבה בעיצוב.

עוד בדלפק הקבלה תגלו עיצוב מיוחד של קוביות לגו, החדרים עצמם כולם מוקדשים ונראית כמו משחק לגו של פיות, אבירים, משטרה ועוד, אם אתם מטיילים עם ילדים קטנים עד גילאי 9-10, המקום יכול להיות חוויה מיוחדת עבורם.

בהזמנת לינה במלון מקבלים כרטיסים לפארק המים לגולנד שמתאים בדיוק לגיל זה של ילדים וגם לילדים קטנים יותר עם רכבות הרים, חווית מים ומיצגי לגו, המלון יחסית לא יקר ולא מציע את הפסליטיס של המלונות מעלה, אך הוא נחשב לרמה מספיק טובה שנותנת חוויה עצומה לכל המשפחה.

לבדיקת זמינות חדרים דרך בוקינג לחצו כאן

סרטון של המלון וחוות דעת של מבקרים



Booking.com

מלונות נוספים עם כניסה לפארקי מים בדובאי

המלונות שציינו מעלה נחשבים לפופלריים, צירפנו לכם עוד כמה מלונות ששווה להכיר שבהזמנת חדר מקבלים גישה לפארקי מים פופלריים בעיר:

1. מלון ג’ומיירה ביץ

מלון 5 כוכבים שיש לו גם חוף פרטי, מעל 9 מסעדות וברים. אורחי המלון מקבלים כרטיסם כניסה חינם לפארק המים ווילד וואדי.

לבדיקת זמינות חדרים במלון ג’ומיירה ביץ’ לחצו כאן

2. מלון לפיטה

מלון 4 כוכבים טוב מאוד למשפחות ובמחיר די זול יחסית למלונות שבעיר. יש במלון מסעדות, בריכות ובהזמנת חדר מקבלים כרטיס כניסה לפארק המים של לגולנד דובאי.

לבדיקת זמינות חדרים במלון לפיטה לחצו כאן

3. מלון פאלם טרי קורט

מלון 4 כוכבים יש לו גם חוף פרטי. במלון מעל 200 חדרים ויש לו פארק מים חביב וקטן שמתאין לילדים קטנים. יש המון מסעדון במקום וגם מתקני ספורט ופנאי. מסלול מיני גולף והמון אטרקציות שיכולות להתאים לכל המשפחה במחיר יחסית הגון.

לבדיקת זמינות חדרים במלון טרי קורט לחצו כאן

4. גו’מיירה אל קאזר

אחד המלונות היוקרתיים ביותר בדובאי ומחירו גם בהתאם ויכול להגיע למעל 4,000 ש”ח ללילה. העיצוב של המלון כמו ארמון ומרגישים את הפאר שלו בכל מקום, הזמנת חדר במלון מקנה כניסה לפארק המים ווילד וודי.

לבדיקת זמינות חדרים במלון אל קאזר לחצו כאן

 

מלון בדובאי עם פארק מים – במה לבחור ?

לפני אנחנו בוחרים מלון עם אטרקציית מים בעיר, חשוב לבחון מי מגיע לטיול איתנו, במידה ואנחנו זוג, מלון לגולנד פחות יתאים מהסיבה שהוא יותר מתאים למשפחות עם ילדים קטנים.

מלון אטלנטינס מתאים לכולם ונחשב גם ליוקרתי שברשימה, אך שימו לב שהרבה מהמתקנים שמה מתאימים לילדים מגובה מסוים ויותר לגילאי 12 ומעלה.

חשוב מאוד לזכור שכדאי לכם לשריין את המלון מראש מהסיבה הפשוטה שמדובר במלונות המבוקשים ביותר בעיר ובדרך כלל החדרים הזולים יותר נתפסים במהירות.

אנחנו מתאמצים להיות מעודכנים עד כמה שאפשר ומעדכנים את התוכן שלנו על בסיס קבוע, עשויים להיות שינויים בדילים, או במבצעי המלונות ויש לבדוק שהכל לשביעות רצונכם לפני הזמנת המלון.

4.8/5 - 46 הצבעות

כתבות אחרונות

כדי לראות גם
Close
Back to top button
×