מגזין דובאי

מלונות הכל כלול בדובאי – רשימת המלצות של 5 מלונות

מלונות הכל כלול בדובאי

יש מגוון מלונות הכל כלול בדובאי שהם בדיוק מה שאנחנו אוהבים בישראל. חשוב לזכור שיש גם מגוון רחב של מלונות שהם לא בקונספט הזה, אך מה לעשות שאנחנו ישראלים שאוהבים לזלול…

ליקטנו עבורכם את רשימת המלונות שמציעים לינה על בסיס הכל כלול (או פנסיון מלא, או חצי פנסיון – בוקר, צהריים ערב). אז בואו נצא לדרך ונכיר את רשימת המלונות שיפנקו אותנו מהבוקר עד הערב.

1.מלון ריקסוס

מלון ריקסוס הוא במלון שנמצא בחוף ג’ומיירה המפורסם ומציע מעל 300 סוויטות. הוא מלון 5 כוכבים ומציע חבילות לינה על בסיס אולטרה הכל כלול שכוללות: 4 מסעדות, ברים, ספא (בתשלום נוסף) ולינה על אזור החוף במלון יש גם מועדון לילה וצוות בידור לאורך כל היום. מדובר על אחד המלונות הכי מתויירים בדובאי על ידי ישראלים וגם מדורג בין הגבוה ביותר בחוות הדעת על ידי מטיילים. כולל ארוחת בוקר וערב

לבדיקת זמינות חדרים במלון ריקסוס דרך בוקינג לחצו כאן

2.מלון אמוג’

מלון זה גם הוא ממוקם באזור חוף המלונות ג’ומיירה. הוא נמצא על הטיילת של העיר ונחשב לפחות יוקרתי מריקסוס, אך גם זול משמעותית. החדרים של המלון גדולים מאוד ויש להם מרפסת לחוף של העיר, כל חדר מאובזר מאוד ולא יחסר לכם דבר. במרחק קצר מהמלון יש המון חנויות וגם פארק מים. 4 מסעדות וארוחת בוקר מעולה.

לבדיקת זמינות חדרים למלון אמוג’ דרך בוקינג לחצו כאן

3.מלון פייב

מלון 5 כוכבים נוסף באזור פאלם ג’ומיירה ויש בו בעל 450 יחידות אירוח בעיצוב אלגנטי. מסעדות שף נחשבות וספא מיוחד. למלון חוף פרטי וסגנון אוכל מהמטבח הבין לאומי עם אוכל איטלקי. פירות ים וגם אסיאתי. יש קולנוע במקום ומועדון ילדים. ניתן להזמין במלון חבילה על בסיס הכל כלול, או חצי פנסיון, מלון נהדר לזוגות צעירים, או בכלל.

לבדיקת זמינות חדרים במלון פייב דרך בוקינג לחצו כאן

4. מלון סנטרל

מלון 5 כוכבים נהדר באזור חוף הדקלים (ג’ומיירה) מתאים גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים. יש בריכות מעולות ומאובזרות במלון, קוקטיליים נהדרים ומרכז כושר וספא מטופח. החדרים מעוצבים בעיצוב מודרני והמלון נחשב מאוד פופלרי בקרב ישראלים, המחיר שלו יחסית נוח, המיקום מצוין והוא יכולה להיות תמורה מעולה למחיר.

לבדיקת זמינות חדרים למלון סנטרל דרך בוקינג לחצו כאן

5.מלון קנטרה

מלון הכל כלול קלאסי בדובאי שמתאים מאוד למשפחות עם ילדים. במלון תמצאו כמה בריכות שחייה נהדרות, מגלשות, ארוחות כל היום וצוות בידור פעיל במיוחד, יש חדר כושר וחוף והחנייה במקום היא חינם, נמצא במרחק 5 דקות נסיעה ממרכז העיר באזור דיירה.

לבדיקת זמינות חדרים למלון קנטרה דרך בוקינג לחצו כאן

איך נבחר מלון הכל כלול בדובאי

כדאי לבחור את המלון הכל כלול הכי טוב, חשוב קודם כל לזכור מה התקציב שאנחנו מגיעים איתו, המחירים בדובאי נחשבים למאוד דומים בישראל וחוויה של כמה לילות תגיע לאלפי שקלים, יחד עם זאת התמורה למחיר במלונות טובה.

כדי לבחור את המלון הכי טוב עבורנו נבדוק מה התקציב והאם אנחנו רוצים טיול על בסיס בטן גב ואוכל. במידה וכן אנחנו ממליצים לא להתפשר על כסף ולהנות כמה שאפשר מהכי טוב שיש לעיר להציע.

שאלות ותשובות על המלונות

קיבצנו עבורכם מגוון שאלות ותשובות עליהן שעלו ממטיילים שחיפשו מלונות הכל כלול בעיר:

המטבח של דובאי מתחשב בתיירים מכל העולם ומעבר לאוכל מזרח תיכוני (שמאוד דומה לישראל), תוכלו למצוא מאכלים מהמטבח האמריקאי, הצרפתי, האיטלקי והאסיאתי. כל אחד יוכל למצוא אוכל שיתאים לו.

מלונות היוקרה בדובאי הם במחירים מאוד דומים למחירים שמציעים מלונות הכל כלול. יחד עם זאת תצטרכו במלונות היוקרה להוסיף הרבה כסף על אוכל, אלכוהול ואטרקציות.

אחד ההיתרונות המרכזיים בחופשה על בסיס הכל כלול בעיר זה שהמלונות מאוד מתאימים גם לילדים, בריכות שחייה מפנקות, מגלשות בחלקם, צוות בידור ומועדון ילדים הם רק חלק מהפינוקים שהילדים יהנו מהם.

4.8/5 - 23 הצבעות

כתבות אחרונות

תגובה אחת

  1. התארחנו במלון ריקסוס, ללא ספק אחד המלונות הכי טובים שיצא לנו להיות בהם, אוכל מעולה ומיקום מושלם משפחה עם 2 ילדים פשוט נהדרר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לראות גם
Close
Back to top button
×