מגזין דובאי

מה כדאי לקנות בדובאי ? אלה המוצרים שכדאי להכיר!

דובאי היא עיר המציעה מגוון אפשרויות קניות לכל התקציבים. מקניוני היוקרה היוקרתיים ועד לשוק המסורתי, תוכלו למצוא כאן הכל והכל יש המון סוגים של קניות בדובאי והבאנו לכם את המיטב שיש לעיר להציע.

קניון דובאי הוא אחד הקניונים הפופולריים ביותר בדובאי. הוא ביתם של למעלה מ-350 חנויות קמעונאיות ויש לו פארק שעשועים מקורה בשם KidZania המספק לילדים חוויות אינטראקטיביות בתעשיות שונות. בקניון יש גם מלון מפואר בתוכו בשם Jumeirah Zabeel Saray המציע לאורחים גישה לספא, למסעדות ולבריכות השחייה שלו.

אם אתם מחפשים משהו מסורתי יותר, בדוק את ה-Deira Souk. השוק הזה קיים כבר עשרות שנים ועדיין מאכלס חנויות קטנות רבות המוכרות אומנות מסורתית כמו בגדים בעבודת יד, תכשיטים, מזכרות, שטיחים וכו’.

מוצרים מיוחדים בדובאי

דובאי מתמחה בהמון מוצרים מיוחדים ואם אתם רוצים לדעת מה כדאי לקנות בדובאי שנחשב לפולארי להלן המוצרים הנמכרים ביותר בעיר:

1. זהב: זהב הוא מוצר נפוץ בדובאי מכיוון שהוא נכרה באזור זה במשך מאות שנים.

2. קפה ערבי: סוג קפה זה הובא לדובאי על ידי סוחרים מתימן שהיו עוצרים שם בדרכם להודו ולאירופה.

3. חלב גמלים: החלב מגמלים הפך לפופולרי מאוד וניתן למצוא אותו בחנויות מכולת ומסעדות רבות ברחבי העיר.

4. שמן זית: שמן זיתים שגדלים באזור זה גם הם מאוד פופולריים והם משמשים לבישול כמו גם מוצרי טיפוח כמו סבון או קרם.

האם המחירים זולים ?

דובאי היא יעד תיירותי פופולרי, אבל זה לא תמיד המקום הזול ביותר לעשות בו קניות. עם זאת, יש הרבה אפשרויות לקניות בדובאי, ועם תכנון קפדני, אתה יכול למצוא כמה עסקאות נהדרות.

עלות הקניות בדובאי תלויה במה שאתה מחפשים. אם אתם רק מחפשים מזכרות או בגדים זולים, אז אפשר למצוא אותם במחיר נמוך. אם אתם רוצים פריטי יוקרה או פריטי לבוש יקרים יותר, אז זה יהיה יקר יותר ממקומות אחרים בעולם.

מה כדאי לקנות בדובאי – שורה תחתונה

בשורה התחתונה, תכנון הטיול בעיר מבחינת קניות מצריך מחשבה למה אנחנו רוצים, מבחינת בגדים ומותגים, המחירים יהיהו די דומים לארץ אם כי ניתן למצוא לפעמים דגמים שאין, מומלץ לבקר בשוק של העיר העתיקה שמה ניתן למצוא מחירים יחסית זולים יותר וגם מוצרים מאוד מיוחדים.

4.2/5 - 14 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×