מגזין דובאי

מלונות זולים בדובאי

טיול בדובאי זה עסק יקר לפעמים ולמצוא מלונות זולים בדובאי יכול להיות משימה מפרכת. הבאנו לכם 5 מלונות שנחשבים לבעלי מחירים אטרקטייבים ונותנים תמורה טובה למחיר.

6 מלונות זולים בדובאי

אז יוצאים לדרך זו הרשימה שלנו ששווה לכם להכיר:

1. מלון פירסט קולקשן

מלון 4 כוכבים בעיצוב מודרני שנמצא במרכז דובאי במרחק של קילומטר וחצי מקניון דובאי. במלון יש בריכה, ספא, חדר כשור וגם מסעדות מצוינות. למי שרוצה ניתן לבקש שירות העברה לחוף ללא תשלום נוסף. מחיר ללילה ממוצע – 100 יורו ללילה.

אזור הבריכה במלון

לבדיקת זמינות חדרים לחצו כאן

2. מלון לאבה

מלון 4 כוכבים שנמצא באזור הדאונטון של דובאי. מרחק קרוב למרכזי אטרקציות ורבע שעה הליכה מקניון דובאי. במלון יש גם בריכה וחדר כושר. הוא קרוב למטרו ומרחק של 950 מטר מבניין הבורג’ ח’ליפה המפורסם. אפשר להזמין גם לינה על בסיס ארוחת בוקר. מחיר ממוצע ללילה – 90 יורו.

חדרים במלון לאבה:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LevaHotels (@leva_hotels)

לבדיקת זמינות חדרים לחצו כאן

3. מלון דאבל טריי הילטון

מלון 4 כוכבים שגם הוא נמצא באזור הדאונטון ובמרחק הליכה ממרכז דובאי (כל החנויות המרכזיות והמסעדות נמצאות שמה). במלון בריכה, חדר כושר וחדרים מאובזרים היטב. בנוסף בתוך המלון יש טרקלין מתוחזק וגם מסעדות טובות. במרחק של כמה דקות הליכה תגיעו לנקודות ציון מרכזיו בעיר כמו הבורג’ ח’ליפה, קניון דובאי, או המרינה. ארוחת הבוקר נחשבת לטובה וניתן לאכול גם במרפסת המשקיפה על העיר וגם בחדר האוכל. מחיר ממוצע ללילה – 140 יורו.

אזור הבריכה במלון:

לבדיקת זמינות חדרים במלון לחצו כאן

4. מלון הילטון

מלון 5 כוכבים שנמצא ממש על כביש שייח’ זיאד הפופלרי וקרוב לאזור תעלת המים. במלון יש חדרים עם מרפסות, בריכה והוא קרוב מאוד לבימת המופעות של המופע הכי טוב בדובאי “מופע לה פרל”. החדרים מאובזרים מאוד ויש גם חדר ילדים, ספא ומעל 10 מסעדות לבחירה (בתשלום נוסף). המלון במרחק 10 דקות משדה התעופה ובעל שירותי הסעה בחינם לחופים ולקניון דובאי. מבחינת הארוחות, אפשר להזמין לינה על בסיס ארוחת בוקר, חצי פנסיון, או ארוחת בוקר, צהריים וערב. מחיר ממוצע ללילה על בסיס ארוחת בוקר – 130 יורו.

הרבה אוכל ב-11 מסעדות במלון:

5. מלון גרנד מילניום

מלון גרנד מיליניום הוא מלון בדרגה של 5 כוכבים והוא יחסית חדש בעיר. המיקום שלו מצוין ממש באזור המרינה ובמרחק של 3-4 דקות נסיעה מכל מוקדי העניין במרכז דובאי. החדרים מאובזרים מאוד ויש בריכה חיצונית יפה ולמי שרוצה בתשלום נוסף טיפולי ספא. בחדרים יש גם מכונת קפה והלינה על בסיס ארוחת בוקר שרבים מהמבקרים ממליצים עלייה. בנוסף ניתן לקנות בתשלום נוסף אוכל במסעדות של המון שהן בסגנון ים תיכוני – איטלקי.

אזור הבריכה במלון:

6. מלון שרתון 4 כוכבים

מלון 4 כוכבים מרשת שרתון שנמצא במרכז העיר וליד תחנת מטרו. החדרים מאובזרים מאוד ויש בריכת שחייה יפה על הגג של המלון. אופציות סעודה רבות עם מעל 4 מסעדות וקרבה במרחק נסיעה למרכזי אטרקציות וקניות. מחיר ממוצע ללילה – 100 יורו.

מלונות זולים בדובאי – כמה זמן להזמין מראש?

כעיקרון יש ביקוש בינוני – גבוה למלונות, אנחנו ממליצים תמיד לשריין את המקום שלכם לפחות חודש לפני שאתם מגיעים לטיול בעיר.

האם המלונות הזולים בדובאי ברמה נמוכה ?

ממש לא. המלונות נחשבים למלונות ברמה גבוהה מאוד גם יחסית לארץ. כמובן שהם לא מפוארים כמו מלונות של אלפי שקלים ללילה, אך עדיין השהייה בהם נחשבת לטובה והם מקבלים פידבקים חיוביים על ידי מטיילים.

בנוסף למלונות האלה, צירפנו לכם דילים ומבצעים מיוחדים למלונות זולים דרך אתר בוקינג בקישור המצורף:
Booking.com

4.8/5 - 60 הצבעות

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
×